Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe bandjes laten leggen op de Nuda van vriendlief :P Hopelijk stuurt ze dan wat beter.. anders echt eens laten nakijken. Snel maar eens proberen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog een origineel kuipruitje liggen voor de 929?
Ik heb die van mij aan RRkees gestuurd, daar ik hem dacht niet meer te gebruiken.
Maar toch wil ik een origineel terugplaatsen :)
 
Heeft iemand toevallig nog een origineel kuipruitje liggen voor de 929?
Ik heb die van mij aan RRkees gestuurd, daar ik hem dacht niet meer te gebruiken.
Maar toch wil ik een origineel terugplaatsen :)

ga je hem verkopen dan ? , omdat ze hem hier foeilelijk vinden ?

:P
 
Heeft iemand toevallig nog een origineel kuipruitje liggen voor de 929?
Ik heb die van mij aan RRkees gestuurd, daar ik hem dacht niet meer te gebruiken.
Maar toch wil ik een origineel terugplaatsen :)

Ik heb er hier nog wel eentje liggen volgens mij, maar deze is niet erg netjes meer meen ik me te herinneren.

Ik kan straks wel even de garage induiken en een fotootje schieten als je wilt?
 
As weekend 15 graden *O* :]

Je zult maar jarig zijn... Vrouwlief vond dat ik dan echt maar een stukje moest rijden. maar de kinderen vinden het zo leuk die dag met pappa... dus zondag maar ff dan. Vandaag ff mijn superlelijke
Blauw geanodiseerde boutjes gewisseld voor a2 rvs. Ziet er (vind ik) een stuk beter uit.
full
 
Lekker hoor, heb het weekend nachtdiensten en mag zaterdag helpen met verhuizen :/

Ziet er goed uit, idd beter dan gekleurde boutjes :Y :t
1e titanium boutjes zijn binnen, voor de achter remschijf. Voor het achtertandwiel en remschijven voor zijn ze onderweg.
Voor de bevestiging van de demper beugel, de rem- schakelset en de vorkpoten staan in de wachtrij :)
 
O-)
Lekker hoor, heb het weekend nachtdiensten en mag zaterdag helpen met verhuizen :/

Ziet er goed uit, idd beter dan gekleurde boutjes :Y :t
1e titanium boutjes zijn binnen, voor de achter remschijf. Voor het achtertandwiel en remschijven voor zijn ze onderweg.
Voor de bevestiging van de demper beugel, de rem- schakelset en de vorkpoten staan in de wachtrij :)


Dat word straks een motor die wel 100 gram lichter is :+ stond ook nog in twijfel maar 6 cent of 1,15 per stuk gaf bij mij wel de doorslag.
 
Vwb het gewicht, een keertje goed sanitair geeft meer resultaat :+ Gaat mij meer om de sterkte van de boutjes, aardig wat boutjes zijn in de loop der jaren aardig gaargedraaid :/

6ct kan je niet voor tobben :N En het ziet er iig weer strak uit :9
 
Laatst bewerkt:
Je zult maar jarig zijn... Vrouwlief vond dat ik dan echt maar een stukje moest rijden. maar de kinderen vinden het zo leuk die dag met pappa... dus zondag maar ff dan. Vandaag ff mijn superlelijke
Blauw geanodiseerde boutjes gewisseld voor a2 rvs. Ziet er (vind ik) een stuk beter uit.[afbeelding]
Bij mij plastic schroeffies.... moeten er nog uit en ook gewoon rvs in. 1 is ook nog afgeknapt |(
 
Bij mij plastic schroeffies.... moeten er nog uit en ook gewoon rvs in. 1 is ook nog afgeknapt |(


Hoeveel heb je er nodig? Heb er nog wel wat over. En wat vraag je voor het ruitje?
En waar heb je je uitlaatbeugel besteld?
 
Laatst bewerkt:
Bij mij plastic schroeffies.... moeten er nog uit en ook gewoon rvs in. 1 is ook nog afgeknapt |(

Ik heb wel eens een betoog gelezen dat het eigenlijk plastic schroefjes moeten zijn om te voorkomen dat bij een eventuele crash je ruitje als een soort veredelde guillotine zou werken.

Eigenwijs als ik ben heb ik geëtste aluminium schroefjes van Pro-Bolt.

Ik dacht er een foto van te hebben maar kan die niet vinden.
 
Hoeveel heb je er nodig? Heb er nog wel wat over. En wat vraag je voor het ruitje?
En waar heb je je uitlaatbeugel besteld?
Ruitje.. is nieuw hoor, krasvrij ook voor zover ik weet, doe maar een bod :P
Uitlaatbeugel is gewoon een step-beugeltje waar 't stepje af is gehaald met de zaag/haakse slijper O-) *D
 
Carbon air intakes en andere kentekenplaathouder :( :+
Kentekenplaathouder gewoon 90% afzagen, zo heb ik 'm nu ook :P
Helaas zijn voor mij carbon air intakes echt te duur. Investering in motor is leuk maar je moet er wel een beetje wat aan hebben :+

[me="Annanas"]d'r geldboom is dus gewoon uitgestorven eigenlijk :P[/me]
 
Hallo .

Heb sinds vorige week een blade 954 ,en hier zit nog een originele uitlaat onder.
Ik heb de uitlaatdemper van mijn vorige motor bewaard (ZX9R). en nu wil ik deze graag onder mijn Honda.
Alleen heb ik een probleem de bouten van de Laser demper zitten op 7,5 cm en die van de aansluiting van de Blade op 9,5 cm .
Nu zag ik op marktplaats een demper staan met een soort flens die je op de demper kan zetten zodat deze wel op de Honda past .
Nu is mijn vraag weet iemand waar ik zoiets kan kopen ?
full
 
Hallo .

Heb sinds vorige week een blade 954 ,en hier zit nog een originele uitlaat onder.
Ik heb de uitlaatdemper van mijn vorige motor bewaard (ZX9R). en nu wil ik deze graag onder mijn Honda.
Alleen heb ik een probleem de bouten van de Laser demper zitten op 7,5 cm en die van de aansluiting van de Blade op 9,5 cm .
Nu zag ik op marktplaats een demper staan met een soort flens die je op de demper kan zetten zodat deze wel op de Honda past .
Nu is mijn vraag weet iemand waar ik zoiets kan kopen ?[afbeelding]

Welkom :W

Plaatje van je Blade is altijd goed hoor :P

En die flens.....

Gewoon op marktplaats?
Of bij motorsloperijen?
 
Ruitje.. is nieuw hoor, krasvrij ook voor zover ik weet, doe maar een bod :P
Uitlaatbeugel is gewoon een step-beugeltje waar 't stepje af is gehaald met de zaag/haakse slijper O-) *D

Ik wacht bij kader inzien ff met aanschaf van een nieuw ruitje... eerst maar eens de tuin laten straten en afmaken (dure hobby)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan