Brembo cnc rempomp

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
Ik verkoop mijn brembo rempomp wegens overstap rem en koppelingspomp naar Galespeed.
De pomp zat op de motor toen ik hem kocht en ik heb hem niet gebruikt. Rem was goed hard en lekte niet.

Prijs: E100,-

image.php


_TvaIYW3rhtRKmR2Scunt10IZbls2n0S7I3TZqzbg4EvfiOd75dyqmG4-55BQYlmAD1uTjn31x_7=w2880-h1620-no
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
de kans is aanwezig, durf het je niet met 100% zekerheid te zeggen
(de imitatie gefreesde varianten kosten op ali express ook nog E900,- zag ik btw....)
 
ouwe aliexpress koning :+

Stevie Wonder ziet nog dat dit nep is.
De eerste afbeelding (van oppracing) is uiteraard wel een echte.
 
Laatst bewerkt:
- Het is geen Brembo
- Het is geen CNC pomp maar gegoten materiaal
- Den Chrisje zit zich enigzins van de domme te houden


ik biedt 5 tientjes ( voor op onze chinese paddock scootah )

:W
 
Laatst bewerkt:
Dit is mijn vorige uit 2007 die helaas gesneuveld is.Die van vorige foto is de huidige uitvoering.
Is iets ander freeswerk en iets donkerder.
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaar dat ik direct reageerde op zijn aanbieding tot ik een foto kreeg.Zat al bijna in mijn auto om dat ding op te halen voor die €200,had ik hem nog €100 extra willen geven als dank maar helaas werd mijn vermoeden bevestigd.
 
Laatst bewerkt:
- Het is geen Brembo
- Het is geen CNC pomp maar gegoten materiaal
- Den Chrisje zit zich enigzins van de domme te houden


ik biedt 5 tientjes ( voor op onze chinese paddock scootah )

:W

Naja, de 1e foto is van opp racing en is een echte. De tweede is een foto van degene die op mijn motor zit. Ik vind ze er hetzelfde uitzien.
Hij is wel degelijk gefreest ipv gegoten als ik het zo bekijk.

Maar zoals ik aangaf: weet het niet zeker dus vandaar dat ik geen hoofdprijs vraag.
Tevens gaf hans aan dat hij het vermoeden had dat hij mogelijk niet echt is. Maar een eser staat vrij eens te komen kijken, dat vind ik geen probleem!

Kickje dan maar
 
Nou daar gaat hij dan:

- Logo's zijn veel te dik
- De bus bij de versteller hoort niet blank metaal te zijn. Deze is altijd gekleurd (behandeld).
- Van al die chinese blembo's zijn de verstelknoppen iets langer dan origineel.
- Je pomp is zwart, maar deze is nooit in het zwart geleverd. (altijd in het licht- of donkergrijs. Zoals die van Hans en de afbeelding van OPPRacing)
- De ontluchtingsnippel is geel verzinkt. Deze hoort altijd blank van kleur te zijn.

- Als hij echt gecnc is moet je de sporen erop zien zoals je bij Hans goed kan zien. Maar dit zie ik bij jouw pomp niet terug.

- Je pomp/hendel blinkt te veel. Dat doen de Brembo's niet. De chinese anodiseren alles in net de verkeerde kleuren (kijk maar eens naar de kleuren nep Ohlins, Rizoma, Hyperpro etc. En ze maken ook nep Brembo remklauwen in veel te felle kleuren). Dan ziet het er al direct nep uit.

- En verder het goedkope china slangenklemmetje die je op elk onderdeel uit china ziet (o.a. de nep rizoma etc)

Maak hem maar eens open :Y

En je clipons komen ook van Alie O-)
 
Laatst bewerkt:
- Het is geen Brembo
- Het is geen CNC pomp maar gegoten materiaal
- Den Chrisje zit zich enigzins van de domme te houden


ik biedt 5 tientjes ( voor op onze chinese paddock scootah )

:W
_O-

Ik heb er ook nog wel eentje nieuw in de doos. :Y
 
Nou daar gaat hij dan:

- Logo's zijn veel te dik
- De bus bij de versteller hoort niet blank metaal te zijn. Deze is altijd gekleurd (behandeld).
- Van al die chinese blembo's zijn de verstelknoppen iets langer dan origineel.
- Je pomp is zwart, maar deze is nooit in het zwart geleverd. (altijd in het licht- of donkergrijs. Zoals die van Hans en de afbeelding van OPPRacing)
- De ontluchtingsnippel is geel verzinkt. Deze hoort altijd blank van kleur te zijn.

- Als hij echt gecnc is moet je de sporen erop zien zoals je bij Hans goed kan zien. Maar dit zie ik bij jouw pomp niet terug.

- Je pomp/hendel blinkt te veel. Dat doen de Brembo's niet. De chinese anodiseren alles in net de verkeerde kleuren (kijk maar eens naar de kleuren nep Ohlins, Rizoma, Hyperpro etc. En ze maken ook nep Brembo remklauwen in veel te felle kleuren). Dan ziet het er al direct nep uit.

- En verder het goedkope china slangenklemmetje die je op elk onderdeel uit china ziet (o.a. de nep rizoma etc)

Maak hem maar eens open :Y

En je clipons komen ook van Alie O-)

ok dan zal die nep zijn (ook al vind ik de foto van opp ook zwart)
prijs aangepast

clipons weet ik ja want die heb ik zelf gekocht. werkt prima ;)
 
kost geld he, racen..... _O-
Hoe hard je niet kunt remmen met een standaard radiaalpomp van Yamaha....
Ik weet er alles van met m'n loodzware Spencersaurus ;)
Succes !

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan