Verschil ZAC en OW

Geen idee hoe het nu is maar in 2012 zaten er genoeg die tot 3/4 uur in de ochtend zaten te tanken. Om vervolgens een paar uur later hun rempunt te missen bij de haarbocht en er drie mee te nemen. Dat was voor mij de reden om geen ZAC meer te rijden. Dat is/was mijn ervaring.

Wat er in de sport en race cup gebeurt weet ik niet. In de supercup ligt iedereen netjes op tijd in zijn bed iig :P

Die hadden tenminste nog gezopen dan voordat ze een ander te pletter rijden.
Sommige OW Cuppers rijden je bij hun volle verstand nog voor je flikker :X

Die lange wachtrijen bij de ZAC zijn tegenwoordig sporadisch en kneuterigheid heb je overal.
Zoals vermeld, grootste verschil zijn de dagen en de hoeveelheid rijtijd.
Gezelligheid breng je zelf mee. *O*
 
Lekker rijden wat je zelf wilt.

OW gaat een stukje harder en het hoogste niveau.
ZAC is ook super om wedstrijden te rijden op een mooi niveau en ervaring op te doen.

Heeft allebei iets, is maar net hoe hoog je de lat zelf legt
 
Nee dat valt af bij mij ook al is het maar een uurtje van mijn deur.
Ik rij niet graag op Zolder en heb er vroeger al meer dan genoeg km's gedaan.
Mijn voorkeur gaat naar Nederland omdat men daar veiligheid nog wel altijd hoog in het vaandel houdt.
Qua niveau moet ik wel meekunnen in de supercup denk ik. Heb reeds ettelijke jaren rijervaring op circuit en ook al een paar jaar raceervarng in de benen.
Jammer dat je bij de OW cup zo weinig rijtijd hebt want aangezien het niet op weekdagen is zou het ideaal zijn. Ik ben al snel een kleine 3u onderweg naar Assen en dat lijkt mij dan weer wat overdreven voor wat ik er op de baan voor terug krijg.

Ik heb je filmpjes even terug gekeken op Youtube maar vergis je niet in het niveau van de SuperCup, denk dat je middenmoot procup 1000 beter als doel kan stellen.

Daarnaast rijd je een 750, en daarmee val je automatisch in de 1000 klasse.

Verschil OWcup / ZAC is allemaal al behandeld hier. Ik rijd OWCup vanwege het in het weekend rijden.
 
OW ken ik niet.
Zac beleef ik echter al sinds 2011, en herken het gezuip totaal niet!!
Wel komt iedereen op tijd, om de avond vooraf nog lekker slap te kunnen ouwehoeren met elkaar!!

Daarbij is het inschrijven af en toe wat stroef, maar dat is de enige wachttijd op de dag!
Voor de rest mag je gewoon lekker rijden, omdat je totaal 4 sessies hebt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan