Bagster tanktas + kaartentas

Status
Niet open voor verdere reacties.

FalcoBas

MF veteraan
1 jul 2005
1.035
5
VERKOCHT

Mooie grote Bagster tanktas. In zeer goede staat. Inclusief draagriem en ingebouwde regenhoes. Uitritsbaar.

full


Afmetingen 42 x 30 x 20 cm. Uitgeritst circa 42 x 30 x 26 cm.

full


+

Een grote kaartentas/hoes. Ook voor het Bagster systeem. Afmetingen circa 40 x 30 cm.

full


Samen voor € 50.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Falcobas;

Heb je die Bagstertanktas nog is hij zwart en past op elke tankhoes?????


Met vriendelijke groet Ed
 
Ja, die heb ik nog. (Hij staat wel soort van gereserveerd maar die man reageert helemaal niet meer, dus wat mij betreft mag jij hem ook hebben. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Toch?) De tanktas en kaartenmap zijn inderdaad zwart (zijn de foto's zo onduidelijk? ;) )

Of ze op elke Bagster tankcover passen weet ik niet, maar ik heb de tas en kaartenmap op drie verschillende motorfietsen gebruikt (Yamaha FZS600 Fazer (2000), Aprilia Falco en Aprilia Tuono).

full

full
full


Ik vind het zelf een ideaal systeem, maar hij past niet op mijn huidige motor dus ik moest iets anders kopen. De tas is een Bagster Alpha.
 
Ik ga ervan uit dat het systeem , het woord zegt het al op al de verschillende hoezen past, maar ik wil hem wel hebben hoor is het incl of excl verzendkosten? En de foto is duidelijk hoor ik heb laatst op een gereageerd en die was heel donker grijs en ik heb een echte zwarte hoes zie bijlage vandaar.


MvG Ed
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan