Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
gezelligheid, mooie motoren en een lekker stukje rijden. Vaker doen!

IMG_2176.jpg

IMG_2178.jpg

IMG_2181.jpg

IMG_2183.jpg
 
Beste snelheid hoor :t Maar neem aan dat dat niet zo comfortabel zit... :]

Dat is erg naadje dat je een lowsider had, nog het eea aan overgehouden of had je zelf niks? Highsider word je ook niet vrolijk van. Ik heb zelf geen circuit ervaring, zal er ook niet meer van komen. Als je daar rijd, ga je toch je grenzen opzoeken en als dat verkeerd uitpakt, kan ik letterlijk en figuurlijk opgeveegd worden :')
Voor de sp wil ik voor een setje Conti Road Attack2 Evo gaan of ook de MPR. In ieder geval met een harder middenvlak omdat ik toch meer rechttoe rechtaan ritten rijd.

Ik heb de plastic kph ook er vanaf gesloopt en de kentekenplaat rechtstreeks op de verkorte kph geschroefd, die gaat geen kant meer op :)

Valt wel mee hoor. Ik vind de MT-07 op topsnelheid nog super goed sporen :t . Geeft geen krimp. Spannender is het verkeer voor je en dat je ver vooruit moet kijken. Je moet er niet aan denken dat het voor je ineens stil staat met zo`n snelheid.

Zelf gelukkig niets aan over gehouden. De sessie daarna - al was het even met tegenzin - weer op de motor gestapt en daarna het vertrouwen snel weer terug gevonden. Mijn linker stepje moest wel even recht worden gebogen :+ . Dit was overigens op mijn tot-circuit-fiets-omgebouwde straatfiets. Jammere is dat er een kras op de achterbrug zat. Daarna maar een echte racer gekocht. Vallen wil trouwens niemand, ook al zoek je de grenzen op. Voordeel is wel dat het op een circuit geen obstakels en dergelijke staan. Ben in totaal drie keer op het circuit gevallen en dit is gelukkig allemaal goed afgelopen. Één keer zelfs met 200+ (remmen in de regen en in één keer de grip weg) en dat is ook goed afgelopen. Het is net of je in een glijbaan zit :X . Je glijdt maar door. Heel bizar.

De Pilot Road`s lijken mij ook wel wat. Heb jij een foto van jou kentekenplaathouder bevestiging? Zoiets zou ik ook kunnen doen. Alleen zit mijn zadeltas aan de originele kentekenplaathouder bevestigd. Met een andere houder zou ik ff moeten checken of dit nog steeds kan. Anders zit mijn zadeltas niet goed vast :+ .
 
gezelligheid, mooie motoren en een lekker stukje rijden. Vaker doen!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Netjes! En gelukkig - op één bui na dan - ook droog gebleven. Zit ff te denken ik wil voor volgend jaar ook wel wat organiseren. Wil dan wel een route uitzetten en voorrijden en dan bijvoorbeeld vanaf Zwolle. Dit is het meest centraal voor iedereen lijkt mij. Weet wel wat leuke dijkweggetjes daar. Mei 2018 doen? Dan maak ik wel wat aan.
 
Was leuk zaterdag heren! Zeker voor herhaling vatbaar.
Heeft iemand het rondje wat we gereden hebben op papier?
Lijkt me leuk om het rondje nog eens te rijden.
 
Valt wel mee hoor. Ik vind de MT-07 op topsnelheid nog super goed sporen :t . Geeft geen krimp. Spannender is het verkeer voor je en dat je ver vooruit moet kijken. Je moet er niet aan denken dat het voor je ineens stil staat met zo`n snelheid.

Zelf gelukkig niets aan over gehouden. De sessie daarna - al was het even met tegenzin - weer op de motor gestapt en daarna het vertrouwen snel weer terug gevonden. Mijn linker stepje moest wel even recht worden gebogen :+ . Dit was overigens op mijn tot-circuit-fiets-omgebouwde straatfiets. Jammere is dat er een kras op de achterbrug zat. Daarna maar een echte racer gekocht. Vallen wil trouwens niemand, ook al zoek je de grenzen op. Voordeel is wel dat het op een circuit geen obstakels en dergelijke staan. Ben in totaal drie keer op het circuit gevallen en dit is gelukkig allemaal goed afgelopen. Één keer zelfs met 200+ (remmen in de regen en in één keer de grip weg) en dat is ook goed afgelopen. Het is net of je in een glijbaan zit :X . Je glijdt maar door. Heel bizar.

De Pilot Road`s lijken mij ook wel wat. Heb jij een foto van jou kentekenplaathouder bevestiging? Zoiets zou ik ook kunnen doen. Alleen zit mijn zadeltas aan de originele kentekenplaathouder bevestigd. Met een andere houder zou ik ff moeten checken of dit nog steeds kan. Anders zit mijn zadeltas niet goed vast :+ .
Ok, dat is ook zo. Doelde met het comfortabele meer op de rijwind met die snelheden. Al scheelt een ruitje al aardig wat.

Zal vanmiddag even kijken of ik een mooi ploatje kan schieten van de kph....
 
Ok, dat is ook zo. Doelde met het comfortabele meer op de rijwind met die snelheden. Al scheelt een ruitje al aardig wat.

Zal vanmiddag even kijken of ik een mooi ploatje kan schieten van de kph....

Ah, op die manier. Met de kin op de tank net achter het tellertje was het prima vol te houden. Heb overigens maar een tijdje (één minuutje ofzo) zo gereden. Daarna weer af laten zakken tot 140/150 km/h op de teller. Dat is zonder kuipruitje prima vol te houden. Heb er ook wel een kuipruitje op gehad, alleen kwam de wind dan pontificaal op mijn helm terecht wat voor turbulentie zorgt. Zonder ruitje bevalt mij beter en ik vind de MT zonder ruitje persoonlijk ook mooier.

Top :t .
 
Ah, op die manier. Met de kin op de tank net achter het tellertje was het prima vol te houden. Heb overigens maar een tijdje (één minuutje ofzo) zo gereden. Daarna weer af laten zakken tot 140/150 km/h op de teller. Dat is zonder kuipruitje prima vol te houden. Heb er ook wel een kuipruitje op gehad, alleen kwam de wind dan pontificaal op mijn helm terecht wat voor turbulentie zorgt. Zonder ruitje bevalt mij beter en ik vind de MT zonder ruitje persoonlijk ook mooier.

Top :t .
Zo zit de kph op de MT. Straks is alle bedrading weg ivm het nieuwe led achterlicht met geïntegreerde knippers dat onderweg is. Komt ook een kleiner modelletje kentekenplaat verlichting op :)
full
 
Was leuk zaterdag heren! Zeker voor herhaling vatbaar.
Heeft iemand het rondje wat we gereden hebben op papier?
Lijkt me leuk om het rondje nog eens te rijden.

Schermafbeelding%202017-09-04%20om%2021.12.25.png


Kortgezegd:
vanaf de Burger King wegrijden in de richting van Oudewater. Als je Oudewater net binnenkomt linksaf richting Polsbroek. Doorrijden tot Lopik, daar oversteken en de Lekdijk op. Links de dijk afrijden tot Nieuwegein-Zuid, daar de A12 op en direct er weer af richting Vianen. Stoplichten links en na het Van der Valk hotel weer inks. Dan pak je een stukje Ringdijk, Zomerdijk en weer de Lekdijk en Goiberdingerdijk. Deze uitrijden t/m Culemborg en het pondje oversteken waarna je weer op de lekdijk terecht komt. Deze linksaf afrijden t/m Nieuwegein. Nieuwegein een stukje binnendoor naar de Nedereindseweg. Deze uitrijden totdat je weer op de N228 komt. Daar sla je rechtsaf en even later ben je weer terug bij de Burger King.
 
[afbeelding]

Kortgezegd:
vanaf de Burger King wegrijden in de richting van Oudewater. Als je Oudewater net binnenkomt linksaf richting Polsbroek. Doorrijden tot Lopik, daar oversteken en de Lekdijk op. Links de dijk afrijden tot Nieuwegein-Zuid, daar de A12 op en direct er weer af richting Vianen. Stoplichten links en na het Van der Valk hotel weer inks. Dan pak je een stukje Ringdijk, Zomerdijk en weer de Lekdijk en Goiberdingerdijk. Deze uitrijden t/m Culemborg en het pondje oversteken waarna je weer op de lekdijk terecht komt. Deze linksaf afrijden t/m Nieuwegein. Nieuwegein een stukje binnendoor naar de Nedereindseweg. Deze uitrijden totdat je weer op de N228 komt. Daar sla je rechtsaf en even later ben je weer terug bij de Burger King.

Bedankt voor de moeite!!!
 
Als iemand een unieke Akrapovic onder zijn MT07 wilt, ik heb een XSR700 Highmount te koop. Je kunt hem ook onder een MT-07 gebruiken zonder de einddemper, met een aangepaste db killer/eindstuk of gewoon schuinafgeneden stuk buis met universele db killer is hij nagenoeg hetzelfde als een Akrapovic titanium G&G en sommige andere uitlaatmerken. De einddemper kun je ook met een op maat gelaste tussenstuk direct op de voordemper laten aansluiten en een aangepast beugeltje voor bevestiging, dan heb je helemaal unieke uitlaat op je Mt07.

maxresdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo zit de kph op de MT. Straks is alle bedrading weg ivm het nieuwe led achterlicht met geïntegreerde knippers dat onderweg is. Komt ook een kleiner modelletje kentekenplaat verlichting op :)[afbeelding]

Thanks! Ziet er ieder geval stukken kleiner uit dan de originele kentekenplaat houder. Zal van het winter wel ff kijken hoe en op welke manier ik de zadeltas kan bevestigen. Er zijn ieder geval legio vervangingskentekenplaathouders heb ik wel gezien :P :) .
 
Ik uhhhh..... heb uhhhhhh......
[afbeelding]
Ja..... kon het niet laten
Ik heb de MT09 maar aangeschaft.....

Gefeliciteerd Dartiax *O* . Je hebt em bij Gebben motoren vandaan zo te zien :Y . Komt mijn MT-07 ook vandaan.

Heb vorige week een Go Pro Session gekocht. Nu wat mee aan het testen. Kan ik deze eind september meenemen naar de Eifel. Daar ga ik voor de verandering nog een paar dagen heen :9 .
 
Hahah lekker. Gefeliciteerd *O*

Blijf je ook hier hangen net zoals ik? Vond MT09 forum maar ongezellig zeg maar...
[afbeelding]

Maar natuurlijk blijf ik hangen, jij blijft ook na de MT collectie te zijn afgegaan :P denk dat de meeste overstappers wel ook in deze topic blijven hangen wegens gezelligheid :Y

Ik uhhhh..... heb uhhhhhh......
[afbeelding]
Ja..... kon het niet laten
Ik heb de MT09 maar aangeschaft.....

Gefeliciteerd Dartiax *O* . Je hebt em bij Gebben motoren vandaan zo te zien :Y . Komt mijn MT-07 ook vandaan. .

Jajaja! Klopt als een bus.. uh mt09 :P
Moet zeggen, werd geholpen door Robert. Gezellige peer! Leuke winkel
 
Laatst bewerkt:
Maar natuurlijk blijf ik hangen, jij blijft ook na de MT collectie te zijn afgegaan :P denk dat de meeste overstappers wel ook in deze topic blijven hangen wegens gezelligheid :YJajaja! Klopt als een bus.. uh mt09 :P
Moet zeggen, werd geholpen door Robert. Gezellige peer! Leuke winkel

Dat bedoelde ik ook, ik bedoelde dat ik mijn motor ook bij Gebben heb gekocht :) .

Robert heeft mij destijds ook geholpen. Aardige kerel idd en een goede winkel. Veel plezier met de MT-09 ieder geval. Heb je de motor al?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan