Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Hierbij de foto van mijn blade
 
Laatst bewerkt:
Andere foto geplaatst ,hoop dat het nu goed is whahaha.
Zitten kortere hendels op en kleine carbon knippers ,de taartschep is vervangen door een kleinere ,nu nog een ander kuipruitje en sportdemper .
 
Nice man. Wat betreft je uitlaat zou je pajic kunnen proberen.
Ja... of die uitlaat verkopen en gewoon 'n tweedehandsje kopen. Denk zelf dat 't nooit echt mooi gaat worden maar ja... flens er af en andere er op zul je idd wel voor terecht kunnen bij pajic :P
 
Andere foto geplaatst ,hoop dat het nu goed is whahaha.
Zitten kortere hendels op en kleine carbon knippers ,de taartschep is vervangen door een kleinere ,nu nog een ander kuipruitje en sportdemper .


Ik ken wel een grietje uit Twente die nog een kuipruitje te koop heeft van puig volgens mij en z.g.a.n. zonder schade *D
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht bij kader inzien ff met aanschaf van een nieuw ruitje... eerst maar eens de tuin laten straten en afmaken (dure hobby)

Herkenbaar verhaal.

Wij willen voor de zomer de tuin achter af hebben, dat wil zeggen het terras opnieuw laten bestraten en het terras aan het water (hardhouten vlonder) afmaken.

Ik heb de hardhouten grondkering en balklaag al een paar jaar geleden gemaakt en toen is het er even bij ingeschoten om het af te maken.

Van de week heb ik even zitten tellen wat de planken en alle rvs bevestigingsmaterialen me nog gaan kosten, dat zijn een hele hoop circuitdagjes :P
 
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.
 
Als ik dat zo lees, ben ik zooooo blij dat ik de achtertuin afgelopen jaar gedaan heb. Oprit is ook nog niet zo lang geleden opnieuw bestraat, ben er de komende tig jaar lekker vanaf *O*
 
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.
Klinkt niet best Joep, hoop het beste voor je :/
 
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.
:o


-O-
 
Als ik dat zo lees, ben ik zooooo blij dat ik de achtertuin afgelopen jaar gedaan heb. Oprit is ook nog niet zo lang geleden opnieuw bestraat, ben er de komende tig jaar lekker vanaf *O*
Morgenavond koffie met de buren... gangetje bij de voordeur grenst aan elkaar.. hopelijk hebben we zelfde smaak stenen :P en dan snel alles maar eens in gang zetten. Voor en achtertuin moeten gebeuren hier..... zal wel foto's posten tzt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan