gezocht bout M10x1

mudBAsTeRd

Die hard MF'er
4 aug 2015
303
17
Veldhoven
ik zoek 2x inbus bout of bout met buiten 6 kant M10x1.

Na het monteren van end bar mirrors en het verwijderen van de originele spiegels blijven er 2 M10x1 draad gaten over.
En het remvloeistof potje hangt nu los...

graag jullie hulp

gat Bart
 
zeker van dat het M10x1 is en geen M10x1.25 ?
want 1.25 is namelijk de standaard M10 schroefdraad voor japanners (bij ons 1.50). zou niet weten waarom ze extra fijne draad gebruiken voor een rempotje.
 
Brembo banjobouten zijn m10x1
banjobout-remklauw-mod-ajp-brembo-m10x1.jpg


en anders
m10x1 | eBay
 
Thnx all,

Van een werktuigbouwkundig constructeur had ik toch iets meer zelfredzaamheid verwacht.

http://www.metaalreus.nl/product_info.php?cPath=1442_1444_1445&products_id=40645

uiteraard heb ik bij diverse leveranciers gekeken maar ik heb er geen 100stk of meer nodig enkel 2stk.

zeker van dat het M10x1 is en geen M10x1.25 ?
want 1.25 is namelijk de standaard M10 schroefdraad voor japanners (bij ons 1.50). zou niet weten waarom ze extra fijne draad gebruiken voor een rempotje.

dat zou kunnen... ik had het opgemeten, met maar 8 gangen is het nog wel gokken.
vanmiddag eens goed meten en uitrekenen
 
Bij mijn Honda was de draad voor de spiegel gescheurd, dus heb ik een beugeltje gemaakt voor de spiegel en had een M10 moer nodig. Die is idd niet standaard, maar ik weet niet meer of het nou 1.0 of 1.25 is.

Eniehoe, die was gewoon op voorrraad bij de ijzerwinkel en ik neem aan dat ze dan ook wel de bout hebben.
 
Als je een Fabory centre binnenloopt en hun vraagt zijn ze vaak wel bereidt om je te helpen. Is tenminste mijn ervaring met vestiging Weert. Helaas gaat of is deze vestiging permanent gesloten wat ik gehoord heb.
 
Thnx all,uiteraard heb ik bij diverse leveranciers gekeken maar ik heb er geen 100stk of meer nodig enkel 2stk.dat zou kunnen... ik had het opgemeten, met maar 8 gangen is het nog wel gokken.
vanmiddag eens goed meten en uitrekenen

Even m6 (=1,0) of m8 (=1,25) er tegenaan houden. Dan weet je het vlugger er zonder meetfout.

En ik denk dat je ze bij albema of flos ook wel mee krijgt als je er binnen loopt met een beetje geld in je hand.
Of anders bij ferrofast in Someren.
 
Laatst bewerkt:
Als je een Fabory centre binnenloopt en hun vraagt zijn ze vaak wel bereidt om je te helpen. Is tenminste mijn ervaring met vestiging Weert. Helaas gaat of is deze vestiging permanent gesloten wat ik gehoord heb.

Dit dus, bij elke Fabory waar ik tot nu toe geweest ben. Zijn wel nooit de goedkoopste, maar je kunt er voor alles terecht en kunt gewoon losse stuks kopen. Vorige keer zelfs voor 1 boutje binnengestapt en was geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan