Motor-Forum

Select Forum

Ex-lessersrit april 2017

Reg. datum:
07 apr. 2014
quote:

cabogirl je hebt 3 optie's

optie 1) 16 april
optie 2) 30 april
optie 3) beide dagen :Y

kijk even hoe of wat je kan altijd nog op het laatste moment aangeven welke je wilt mee rijden of niet.

Honda CB600 Hornet S

Reg. datum:
14 aug. 2016
Ik kan in principe beide dagen. Beide keren start in Lelystad?

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
Beide dagen is de start in Lelystad, bij de Shell. Ik verander vanavond de deelnemerspost.

Honda CB600 Hornet S

Reg. datum:
14 aug. 2016
Top, doe mij maar beide dagen in optie. Als het lukt wil ik wel beide dagen mee.

2016 BMW R nineT ('14)

Reg. datum:
20 okt. 2016
Is het een idee om de tweede week in tegenovergestelde richting te rijden? Haha :]

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
In theorie kan dat. Vraag is alleen waar we dan lunchen...

Reg. datum:
16 sep. 2014
Voor 30 april mag ik ondervoorbehoud.

Ik kom van uit hoorn eerst stukje over de dijk enkhuizen lelystad

Reg. datum:
21 mei. 2016
Ik probeer mijn collega ook mee te krijgen, die heeft ook eind augustus zijn motorrijbewijs gehaald, alleen heeft hij een keer een motor gehuurd en verder niet. Voor dat weekend huurt hij er dan waarschijnlijk weer een, of er moet iemand in Lelystad zijn die er twee heeft en er een aan hem voor de rit wil uitlenen.
Miglowie wijzigde dit bericht op donderdag 02 maart 2017 08:38 (18%)
[img]http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric2/551123.png[/img]

Honda NC750x '16

Reg. datum:
24 dec. 2016
December 2016 m'n rijbewijs (en motor) gehaald... Mjah denk dat ik nog wel als Ex-lesser tel ;)

Wel nog eventjes ovb i.v.m. werk (Piket :/) en andere dingen...
Beide data.

Rij vanuit Eindhoven.

Geen ervaring met voorrijden / in groep(en) rijden op motor.
Wel ervaring met in 'colonne' rijden in auto. (zowel de vorm waarbij iedereen op eigen inzicht inhaalt als die waarbij er een blok gevormd word)

In bezit van TT(410) voor eventuele kaart-gebeuren.
In bezit van 20S tbhv communicatie.
Okami_Xci wijzigde dit bericht op donderdag 02 maart 2017 15:11 (43%)

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
in principe wordt er in baksteenvorm gereden. behalve in bochten. inhalen wordt in principe niet gedaan. het tempo ligt (hopelijk ;) ) dusdanig dat de groep niet uit elkaar getrokken wordt en we als groep kruisingen over kunnen. aangezien voor X20DTL en mij de route ook nieuw is en nog niet voorgereden is, is nog niet bekend welke kruisingen verkeerslichten hebben en waarbij dus de kans bestaat dat de groep uiteen valt (want door rood licht rijden doen we niet).

er is een verschil in 'voor-rijden' en 'voorop-rijden'. voorrijden houdt in dat een route van tevoren getest wordt op (navigatie-)foutjes. voorop-rijden betekent dat je als 1e rijder rijdt. bij de komende ex-lessersritten is X20DTL of ben ik dat.

ik heb zelf een TT40, moet 'm nog wel even opsnorren, opladen en de aangepaste route erin schieten. voor de communicatie heb ik (ook) een Sena 20S. heeft nog nooit aan een ander communicatiemiddel gehangen, dus zou het prettig zijn om dan eens te testen of ze net zo makkelijk te pairen zijn als Sena beweert.
saabert wijzigde dit bericht op vrijdag 03 maart 2017 10:35 (4%)

Honda NC750x '16

Reg. datum:
24 dec. 2016
quote:
X20DTL schreef op 24 februari 2017 @ 00:02:
[...]
die fucking stoplicht detecteerd nog steeds geen motoren, effe aankijken en anders bij de shell afspreken, btw dit is al jaren een probleem bij de mac

Al gemeld bij (Groenlicht) MAG?

Kawasakai Z750

Reg. datum:
17 jan. 2017
Ik ben ook een ex lesser. Ik wil op de 16e meerijden ovb.

Thnx

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
waarvan akte.

ik moet onderhand eens goed gaan zoeken naar mijn tomtom. geen flauw idee waar dat ding gebleven is, nadat ik terugkwam van vakantie, vorig jaar.

Reg. datum:
10 sep. 2015
Ik denk ik ook deze keer met de eerste rit ( 16 April ) mee ga doen. Zet mij daar in iedergeval maar bij dan.
1995 Suzuki GS500 eigenaar sinds 06-01-2016

Reg. datum:
05 apr. 2016
Leuk! Ik heb een jaartje mijn rijbewijs maar nog totaal geen ervaring met in groepen rijden. Kan ik mee?😄

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
hoi Leonie! natuurlijk kan je mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd (en hoe groter de groep, wat dan wel weer een lekkere uitdaging is :) ). geef je even aan welke datum je kunt (16 of 30 april) ? dan zet ik je er bij.

:]

Reg. datum:
05 apr. 2016
Thnx! De 16e graag :)

Reg. datum:
10 sep. 2015
Even voor de duidelijkheid: 16 april is eerste paasdag en dus dan ga ik niet mee. Ik wist het niet hoor, maar dan zet ik me liever in de lijst voor 30 april.
1995 Suzuki GS500 eigenaar sinds 06-01-2016

Reg. datum:
08 feb. 2008
hallo allemaal

meld me graag aan om mee te gaan op 30 april !! mocht het echt met bakken uit de lucht komen vallen dan haak ik af !!

gr chrisace !! fz6 apeldoorn

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
ok. ik werk de deelnemerslijst morgen bij.

Tomtom is inmiddels gevonden en wordt momenteel actueel gemaakt, qua kaarten etc. morgen de route er in schieten en zien wat-ie er van bakt...

Bada Bing

Reg. datum:
19 jul. 2015
Wil je mij ook op de lijst zetten voor de 30ste?

Kawasaki Zephyr 1100

Reg. datum:
25 feb. 2016
Ik sluit ook mogelijk aan, wel m'n rijbewijs vorig jaar al gehaald, maar nog nooit in een groep gereden. Moet nog even thuis overleggen of het de 16de of 30ste wordt.

Gr. Martijn

Varadero XL1000V

Reg. datum:
05 mrt. 2017
Heb in November mijn rijbewijs gehaald en zou wel mee willen op de 30e, kan het alleen nog niet met zekerheid zeggen of ik mee kan.

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
heb (nu pas) de lijst bijgewerkt.

door de weersvooruitzichten voor gisteren heb ik de route nog niet voorgereden. ik ben ook weer niet zo'n bikkel die zich voor zijn plezier zeiknat laat regenen, ondanks bekuipte motor en nieuwe, nog waterdichte, motorjas.

nog tijd (en gelegenheid) genoeg om dat te doen. Tomtom lijkt de route te hebben geaccepteerd zoals ik hem bedacht heb...

:]

the Fazerist

Reg. datum:
01 feb. 2016
hier is ook animo voor de rit, wil je mij voor de 30e erop zetten? 8-)

heb sinds eind december vorig jaar mn rijbewijs op zak, en rij inmiddels al op mn eigen fiets solo :]
maar ik wil ook graag ervaring op gaan doen met het rijden in groep.
ik kom dan vanaf A'foort, maar als het gaat regenen haak ik af. :/

Hopelijk tot dan! :W

Lonewulf
lonewulf wijzigde dit bericht op maandag 27 maart 2017 16:26 (33%)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.