Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de R6 gashendel opgehaald bij de dealer. Kosten € 25,18.
Helaas pas zaterdag monteren. Moet wat langere dagen maken op mijn werk en heb geen licht in onze garagebox. Dan natuurlijk ook testen op de weg. Het weekend schijnt met zonneschijn te zijn, dus veel rijden.

Dit dus
 

Bedankt. Heb die slijtboutjes ook vaak genoeg tegen de grond aangehad.
Toen ik vorig jaar in een groepje reed en een met een R1 achter me reed die vond het ook wel knap dat ik zo laag ging :+ en zag ook dat het boutje de grond raakte. Kreeg wel een compliment ervoor.
 
Laatst bewerkt:
Beste MTers .
Mijn buurman heeft mij gevraagd , hier op het MT-07 Forum wat accessoires aan te bieden.

Bij deze aangeboden een BS motorsports radiatorcover .
Als nieuw .
Voorzien van extra gaas aan de achterzijde , ( deze kan eventueel gewoon verwijdert worden ) .
Prijs €25 euro , (exl. verzenden ) .

Ook aangeboden een Ermax seat cover .
Als nieuw .
Prijs €50 euro (exl. verzenden ).

Als je ze allebei neemt , eenmaal vezendkosten :+ .
Afhalen kan natuurlijk , dan maken we een afspraak .
En drinken een bakkie .

Bij interesse graag even een PBtje sturen :W
 
:)
full
 
Ik zou niet meer anders willen. In het begin is de respons even wennen, maar heb genoeg kilometers gemaakt en ben er helemaal tevreden met de modificatie. Het is voor lange ritten wel wat meer vermoeiend in de hand/pols. Het gaat namelijk iets zwaarder.

Ik had de gedachte: als het niet werkt voor me dan kan ik hem zo weer verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Heb die buddyseat cover ook, kijk uit met dat ding, hij krast op je kap achter je zadel.
Mijn tip van de dag: doe een stukje raamrubber van een auto op de rand.

Kijk uit met dat ding :+ . Hij bijt niet .
Buurman geen last van gehad :N .

Tip van de dag :+ .
Eerst kijken dan doordrukken , niet andersom *D .
 
Heb die buddyseat cover ook, kijk uit met dat ding, hij krast op je kap achter je zadel.

Ik heb er pas een gekocht in, geschikt voor alle MT-07 vanaf 2014 stond erbij, en wat schetst mijn verbazing: hij past gewoon niet! De twee haakjes zitten bijne 2 cm te dicht bij elkaar. Het is geen Chinese namaak, komt uit Duitsland. Iemand anders daar geen last van? Ik vond het een verbazingwekkend probleem.
 
Thanks SV-Wim.
Ik zit er idd aan te denken om nog een circuit dag te gaan doen en eventueel ook nog andere rijvaardigheids trainingen. Vindt het vooral leuk om meer uit de motor te kunnen halen (kwa techniek)

Zeker een aanrader :). En daarnaast ook erg leuk om te doen natuurlijk in een gecontroleerde omgeving.

Lijkt me ook wel leuk een keer racen op een circuit, je hebt geen circuit nodig om van je chicken strip af te komen *D

Dit is mijn strip
[afbeelding]


[afbeelding]

Netjes, maar het moet geen doel op zich zijn natuurlijk. Belangrijker is de boel recht te houden en niet de grens op te zoeken. Daar is het circuit meer geschikt voor. Veel veiliger ;) .
 
mede mt rijders, heeft een van jullie ervaring met een rem en koppelingshendel van aliepress?

ik heb laatst een set besteld en reeds gemonteerd maar ik ben er niet happy mee omdat ik zelf wat aanpassingen heb moeten doen om het passend te maken.
Nu wil ik een andere set aanschaffen die wel goed past.

hebben jullie nog tips voor een goed passende set?
 
ja, geen teringzooi uit china kopen voor een habbekrats.
Gewoon Puig nemen. Past altijd in een keer.
 
Ik heb nu op 3 motoren van die Ebay/Aliexpress 'teringzooi' gehad. Daar was ik best wel tevreden mee. Ik had altijd die met die 3 gaten er in zeg maar. Ik weiger persoonlijk principieel meer dan 100 euro uit te geven aan een set zoiets simpel als een paar hendels. Meest voordelige alternatief wat ik vind is deze
 
Ik heb nu op 3 motoren van die Ebay/Aliexpress 'teringzooi' gehad. Daar was ik best wel tevreden mee. Ik had altijd die met die 3 gaten er in zeg maar. Ik weiger persoonlijk principieel meer dan 100 euro uit te geven aan een set zoiets simpel als een paar hendels. Meest voordelige alternatief wat ik vind is deze

Ik heb zelf de hendels die Dave als alternatief aangeeft en ik ben daar zeer tevreden mee. Voelt degelijk en solide aan. Je kunt dan ook nog kiezen voor een variant met een draaiwieltje om de stand te verstellen en die heb ik, ziet er wat strakker uit dan de schakelaar.
 
Ik heb nog altijd geen fatsoenlijke presentatie van mijn nieuwe motor gegeven. Wel wil ik even een update geven met betrekking tot het feit dat ik ben terug gekomen op mijn kleur keuze....


Onderstaande foto is van gisteravond.
19667642_10213449981223488_2148471872581778078_o.jpg
 
Ik heb nog altijd geen fatsoenlijke presentatie van mijn nieuwe motor gegeven. Wel wil ik even een update geven met betrekking tot het feit dat ik ben terug gekomen op mijn kleur keuze....


Onderstaande foto is van gisteravond.
[afbeelding]

Gelukkig maar Dave.
Mooi zwart is niet lelijk :Y

Wat ik mij herinner is dat je een blauwe wilde toch?
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig maar Dave.
Mooi zwart is niet lelijk :Y

Wat ik mij herinner is dat je een blauwe wilde toch?
Dit is die grijs met fluo kleurstelling _O- -O-

Klopt. Ik wilde graag wat anders dan mijn 09 qua kleur. Maar vond toch deze kleur het mooiste.
Korte kentekenplaathouder komt nog. Uitlaat zwart laten coaten. Velglintje derop. Klaar.
 
Laatst bewerkt:
nice bike dave, op man heb ik er tientallen zien rijden, ook een carbon uitvoering, maar de kleur die jij hebt is wel gaaf :-)
 
Ik heb nog altijd geen fatsoenlijke presentatie van mijn nieuwe motor gegeven. Wel wil ik even een update geven met betrekking tot het feit dat ik ben terug gekomen op mijn kleur keuze....


Onderstaande foto is van gisteravond.
[afbeelding]

Het is idd een dikke bike, op de Yamaha dag op een blauwe gereden en man o man wat een beest. Ben gelijk gaan kijken voor eentje maar die prijs houdt me wel tegen. Zou liever de SP willen hebben dan als je toch geld aan het smijten bent. Ben stiekem ook aan het kijken naar een Harley-Davidson 48, voor dat geld heb je ook een MT-10.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan