Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik ook gehad een S2000. Pracht wagen om te zien maar ook om mee te rijden. Was gekieteld en rond de 300 pk. Heb het een maandje of zo gehad. Kreeg een hoger bod dan ik betaalde dus was gelijk weer weg. Geld inmiddels op dus blijft spijt dat ik het verkocht heb.

Ja super toffe wagens! Deze moet nog gefinetuned worden. Maar nu 620pk op de wielen.
 
*** WAARSCHUWING *** In het zuiden van het het land is een ernstige vorm van LEERKRIMP geconstateerd. Door de wisseling van temperatuur en vochtigheid kan in de winter leerkrimp optreden. Dit komt vooral tot uiting als in het voorjaar leren kleding die 's winters in de kast heeft gehangen weer gedragen wordt. Met namen jassen en broeken lijden onder ernstige leerkrimp. Een probaat middel is hier helaas nog niet tegen gevonden. Helaas ben ik ook één van de slachtoffers die op een afschuwelijke wijze in aanraking is gekomen met leerkrimp. Zoals het zich nu eruit laat zien is het van onherstelbare aard. B| B|
 
*** WAARSCHUWING *** In het zuiden van het het land is een ernstige vorm van LEERKRIMP geconstateerd. Door de wisseling van temperatuur en vochtigheid kan in de winter leerkrimp optreden. Dit komt vooral tot uiting als in het voorjaar leren kleding die 's winters in de kast heeft gehangen weer gedragen wordt. Met namen jassen en broeken lijden onder ernstige leerkrimp. Een probaat middel is hier helaas nog niet tegen gevonden. Helaas ben ik ook één van de slachtoffers die op een afschuwelijke wijze in aanraking is gekomen met leerkrimp. Zoals het zich nu eruit laat zien is het van onherstelbare aard. B| B|

Goed dat je het zegt, Ik hoop dit weekend weer even een ritje kan maken op de motor en zal er dan ook achter komen of ik wel of niet in de regio "zuiden van het land" val :+

Er is overigens wel een oplossing voor dit probleem: sporten of een nieuw pak kopen :P
 
Zo vandaag weer eens de Blade uit stal gehaald.
Ideaal met de files van tegenwoordig om op je werk te komen :)

Ik heb mijn blade net maar eens uit de garage getrokken om deze weer te voorzien van de nodige toebehoren voor het rijden op straat: De accu is in ieder geval morsdood en hangt op dit moment aan de druppellader.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de motor geen stroom verbruikte als je het alarm in de service stand had staan maar dat blijkt toch anders te werken :P

Zometeen de wielen maar even wisselen, kenteken en de spiegels er weer op en even wassen
 
*** WAARSCHUWING *** In het zuiden van het het land is een ernstige vorm van LEERKRIMP geconstateerd. Door de wisseling van temperatuur en vochtigheid kan in de winter leerkrimp optreden. Dit komt vooral tot uiting als in het voorjaar leren kleding die 's winters in de kast heeft gehangen weer gedragen wordt. Met namen jassen en broeken lijden onder ernstige leerkrimp. Een probaat middel is hier helaas nog niet tegen gevonden. Helaas ben ik ook één van de slachtoffers die op een afschuwelijke wijze in aanraking is gekomen met leerkrimp. Zoals het zich nu eruit laat zien is het van onherstelbare aard. B| B|
Zo dan, dat is wel heel ernstig. Ik heb gelukkig geen last van leerkrimp. Sterkte ermee... :/
 
*** WAARSCHUWING *** In het zuiden van het het land is een ernstige vorm van LEERKRIMP geconstateerd. Door de wisseling van temperatuur en vochtigheid kan in de winter leerkrimp optreden. Dit komt vooral tot uiting als in het voorjaar leren kleding die 's winters in de kast heeft gehangen weer gedragen wordt. Met namen jassen en broeken lijden onder ernstige leerkrimp. Een probaat middel is hier helaas nog niet tegen gevonden. Helaas ben ik ook één van de slachtoffers die op een afschuwelijke wijze in aanraking is gekomen met leerkrimp. Zoals het zich nu eruit laat zien is het van onherstelbare aard. B| B|
_O-

Bij mij was het voor 25 euro opgelost. De spontaan geknapte rits vervangen voor dat bedrag.
 
620 pk? :o Dat komt wel van zijn plek...
Kwam het al zonder turbo. Mijne was gekieteld en weet niet meer hoeveel pk het had. Reed eens naast een Lotus. Beiden gas geven en Lotus had geen kans. Ook een Targa trok ik er makkelijk uit. Zowel vanuit stilstand als rollend.

En dan de wegligging. Leek wel een kart.

Kijk nog regelmatig naar een S2000. Staat hoog op mijn lijstje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan