Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen ,

heeft iemand nog een rechter uitlaathouder voor de 929 fireblade ?

ik wil van mijn huidige uitlaathouder het voetsteuntje verwijderen en slijp dan de oortjes eraf en polijst dan de houder , ik wil toch niemand achterop de blade .

Maar wil wel de originele houder erbij hebben bij eventuele verkoop ooit , gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar toch ;)

Zijn er veel 929 rijders hier ?

grt marcel
 
Goedemorgen ,

heeft iemand nog een rechter uitlaathouder voor de 929 fireblade ?

ik wil van mijn huidige uitlaathouder het voetsteuntje verwijderen en slijp dan de oortjes eraf en polijst dan de houder , ik wil toch niemand achterop de blade .

Maar wil wel de originele houder erbij hebben bij eventuele verkoop ooit , gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar toch ;)

Zijn er veel 929 rijders hier ?

grt marcel

Er zitten er hier wel een aantal met een 929rr (including me ;) )

Zo te zien op jouw avatar heb ik dezelfde kleur fireblade 8-)
 
Er zitten er hier wel een aantal met een 929rr (including me ;) )

Zo te zien op jouw avatar heb ik dezelfde kleur fireblade 8-)

Gaaf 8-)

vind het ook de mooiste kleurstelling voor dit type *D

Echt een zeer fijne motor !

woon je in de buurt van Zaandam ?
 
cool ,

maar ook een 929 ?

heb er ook nog een sp1 bij , zeer geweldige motor 8-)
Nee ik had een 954 en helaas is die weg, en ging verder kijken voor een nieuwe model, maar ik vind de 2004 blade niet mooi, en wilde geen 954 meer dus kwam ik uit bij de 2004 R1.

Maar ooit wil ik een blade voor erbij ( als de loterij mij wel aardig vind )
 
Nee ik had een 954 en helaas is die weg, en ging verder kijken voor een nieuwe model, maar ik vind de 2004 blade niet mooi, en wilde geen 954 meer dus kwam ik uit bij de 2004 R1.

Maar ooit wil ik een blade voor erbij ( als de loterij mij wel aardig vind )
Kom je met de R1 in juli?
 
Nee ik had een 954 en helaas is die weg, en ging verder kijken voor een nieuwe model, maarik vind de 2004 blade niet mooi, en wilde geen 954 meer dus kwam ik uit bij de 2004 R1.

Maar ooit wil ik een blade voor erbij ( als de loterij mij wel aardig vind )
Ben het met je eens. 2002 en 2006 zijn mooi. Rest na 2000 zijn foeilelijk
 
Ben het met je eens. 2002 en 2006 zijn mooi. Rest na 2000 zijn foeilelijk
Ja zoiets idd.


Maar zou wel een 1992 willen hebben en dan niet op rijden, lekker in een mooie ruimte zetten achter glas en als het bv boven de 30 graden is dan een keer uit laten.
 
Ja zoiets idd.


Maar zou wel een 1992 willen hebben en dan niet op rijden, lekker in een mooie ruimte zetten achter glas en als het bv boven de 30 graden is dan een keer uit laten.
Ken dat ja. RoyR heeft een Aprillia boven zijn convectorput staan. In de woonkamer. Komt er nooit mee buiten, ook niet bij 30 graden.
 
Ken dat ja. RoyR heeft een Aprillia boven zijn convectorput staan. In de woonkamer. Komt er nooit mee buiten, ook niet bij 30 graden.
Niet lullig bedoeld, maar vond de blade daar 'nog' niet speciaal genoeg voor.

Is het nu een 500cc 2 takt ofzo....
 
*D
Ken dat ja. RoyR heeft een Aprillia boven zijn convectorput staan. In de woonkamer. Komt er nooit mee buiten, ook niet bij 30 graden.



Uit ervaring kan ik zeggen dat een aprilia ook het beste tot z'n recht komt in de huiskamer dan gaat er tenminste niks kapot aan :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan