Ex-lessersrit april 2017

even wat aan de route geprutst. Vaassen zit er weer in. totale afstand is nu volgens Tyre 153km.

ik zie alleen geen openingstijden van het restaurant.
 
Hmmm. Ik ook niet. Ff bellen lijkt me. Weet je wat? Ik heb dat gewoon gedaan.

In April zijn ze alleen nog maar op zaterdag en zondag open, vanaf 12.00u tot sluit. De sluitingstijd is in principe variabel.

Het is wel aan te raden om te reserveren voor groepen. 't Is maar dat het gezegd is.
:+
 
Oh. En ik schreef eerder toch ook al dat ik Vaassen zo geweldig vond? Blij dat het er weer in zit... O-)
 
Vandaag weer even wat stof van het lichaam afgeklopt. Winterstopje gaat toch altijd gepaard met het verlies van wat souplesse. Bovendien gaat een achtje draaien op een Cat mij minder makkelijk af dan op een lesmotor :X Nu helemaal klaar voor de 16de :]
 
Haha! Ja, ik moet die bijzondere verrichtingen ook nodig weer eens oefenen.

Heb vandaag ook nog lekker een stukje gereden. Door Arnhem, via Nijmegen en Berg en Dal naar Duitsland en weer terug.

Was lekker! :]
 
Ik ga me helaas afmelden voor beide ritten. Eerste Paasdag wordt een familiedag met schoonfamilie, dat wordt hem niet. En voor 30 april weet ik nog niet hoe het loopt. Komende weekenden aan de slag in de tuin, mocht ik dan nog tijd hebben voor een ritje, dan ga ik het dichter bij huis zoeken.
 
Mijn vriendin (forumnaam Jojoy95) en ik willen op 30 april meerijden, aangezien het mij vorig jaar erg goed bevallen is. We komen vanuit Bilthoven.
 
Hoi,

ik stond nog ovb voor beide data. Ik was van plan komende zondag mee te gaan, maar onverwacht kan ik niet, dus zet mij er maar op voor de 30ste.

gr. Martijn
 
Hi!

Al een tijdje geen lesser meer, maar ik zou graag ovb me aanmelden voor de 30e, aantal jaar geleden meegedaan aan de ex-lessers rit en het tempo (en natuurlijk de sfeer) beviel wel heul erg goed.

Edit: 30e kan ik helaas toch niet :/

Cheers,
Tom
 
Laatst bewerkt:
Verschuif mij maar naar 30 april. Dan is het vast beter weer en veeeel grotere groep hoe het nu lijkt.

Tot dan!
 
Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik er beide dagen bij!
16e op "oude bandjes" en dan de 30e op nieuwe banden (die ik de 28e hopelijk ook al redelijk heb kunnen inrijden)
 
Laatst bewerkt:
Ik sta nog OVB voor de 16e, maar dat wordt 'm niet met de familiedingen met Pasen. Hoop er de 30e bij te zijn!
 
Opkomst voor de 16e ziet er erg karig uit helaas, waardoor twijfel ontstaat om ook niet mee te doen de 30ste..
 
Afhankelijk van het weer rijd ik graag de 30ste mee.
Ik kom zelf uit Leusden (naast Amersfoort), wellicht nog iemand die hiervandaan vertrekt?
 
Vooralsnog ziet het weerbericht er voor de 30e een stuk beter uit.
De 16e wordt wellicht toch lastig voor mij, maar de 30e rijd ik graag mee.
 
Ik ga toch afhaken ivm koop en verkoop van de motor.
Misschien volgende keer met een nieuwe motor en als het ook wat meer bij zuid holland in de buurt is.

Veel plezier allen
 
Terug
Bovenaan Onderaan