Tellerplaat voor een BMW R1200R

corrossi

Rookie
19 jun 2011
13
0
Etten-Leur
Ik heb een BMW r1200r van 2010 daar zit een mijlen tellerplaat op. Nu wil ik die graag vervangen voor een met km weergaven. Weet iemand waar ik die kan kopen of is deze zelf te maken?
 
Misschien heb je hier ook wat aan.
Via de website van RealOEM (weet niet of ik voor jou de juiste bouwjaar/maand heb geselecteerd) kun met een beetje zoeken het Part-Number achterhalen.
Daarna zou je met De Hobbyist contact op kunnen nemen. Wellicht kunnen zij het originele onderdeel aanleveren.
Ik kon het zo vlug niet vinden op hun site maar ik weet wel dat hun heel veel BMW onderdelen hebben.
 
Misschien heb je hier ook wat aan.
Via de website van RealOEM (weet niet of ik voor jou de juiste bouwjaar/maand heb geselecteerd) kun met een beetje zoeken het Part-Number achterhalen.
Daarna zou je met De Hobbyist contact op kunnen nemen. Wellicht kunnen zij het originele onderdeel aanleveren.
Ik kon het zo vlug niet vinden op hun site maar ik weet wel dat hun heel veel BMW onderdelen hebben.

BMW levert geen losse tellerplaten. Alleen het afdekglaasje voor als ie beschadigd is.
 
Bij alleen het vervangen van de tellerplaat van m/h naar km/h zullen de tellers nog steeds in miilen blijven tellen. Bij verkoop kan dat problemen opleveren.
Dat zie je dan niet meer. Behalve dat de km stand lekker laag is. De nieuwe eigenaar komt er pas achter als hij merkt dat hij geen tweehonderd kilometer uit een tank haalt.
 
dat laatste kan je volgens mij om laten programmeren bij de dealer :?

Tommy? :+

:Y

De dashboards waar de totaalteller digitaal wordt weergegeven dan (logisch).

Blijft overigens te zien dat het een mijlenteller is. De mijlentellers hebben 'brake failure' als lampje. Bij de kilometertellers is dat gewoon de tekst ABS of het bekende abs icoontje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan