Bot18: via Brabant toch weer naar het Slakkerweg BOT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is het precies, we hebben geen tent meer en zitten met een hond, maar als het niet te gek ver is rijden we gewoon heen en weer.
sorry, neerkant las ik net dat is net ff te, maar mag je ook alleen zaterdag komen?
 
Laatst bewerkt:
jammer voor de mensen die niet kunnen, maar die zullen er denk ik altijd zijn, ongeacht welke datum ik kies.

@ kawa Z 1300: natuurlijk mag je alleen zaterdag komen, er zijn helemaal geen verplichtingen.
Al kom je een kwartier dan is dat nog wel goed ;)
En als de tent het enige probleem is dan kan ik ook nog wel een slaapplek in een caravan aanbieden.
 
jammer voor de mensen die niet kunnen, maar die zullen er denk ik altijd zijn, ongeacht welke datum ik kies.

@ kawa Z 1300: natuurlijk mag je alleen zaterdag komen, er zijn helemaal geen verplichtingen.
Al kom je een kwartier dan is dat nog wel goed ;)
En als de tent het enige probleem is dan kan ik ook nog wel een slaapplek in een caravan aanbieden.

Het lijkt ons hardstikke leuk, maar buiten de tent hebben we een flinke hond met gebruiksaanwijzing die eigenlijk ook niet in een pension kan, dus we kijken even, maar vermoedelijk zullen we iig zaterdag wel langskomen :)
 
Niet vergeten natuurlijk maar wel een klein probleempje:
Begin november verwachten wij ons 2e kind.
Nu zou het kunnen zijn dat hij een paar weken te vroeg is en dan komt het BOT in gevaar.

Nu zit ik een beetje in een dilemma:
1: afwachten en hopen dat hij lang genoeg blijft zitten zodat het BOT bij mij gewoon door kan gaan. (met het risico dat ik dus op een heel laat moment moet annuleren)
2: Iemand anders deze keer het BOT laten organiseren en dan doe ik het een andere keer.

Dus als iemand anders dit jaar wil dan is dat misschien wel een oplossing...
excuses voor het ongemak, hier had ik eind vorig jaar nog geen rekening mee gehouden.
 
Laatst bewerkt:
Wordt wel een heel speciaal bot dan :+ Maken we er het Baby Olie treffen van .

20 man handdoeken laten zoeken en water koken is nog wel te doen maar om ze allemaal tegelijk
Kortjakje te laten puffen wordt lastiger denk ik.

Aan de andere kant zou ik de gezichten op de kraamafdeling van ziekenhuis wel willen zien _O- .

Allemaal gekkigheid natuurlijk .

Van harte gefeliciteerd *O* en natuurlijk hopen we dat de baby blijft zitten tot het tijd is.

Ik persoonlijk heb natuurlijk alle begrip als je af moet melden als de baby zich toch eerder meldt.

Maar mocht iemand het over kunnen nemen ook prima.
 
Laatst bewerkt:
van harte joh! Mooi gedaan!

ik zou er niet op willen gokken als ik jou was en ik zou je plan door schuiven naar BOT19.

er stonden er toch nog een paar in de rij voor BOT18 ook te organiseren?
 
Ik wil de BOT organisatie wel overnemen. Dan kan DAF 402 rustig geboren worden. En dan kunnen we wellicht ook een 3States span wat beter bekijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Fijn :)
Voor mij is het goed. Dan ga ik er vooralsnog vanuit dat ik nummer 19 doe.

Ik kijk tegen die tijd natuurlijk of ik bot 18 toch kan meemaken. Ook benieuwd naar 3States natuurlijk...

Blijft de datum dezelfde?
 
Het zal ergens in de Achterhoek zijn, namelijk bij de Hofshoeve en op dezelfde datum. Een week eerder kan ik namelijk zelf niet, en een week later kan op de Hofshoeve niet. En de datum was niet voor niks ook al vast gesteld toch.

Voor een passende zaterdagmiddag programmering zal gezorgd worden. Voor de rest gaat het net als anders bij een BOT. Zelfverzorgend. Alhoewel er voor de liefhebbers wel voor een gevuld koelkast met drank gezorgd kan worden.
De kosten voor de overnachting op camping (of trekkershut of pensionkamer) dien je zelf te voldoen aan campingbaas Anke! (en die zijn niet erg hoog, maar helaas wel een kleinigheid hoger dan kamperen bij DAF in de tuin. Maar hier loopt er geen zenuwachtige aanstaande vader rond te beren. Denk ik ;) )

Oja, Bot 18 zal voortaan door het leven gaan als het Slakkerweg BOT
 
Laatst bewerkt:
Achterhoek is voor mij goed te doen. Even kijken of ik dat weekend vrij kan plannen...
 
goed idee Kwastert!

(Helemaal zelf bedacht? O-) )

ik ben d'r bij hoor
ook op de zaterdagmiddag!
 
staat in openingspost :P

Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan