overstap naar een bobber

afternoon-drive-two-wheeled-freedom-machines-220161223-125.jpg
 
Gefeliciteerd met je aanwinst!!

Veel plezier ermee!

En niet onbelangrijk

Waar blijven de foto's :P
 
Van de oorspronkelijke wel maar hij bleef bij zijn laatste bod.
En ik denk ook wel dat die dat waard is😎


Dat is ook het belangrijkste ding , dat je er zelf content mee bent ..


Heb je hem al gesloopt ? want voor je het weet ligt ie helemaal uitmekaar in het hok . O-)
 
Dat is ook het belangrijkste ding , dat je er zelf content mee bent ..


Heb je hem al gesloopt ? want voor je het weet ligt ie helemaal uitmekaar in het hok . O-)

Nee nog niet gesloopt, alhoewel ik er morgen wat mee aan de gang wil om het e.e.a. aan te passen en uiteraard wat verder op te poetsen *D

Heb de schuur omgetoverd in een werkplaats met motorlift en compressor enz. oh en een kratje bier natuurlijk _O-
 
Das unne mooie Heritage!!!
Niet te veel aan poetsen, leeftijd mag gezien worden ;-)

En bier... is het belangrijkste ingrediënt voor mooie creaties!!!
 
Hallo allemaal,

Na 9 jaar een VFR 750 te hebben gereden is het nu tijd voor iets wat ik al heel lang wil.
Een bobber! Dus de VFR gaat in de verkoop.

Het is iets heel anders maar dit past mij meer.

Ik kan er 1 op marktplaats kopen die toevallig voorbij komt en waar ik mee kan leven of ik kan er 1 laten maken daar ik 1. niet heel technisch ben en 2. ik geen ruimte heb om er 1 te maken.

Wel zit ik met een aantal vragen.

1. Welke motor kan ik (qua frame en motor) het beste als basis (laten) gebruiken?
Ik wil een buddy seat erop kunnen hebben die ik er ook af kan halen zodat het model behouden blijft als ik alleen rijdt. (mij werd verteld dat een vt 600 niet geschikt is om een buddy seat erop te zetten)

2. Wat zijn ongeveer de kosten als ik dat laat doen (als iemand adresjes oid weet houd ik me aanbevolen).
Ik weet dat het geld kost maar wil en kan niet de wereld betalen...

Daar ik als enige alleen nog maar een VFR 750 heb gereden en dus niet veel vergelijkingsmateriaal heb vraag ik me af welk motorvermogen goed is, ik wil als ik het gas open trek dat de motor wel echt goed optrekt (top hoeft niet 200+ te zijn want met een bobber rij je dat toch niet denk ik)

Hopelijk zijn er hier mensen die mij op weg kunnen helpen.

Alvast bedankt voor alle moeite!

Gr. Umfufu




Zo zie je maar weer dat je je droom (+) toch nog gerealiseerd hebt .. je hebt nu al heel wat anders
dan waar je eerst van uit ging .. :t


+ (Het kan ook nog een nachtmerrie worden ;) )
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer dat je je droom (+) toch nog gerealiseerd hebt .. je hebt nu al heel wat anders
dan waar je eerst van uit ging .. :t


+ (Het kan ook nog een nachtmerrie worden ;) )

Via een (vooraf berekende) omweg inderdaad bij de ''droom'' (vind dat altijd een overrated statement) gekomen.
als ik niet was overgestapt van de VFR had dat ook een ''nachtmerrie'' kunnen worden/zijn dus dat is een onmeetbaar gegeven maar snap wat je bedoelt.
Iedereen ook bedankt voor de tips en opmerkingen, positief of negatief, alles heeft meegedragen in mijn besluitvorming.
Ben hier erg blij mee en sta gewoon te popelen om met de motor bezig te zijn, al is het maar om op een stoel te zitten in de garage met een biertje, er naar kijken, en bedenken of het mooier/anders kan of moet 8-)
 
Via een (vooraf berekende) omweg inderdaad bij de ''droom'' (vind dat altijd een overrated statement) gekomen.
als ik niet was overgestapt van de VFR had dat ook een ''nachtmerrie'' kunnen worden/zijn dus dat is een onmeetbaar gegeven maar snap wat je bedoelt.
Iedereen ook bedankt voor de tips en opmerkingen, positief of negatief, alles heeft meegedragen in mijn besluitvorming.
Ben hier erg blij mee en sta gewoon te popelen om met de motor bezig te zijn, al is het maar om op een stoel te zitten in de garage met een biertje, er naar kijken, en bedenken of het mooier/anders kan of moet 8-)


Dat loopt bij mij altijd op werk uit .. O-)
 
Laatst bewerkt:
Oh oh.... dan staat mij dus nog wat te wachten |( :9 8-)


Die van mij wordt alles gepoetst, en dus ook grondig achter de schermen schoongemaakt ..
Dus het valt mee . :+
(en vooral` alles goed vastzetten daarna)

Foto nr 2 is 8 jaar oud ... :+
 
Laatst bewerkt:
Die van mij wordt alles gepoetst, en dus ook grondig achter de schermen schoongemaakt ..
Dus het valt mee . :+
(en vooral` alles goed vastzetten daarna)

Foto nr 2 is 8 jaar oud ... :+

Is ook wel de charme van het hebben van zo'n motor vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan