Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag 13:00 uur verzamelen in IJsselstein.

Voor de mensen die verzamelen bij De Andel:

12:15u verzamelen achter de shop op de parkeerplaats, iets voor half 1 vertrekken (half uurtje rijden naar de Mac)

Wie rijden er mee vanaf De Andel?

- Kasprr
- Ghetto Bassie
-
-

 
Zondag 13:00 uur verzamelen in IJsselstein.

Voor de mensen die verzamelen bij De Andel:

12:15u verzamelen achter de shop op de parkeerplaats, iets voor half 1 vertrekken (half uurtje rijden naar de Mac)

Wie rijden er mee vanaf De Andel?

- Kasprr
- Ghetto Bassie
- Oerblade
- ...
 
Zo, ik heb vanmiddag even een stukje gereden op de motor.
Dit ging eigenlijk erg goed en heb weinig last van de rug gehad *O*
Wel merkte ik dat ik weer even moest wennen aan de zithouding maar dat had ik normaal gesproken ook wel als ik een tijd niet gereden had.

@Paulusssttt: Mijn pak is niet gekrompen, ik denk dat het hier niet zuidelijk genoeg is! :+
 
Zo, ik heb vanmiddag even een stukje gereden op de motor.
Dit ging eigenlijk erg goed en heb weinig last van de rug gehad *O*
Wel merkte ik dat ik weer even moest wennen aan de zithouding maar dat had ik normaal gesproken ook wel als ik een tijd niet gereden had.


Draag jij soms een niergordel?
zo niet mss een aanrader om te nemen ivm meer steun...
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb vanmiddag even een stukje gereden op de motor.
Dit ging eigenlijk erg goed en heb weinig last van de rug gehad *O*
Wel merkte ik dat ik weer even moest wennen aan de zithouding maar dat had ik normaal gesproken ook wel als ik een tijd niet gereden had.

@Paulusssttt: Mijn pak is niet gekrompen, ik denk dat het hier niet zuidelijk genoeg is! :+
:t
 
Zo, ik heb vanmiddag even een stukje gereden op de motor.
Dit ging eigenlijk erg goed en heb weinig last van de rug gehad *O*
Wel merkte ik dat ik weer even moest wennen aan de zithouding maar dat had ik normaal gesproken ook wel als ik een tijd niet gereden had.

@Paulusssttt: Mijn pak is niet gekrompen, ik denk dat het hier niet zuidelijk genoeg is! :+

*O*
 
Zondag 13:00 uur verzamelen in IJsselstein.

Voor de mensen die verzamelen bij De Andel:

12:15u verzamelen achter de shop op de parkeerplaats, iets voor half 1 vertrekken (half uurtje rijden naar de Mac)

Wie rijden er mee vanaf De Andel?

- Kasprr
- Ghetto Bassie
- Oerblade
- Paulusssttt
- ...
 
@Paulusssttt: Mijn pak is niet gekrompen, ik denk dat het hier niet zuidelijk genoeg is! :+

Misschien dat de zoute lucht hier ook van invloed is.. B|


Top dat het goed gaat met je rug. Als het gaat om rugpijn en mijn rug item heb ik ook altijd baat bij een stukje motorrijden. Houding, doorbloeding, trillingen, licht heen en weer bewegen en even ergens ander mee bezig zijn dan rugpijn zou een goede invloed hebben is mij hier verteld. Ik declareer nu ook mijn benzine bij de ziektekosten verzekeraar. O-)
 
ff bakkie gedaan na het shoppen voor een verjaardag's cadeau voor Olga.
18698051_1715905731757560_1633581649964822473_n.jpg
 
Nou ik hoor dat mn twee maatjes vanmorgen een ongeluk hebben gehad lesauto stopte voorste kon remmen tweede klas er vol op een maatje heeft waarschijnlijk niks maar de ander een gebroken bekken en borstbeen.

Bah ben er ontdaan van
 
Nou ik hoor dat mn twee maatjes vanmorgen een ongeluk hebben gehad lesauto stopte voorste kon remmen tweede klas er vol op een maatje heeft waarschijnlijk niks maar de ander een gebroken bekken en borstbeen.

Bah ben er ontdaan van

Gadver wat klote! -O-
 
Hallo, ik meld me ook even in dit forum.
Sinds een paar weken de eigenaar geworden van een 2001 fireblade.
Hiervoor een Hornet 900 gehad, daarvoor ook een fireblade.

Alvast een fotootje van haar:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan