Ex-lessersrit april 2017

op naar de 30e dan maar :] persoonlijk kan ik mijn werkgever wel een deerslug in zijn reet schieten want het was eigenlijk mijn vrije weekend :( maar over 2 weken :]
 
Ik rijd wel eens vaker met de sena 20S en eigenlijk blijft het kanaal altijd open. We reden laatste met 4 man, dan is het op de intercom echt gezellig haha.
 
ik heb de vraag gisteren in het Bluetooth headset-topic gesteld en het schijnt inderdaad een Sena-'kwaal' te zijn dat de verbinding open blijft staan. pairen met een andere headset kan ook wel, maar vraagt wat studie vooraf.
 
Laatst bewerkt:
Als je de sena app installeerd op je mobiel. Heb je altijd de handleiding op het beginscherm staan ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd wel eens vaker met de sena 20S en eigenlijk blijft het kanaal altijd open. We reden laatste met 4 man, dan is het op de intercom echt gezellig haha.

ik heb de vraag gisteren in het Bluetooth headset-topic gesteld en het schijnt inderdaad een Sena-'kwaal' te zijn dat de verbinding open blijft staan. pairen met een andere headset kan ook wel, maar vraagt wat studie vooraf.

Las ergens dat de "VOX" functie schijnbaar ook de intercom triggert...
Die staat nu dus bij mij uit :) maar goed echt zeker weten zullen we pas als we het weer opnieuw proberen xD

Meer-wegs intercom lijkt me nog een interessante worden... vind het wat vage instructies maar we zullen zien.
Mocht het nou echt een ramp blijken dan word het in de toekomst wellicht een Cardo als alternatief/vervanger...
 
Volgens mij was mijn headsetje relatief eenvoudig te pairen met die van jullie. Ik heb ook de instructies even erbij gezocht en dit had ik kunnen doen door de tool op mijn gsm te gebruiken. B|
Volgende x idd maar eens proberen. :)
 
Meldt mij bij deze aan voor de 30e! :] *O*

Ik woon vlakbij Apeldoorn, meer mensen die daarvanuit aanrijden ?
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er de 30e maar bij!

P.S. heeft iemand een GPX bestandje met de route voor in de navigatie?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vanuit Arnhem en rijd waarschijnlijk via de A12-A30-A1. Misschien kunnen we ergens op de route afspreken. Als het goed is, rijdt Bikcor ook mee vanuit Arnhem.

Wie weet. En zo ja, dan moeten we nog maar nader afspreken. :t

Gr. Mike

(Dit berichtje was een antwoord op de melding van Byn124 BTW) :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Saabert, als je nog de tijd kunt vinden, kun je mij er ook weer bijzetten voor komende zondag? Dan ben ik weer van de partij.

Gr. Mike

@Bikcor: rijd jij deze keer ook mee, of wordt het spannend thuis, qua datum? ;)
 
Overmorgen nieuwe bandjes en gelijk eventjes inrijden, zolang er niks geks gebeurt zou ik er zondag weer bij zijn.

Waarschijnlijk lekker binnendoor van Eindhoven naar Lelystad en na afloop ook zo weer terug. (was de vorige keer terug wel lekker)
Dat snelweg is saai en eigenlijk alleen maar frustrerend voor mij met al die niet oplettende koekblik bestuurders die waarschijnlijk ook nog eens iets anders aan het doen zijn dan op de weg aan het letten.
(Moest gister met de werkbus over de snelweg en had weer een conga-line van >80 rijdende auto's voor me zitten op de linker baan, ben er toen maar rechts voorbij gegaan)


Zet mij er de 30e maar bij!

P.S. heeft iemand een GPX bestandje met de route voor in de navigatie?
AFAIK alleen Saabert... maar we rijden waarschijnlijk toch compact genoeg om bij elkaar te blijven.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vanuit Arnhem en rijd waarschijnlijk via de A12-A30-A1. Misschien kunnen we ergens op de route afspreken. Als het goed is, rijdt Bikcor ook mee vanuit Arnhem.

Wie weet. En zo ja, dan moeten we nog maar nader afspreken. :t

Gr. Mike

(Dit berichtje was een antwoord op de melding van Byn124 BTW) :)

Top!

Rond 0930/0945 bij Uilengoor ?

Naar Arnhem rijden is voor mij ook niet echt een probleem. Beetje om, maar boeie, ik zit op de tweewieler! :]
 
Laatst bewerkt:
@Byn124 Uilengoor lijkt mij goed. Ligt mooi op de route, dus dat moet goedkomen. Ff kijken of @Bikcor nog reageert. Mogelijk vindt hij er ook nog iets van. :)
 
route is net verstuurd naar haagseRay. als het goed is, zijn er nu dus 2 personen met (hopelijk dezelfde) route.

er zijn genoeg tankpunten langs de route. tussen beginpunt en lunchlokatie is ongeveer 2 uur rijden. vanaf lunchlokatie terug naar beginpunt is ongeveer een uur. totale afstand is iets meer dan 150km.

zo nog even kijken hoeveel motormuizen er meerijden en dat geef ik vanavond of morgen door aan de lunchlokatie. ik rond het naar boven af naar het eerste 5-tal (16 deelnemers wordt dus 20 in de reservering)

:]
 
Hoi,

Ik heb de route gemaakt van de track / spoor en dan komt hij exact overeen! Dus die kan zo de Garmin in...
Lunchlocatie is nog de Oranjeweg 67 in Emst?


P.S. zijn er nog mensen die uit het 'Westen' komen? Ik kom uit Den Haag, afhankelijk waar er meerijders zijn kunnen we langs de A4 of A12 afspreken.
 
De Route kwam bij niet helemaal overheen met de bijgeleverde track. Heb de track voor de liefhebber geconverteerd naar een nieuwe route met voldoende shaping points.
 
Ik heb het idee dat ik een verouderde route heb verstuurd. De route was gemaakt op 2 april. Volgens mij heb ik die daarna nog aangepast...moet ik vanavond even nakijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan