Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook, motor is weer klaar *O* Vering ed zit er in!

32854903452_2243bd8798_z.jpg

33010331925_b1c7c2cb78_b.jpg


Naast broertje:

32884314901_cae5803448_b.jpg


Zaterdag inkratten en volgende week lekker :]
Motor voelt nu(als je er op zit) al een stukje stugger als met de originele vering. Ben benieuwd of ik hem snel krijg, of dat deze al helemaal goed staat ingesteld. Kom sowieso wel aan het schroeven vermoed ik. Heb er zin in :)
Ook nog andere rempomp (v 600rr pc40) gemonteerd. Met originele rempomp kreeg ik geen lekkere druk zoals de motor van mijn vader(die altijd handig ter vergelijk in de garage staat ;) ). Misschien viel het allemaal mee maar wilde het zekere voor het onzekere nemen.
 
Laatst bewerkt:
JeJe mag mijne ook nog wel ff komen poetsen O-)
Je motor ziet er echt altijd super uit :t :t

Een beetje turtle thampoo, turtle wax, remreiniger, wd40, dasty en olie doen wonderen.

En een beetje liefde is ook belangrijk 8-)

En nu is het tijd voor 10+ graden en een zonnetje
 
Hallo allemaal,

Een vraag.. zijn hier nog mensen die een sportdemper hebben waar men vanaf wil? Ik heb sinds een aantal maanden een cbr929, prachtige motor en stuurt heerlijk. Alleen die demper man wat een apparaat is dat zeg... daar moet ik wat mee. Voorkeur gaat uit naar een bolt-on gezien mijn twee redelijk linker handen.

Groeten,
Auke (Assen)
 
Toets op marktplaats bij zoek opdracht uitlaat fireblade en je komt er een paar tegen



Hallo allemaal,

Een vraag.. zijn hier nog mensen die een sportdemper hebben waar men vanaf wil? Ik heb sinds een aantal maanden een cbr929, prachtige motor en stuurt heerlijk. Alleen die demper man wat een apparaat is dat zeg... daar moet ik wat mee. Voorkeur gaat uit naar een bolt-on gezien mijn twee redelijk linker handen.

Groeten,
Auke (Assen)
 
Hallo allemaal,

Een vraag.. zijn hier nog mensen die een sportdemper hebben waar men vanaf wil? Ik heb sinds een aantal maanden een cbr929, prachtige motor en stuurt heerlijk. Alleen die demper man wat een apparaat is dat zeg... daar moet ik wat mee. Voorkeur gaat uit naar een bolt-on gezien mijn twee redelijk linker handen.

Groeten,
Auke (Assen)

Ik heb nog een linkpijp liggen van een 929/954 die na de klep komt waar de flens van de bolt on is afgeslepen ... (heb een slip on van een stock demper gemaakt voor t circuit)

Mag je weg overnemen voor weinig.
Dan kan je er een 52 of 60mm pijp op lassen en
een slip-on kopen.

Een stuk pijp kan je hier kopen voor weinig :
RVS uitlaat - complete uitlaten en uitlaatdelen | Stroevemotorsport.nl
 
Laatst bewerkt:
Te hard met commandant gepoetst of moet ik juist nog meer poetsen :? [afbeelding]

Nou heb ik er niet heel veel verstand van, alleen het lijkt mij dat dit te hard/ver gegaan is. Commandant 4 is een licht schuur/polijst middel om kleine krasjes weg te halen, als je te ver door gaat dan schuur je de lak weg.

Nogmaals, heb er niet veel verstand van dus pin me er niet op vast!
 
Te hard met commandant gepoetst of moet ik juist nog meer poetsen :? [afbeelding]
Eehhhh, dat is denk ik toch ff een stappie te ver. Nu moet ik zeggen dat ik niet zo'n fan ben van commandant. Ik heb zelf een fles van poorboys (iets van €17,- per fles), dat is een heel fijn polijstmiddel. Als je dan gaat polijsten met een doek, en het is bijna allemaal weg, dan gaat de kuip al glimmen, alleen moet het daarna nog als extra in de was gezet worden.

Anders ff hier vragen hoe of wat...

Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3
 
Dat is altijd beter :Y Als je het niet helemaal weggepoetst krijg, dan ga je je er toch wel aan storen. Zeker als het je "nieuwe" bike is, ga je het uiteindelijk toch wel laten fixen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is altijd beter :Y Als je het niet helemaal weggepoetst krijg, dan ga je je er toch wel aan storen. Zeker als het je "nieuwe" bike is, ga je het uiteindelijk toch wel laten fixen.


Klopt helemaal wat je zegt. Auto is vervoersmiddel maar motor moet perfect zijn. Kan zijn dat het dit jaar niet wat wordt maar dan maar volgend jaar. Dan kan ik gelijk zo'n kapje bij eBay bestellen als dan de kleur daarvan niet perfect is kan ik die gelijk mee laten nemen.
 
Gelijk heb je, matched de kleur gelijk goed. Vwb de auto en motor denk ik er precies zo over. Auto boeit me niet, moet het goed doen, maar geen gekke fratsen.
Had op de motor een klein plekje op mijn topkuip waar ik mij aan stoorde, wilde ik ook glad laten trekken. Toen besloot ik op mijn plaat te gaan en moest de hele bike gladgetrokken worden :')
Nu is een gerepareerd stukje van de topkuip weer gaan scheuren, ipv dat te laten maken, binnenkort maar gelijk een ander model topkuip er op met een andere snorkel bestellen. Ach ja, zo blijf je lekker bezig :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan