TV tip: "Asfalt" op Canvas (BE) over het IRRC

Vief

Die hard MF'er
19 okt 2010
271
1
.. een reportage over het Herpigny BMW team in het IRRC.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de programmering van Canvas komt er vanavond een reportage over wielrennen.
Op 18 december om 21.00 uur komt de reportage over het Herpigny-team.
Maar evengoed bedankt voor de tip.
 
... excuses. 🤔 Is idd volgende week pas. Maar tip blijft dus geldig.
 
full

Hier nog 1,heb heel dat wielren gedoe doorgeworsteld voor ik er achter kwam dat het volgende week was,maar goed,even later kwam iets over Arno Hintjes,vond ik leuk! Trailer was mooi,ga kijken dus! :t
 
[afbeelding]
Hier nog 1,heb heel dat wielren gedoe doorgeworsteld voor ik er achter kwam dat het volgende week was,maar goed,even later kwam iets over Arno Hintjes,vond ik leuk! Trailer was mooi,ga kijken dus! :t

Heb vorige week ook het wielrennen en Arno gekeken, was eigelijk wel een prima combinatie. Deze docu wordt vast net zo goed als die van vorige week. In de trailer komt Sjakie Spectakel Sebastien Legrelle nog wel voorbij bij de start. Gezien de dominantie van Sebastien Legrelle en teamgenoot Vincent Lonbois dit seizoen zal bij de finish wel andersom zijn geweest.
 
Helaas uitzending gemist. Weet iemand of het terug te kijken is?

Ik krijg alleen tekst bij tvgemist.be dat uitzending alleen in België te zien is vanwege uitzendrechten.
 
Ik vond het de moeite. Mooi in beeld gebracht. Mooi contrast tussen de oude vos en de jonge hond...
 
Die heeft wat botjes gebroken in het verleden :X

Die ouwe kan simpelweg niet stoppen, een echte racer die nog steeds hard gaat.
Leuke documentaire van de Belgen :Y
Bekers verstopt in de kelder _O-
 
Helaas uitzending gemist. Weet iemand of het terug te kijken is?

Ik krijg alleen tekst bij tvgemist.be dat uitzending alleen in België te zien is vanwege uitzendrechten.

Dezelfde boodschap op mijn scherm. Iemand het opgenomen en in staat om het ergens te plaatsen zodat wij het ook nog kunnen kijken? :t :} O-)
 
Helaas uitzending gemist. Weet iemand of het terug te kijken is?

We krijgen alleen tekst bij tvgemist.be en/of www.canvas.be dat uitzending alleen in België te zien is vanwege uitzendrechten.

Zoals dat niet hoort bij quoten heb ik bovenstaande tekst van Martinezz iets aangepast. Volgens mij stond dit er in technische zin al, omdat tvgemist.be doorlinkt naar canvas.be, maar dat terzijde.

Mijn/Onze vraag is eigenlijk of je als motorsportliefhebber vanuit Nederland de documentaire ook nog terug kan zien. Bijvoorbeeld omdat iemand deze heeft opgenomen en nog ergens kan plaatsen (bv via WeTransfer ofzo) of omdat hij bijvoorbeeld ook nog op YouTube, Vimeo of ander videokanaal te zien is zonder de beperking voor alleen Belgische kijkers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan