Motor-Forum

Select Forum

Het MT-07 topic deel III

U're unique like everyone

Reg. datum:
16 aug. 2008
Mocht er nog iemand op zoek zijn maar een MT-07, de mijne staat te koop. PM bij interesse.
Te koop: Yamaha MT-07 '15 | SV650SA K8 | GSX-R 750 K7 It's not the fall that kills you; it's the sudden stop at the end.

'17 Yamaha MT-10

Reg. datum:
28 jul. 2015
Ik zag het in je footer. Sfeerverlagend. Wat komt er voor in de plek?

U're unique like everyone

Reg. datum:
16 aug. 2008
Geen idee nog, deze winter nog niets. Wilde eerst in het voorjaar gaan kijken naar en andere MT (09 of 10). Maar er spelen nog wat andere dingen. Er is de laatste maanden geen verbetering van mijn herstel van een ongeval een aantal jaren terug is het de vraag of er nog en motor komt. Kan niet echt langer dan een half uur op de motor zitten momenteel.

Door eens scooter ongeval (snor) op mijn hoofd gevallen, waarbij ik twee bloedingen heb gehad, maanden herstel. Maar heb nog steeds concentratie problemen, en momenteel kan ik het geluid van wind (ondanks oordoppen) e.d niet goed verdragen. Na een half uur ben ik gebroken.

Ondanks dat doe ik veel woon werk (15 min) met de motor, maar merk het wel gedurende de dag. Inmiddels doe ik dit dus met de auto. :/
BoNeZ wijzigde dit bericht op vrijdag 10 november 2017 16:10 (37%)
Te koop: Yamaha MT-07 '15 | SV650SA K8 | GSX-R 750 K7 It's not the fall that kills you; it's the sudden stop at the end.

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Dat zijn de mindere redenen om te moeten stoppen met rijden, hoop dat je er met de tijd nog wat van kan maken... :/
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Race tijdperk voorbij....... .

Reg. datum:
18 jun. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 10 november 2017 @ 23:12:
Dat zijn de mindere redenen om te moeten stoppen met rijden, hoop dat je er met de tijd nog wat van kan maken... :/

:^ erg vervelend idd -O- . Ook niet fijn voor wat betreft je gehoor en dat je nadien daar zoveel last van hebt.
Onboard bij SV_Wim: klik.

Reg. datum:
17 sep. 2017
MT-07 Model 2018 foto 2
Model 2018 in Maart beschikbaar.
Vind het een mooi ding, voordeel is met name een betere vering.
De koplamp vind ik ook veel beter staan maar smaken verschillen natuurlijk.

Ben benieuwd of de prijs hetzelfde blijft?

Quote:
Wel is het design van Yamaha’s naakte middenklasser subtiel onder handen genomen. Het basiskarakter is daarbij behouden, maar de gehele uitstraling is door het gebruik van stijlelementen van de MT-09, zoals de nieuwe koplamp, de nieuwe tank met 09-achtige luchtinlaten en een nieuw zadel, een stuk volwassener geworden. Dat nieuwe zadel, waarvan de voorzijde nu wat verder doorloopt langs de achterzijde van de tank, moet ook het zitcomfort vergroten. Maar het grootste nieuws is misschien wel de gemodificeerde vering voor en achter. De voorvork heeft een wat stuggere setting, wat met name een sportievere rijstijl ten goede moet komen, terwijl de achterschokdemper nu een stelmogelijkheid voor de uitgaande demping heeft. De nieuwe MT-07 komt in maart 2018 op de markt in de kleuren fluor/grijs, blauw/zwart en zwart.

MT-07 2018 MT-07 Model 2018
Relic wijzigde dit bericht op zondag 12 november 2017 20:22 (2%)

kiek em goan

Reg. datum:
18 jun. 2009
de kogel is door de kerk, volgende week haal ik mijn overjarige street triple r uit 2016 op.
na jaren trouwe dienst ruil ik de mt in.
waarschijnlijk blijf ik wel meelezen want als ik andere forums zo eens bekijk is daar niet veel aan, haha
YAMAHA MT-07 + xt500 + xt600 [ xt500 3x - xt550 - xt600 - xs650 2x - duke3 690 - mt07 - xj750seca 2x - tdm850 - xs1100 ]

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Dat is ook een hele mooie bike, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O*
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Race tijdperk voorbij....... .

Reg. datum:
18 jun. 2003
quote:
henkbokhove schreef op 18 november 2017 @ 06:04:
de kogel is door de kerk, volgende week haal ik mijn overjarige street triple r uit 2016 op.
na jaren trouwe dienst ruil ik de mt in.
waarschijnlijk blijf ik wel meelezen want als ik andere forums zo eens bekijk is daar niet veel aan, haha

Gefeliciteerd Henk *O* . Voor wat betreft het de fora valt mij dat wel in algemeenheid op. In dit topic wordt ook minder gepost dan "vroeger". In het CBR600RR topic en Japanse racing topic waar ik jaren geleden in zat was één topic soms in 2 dagen al vol. Zo veel werd er gepost :o . Misschien heeft de invloed van Facebook/Whatsapp en dergelijke er wel mee te maken. Wie zal het zeggen, haha.
Onboard bij SV_Wim: klik.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.