Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top Dan is dat mysterie opgelost. Nu nog het mysterie van het zwarte kastje voor. Iemand die ff wil kijken op zijn/haar blade?

Dat is gewoon origineel. Zit soms op meerdere plekken in de kabelboom. Waarschijnlijk een verbindingspunt van geschakelde plussen of massa's ofzo.
 
Top Dan is dat mysterie opgelost. Nu nog het mysterie van het zwarte kastje voor. Iemand die ff wil kijken op zijn/haar blade?

Heb je nu geen kentekenpkaar verlichting dan?

En mbt dat zwarte, ik kan zelf niet gaan kijken nu. Maar had je mijn tip van laatst niet gedaan? In het werkpkaatshandboek naar je draadboomschema kijken. Dan zie je zo wat er allemaal uitkomt. Ook dus een eventueel massapunt in de kabelboom..
 
Heb je nu geen kentekenpkaar verlichting dan?

En mbt dat zwarte, ik kan zelf niet gaan kijken nu. Maar had je mijn tip van laatst niet gedaan? In het werkpkaatshandboek naar je draadboomschema kijken. Dan zie je zo wat er allemaal uitkomt. Ook dus een eventueel massapunt in de kabelboom..

Nee kenteken plaat verlichting zit er niet op nu kwam ik achter. En wat betreft je tip ik moet bekennen dat zo'n schema me helemaal niks zegt :$
 
Nee kenteken plaat verlichting zit er niet op nu kwam ik achter. En wat betreft je tip ik moet bekennen dat zo'n schema me helemaal niks zegt :$

Dan ga ik het uitleggen!

1: heb je een werkplaatshandboek?
2: daar zit een schema in waar de volledige kabelboom van je motor in getekend staat. Zo kan je dus elk draadje terug leiden naar wat het is en wat het doet!
 
Dan ga ik het uitleggen!

1: heb je een werkplaatshandboek?
2: daar zit een schema in waar de volledige kabelboom van je motor in getekend staat. Zo kan je dus elk draadje terug leiden naar wat het is en wat het doet!
So much help, so much wow :+
 
Nee kenteken plaat verlichting zit er niet op nu kwam ik achter. En wat betreft je tip ik moet bekennen dat zo'n schema me helemaal niks zegt :$
Ik heb ook geen kentekenplaat verlichting (meer), maar het achterlicht zit er toch boven O-) ?
 
Dan ga ik het uitleggen!

1: heb je een werkplaatshandboek?
2: daar zit een schema in waar de volledige kabelboom van je motor in getekend staat. Zo kan je dus elk draadje terug leiden naar wat het is en wat het doet!


Ja dat schema heb ik bestudeert maar daar snap ik geen jota van :?
 
Ja dat schema heb ik bestudeert maar daar snap ik geen jota van :?

Alles links en boven in het plaatse kom aan de voorkant in de kabelboom uit, ik zie dus geen 'los' blokje. Dat blokje onder in de foto is je 'tipoversensor', maar die zit niet achter je koplamp.

18077193_10155196348149898_2749541814290882129_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, lukt het om die draden een beetje te volgen? Vanuit dat ingetapte blokje zeg maar.


Draden volgen is lastig ze lopen de kabelboom in. Ik kan met moeite 1 zwarte en twee grijs/zilver zwarte gestreepte kabeltjes in het blokje zien lopen. Maar volgens mij lopen er nog wel meer kabeltjes het blokje in.
 
Lache Per. Mijn kids vinden dat ook erg leuk, maar aangezien ze na enige tijd er niet meer naar omkijken, komt er geen huisdier meer in huis :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan