Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik er mee ga rijden op het circuit. Setje extra wielen (17" voor).
Standaard is achter 180/55 17. Ik vraag me af of daar een 190/60 op past en hoe dat rijdt. Vandaar mijn vraag hoe breed de velg is, dan mag de bandenboer vertellen of zijn band er op past, en de vraag aan jullie of je er rij ervaring mee hebt.
Bij een bredere band moet je de motor platter leggen in de bocht. Ik vraag me af of je dat merkt of dat het verschil verwaarloosbaar is.
Da's verwaarloosbaar als je geen motogp coureur bent ;) maar als je voor weinig een goede set kunt kopen en het past, waarom niet ;)
 
Waarom wil je een regen-circuitband op een straatmotor? :P
En ik denk dat er standaard 180 op zit... dat durf ik niet te zeggen :N
Op mijn blade hoort "af fabriek" ook 'n 190 band op maar ga er straks gewoon een 180 op leggen. Stuurt fijner :]
200/60 erop :P
 
Of een verlengde achterbrug met een extra velg en een extra band 200x2 vet cool 8-)
Ik houd niet van vet cool. Ik wil een goed sturende fiets. En als het qua sturen zo goed als geen verschil maakt, dan neem ik een 190/60.
 
Ik wil m'n 954 te koop zetten ... €3850
Prijs is vrij vast, omdat ik heb 1,5 terug voor €3500 heb gekocht. En er nog geen 2000km mee gereden heb, maar was ze wel van stock naar de huidige staat heb gebracht (zie *)

Heb nieuwe olie / filter en flush staan voor z'n beurt
Kan dit doen voor de koop ... kan het meegeven dat de koper het zelf doet

Specs:

Cbr954rr / 2002 / 43.000

Hyperpro vering*
K&N race filter*
Laser uitlaatsysteem*
R/S set*
Flush mount knipperlichten
Ohlins stuurdemper*
Pazzo hendels*
Donkere Kuipruit
Stale remleidingen*
Duo seat cover*
Achterlicht met geïntrigeerde knipperl.*
Achterbrug zwart gecoat
Wielen wit gecoat*

Vast nog wel wat vergeten ....

16730494_1754451098151266_6886479575470980367_n.jpg



11781804_1531230250473353_1743886432529116139_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou en of! Mooie complete motor AC :Y

Vandaag veerspul opgehaald, morgen inbouwen :)
 
Goed plan kom ik wel vaker. Ben alleen bang dat ik je rijstijl niet bij been. Maar dat ligt dan natuurlijk aan jé vering hé O-)
Op straat houd ik me zo veel mogelijk aan de regels, the street is no place to race ;)
 
\
Dikke shizzle :9~

Edit: Nou spree, als die blauwe nou niets blijkt te zijn.........[/quot

:9~ Idd al even contact over gehad op Facebook. Maar ten eerste wel een heel eind uit de buurt en hoewel hij het echt wel waard is boven budget voor mij.

I know

Maar als je over 1,5 jaar kijk ...
Ben je waarschijnlijk meer kwijt 😉

Stuurdemper / duoseat / uitlaat / Kuipruit zijn eerste aanschaf .... als die erop zitten is dat een pre
De uitlaat die bij deze wat vond ik lelijk
Wilde persee deze .... daar betaal je naar 😃🤔😩

oja bij mij + r/s set ivm omgekeerd schakelen 😋
En hendels zodat de koppeling verstelbaar is ...
en een tandje kleiner ... maakt haar speelser
(Staat er trouwens niet eens bij 😂)

Ik hou op 😑
 
Laatst bewerkt:
I know

Maar als je over 1,5 jaar kijk ...
Ben je waarschijnlijk meer kwijt 😉

Stuurdemper / duoseat / uitlaat / Kuipruit zijn eerste aanschaf .... als die erop zitten is dat een pre
De uitlaat die bij deze wat vond ik lelijk
Wilde persee deze .... daar betaal je naar 😃🤔😩

oja bij mij + r/s set ivm omgekeerd schakelen 😋
En hendels zodat de koppeling verstelbaar is ...
en een tandje kleiner ... maakt haar speelser
(Staat er trouwens niet eens bij 😂)

Ik hou op 😑

Motor die ik op het oog heb heeft eerst alleen een stuurdempertje nodig dus dat valt mee. Rest komt nog wel een keer. Maar jouw motor is vast zo weg.

Trouwens over stuurdempers gesproken zag
Op mp er wat staan voor nog geen 7 tientjes nieuw. Das vast niks toch?
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet?

Edit: Zal zo'n China versie zijn, met of zonder bevestigingsmateriaal? Geen ervaring mee, je zou hier op MF kunnen kijken of er ervaringen mee zijn. Op Ebay heb je ze voor een euri of 30, maar dan volgens mij zonder bevestigingsmateriaal.

Worden geregeld goede merkdempers voor mooie prijsjes aangeboden. Je zoude die ook gewoon kunnen proberen. Soms heb je mazzel en is ie gewoon perfect en anders kan je 'm weer laten servicen om 'm perfect te krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar daar zit volgens mij geen bevestigingsmateriaal bij. Dan gewoon even naar www.ebay.co.uk gaan en op "Fireblade (of Honda) steering damper" zoeken... :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan