8e Zijspantreffen MC Genemuiden 2017

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.113
449
8e Zijspan Treffen
7,8 en 9 April 2017

360.jpg


Korte sfeerimpressie!








Bij dezen alvast de aankondiging van alweer de 8e editie. Lasmoat en ik nodigen je van harte uit, en vanaf heden ben je van harte uitgenodigd voor het gezellige treffen bij MC Genemuiden.

Uiteraard zal ook deze keer zal er een zijspanwaardige toerrit worden uitgezet in de buurt

Op zaterdag avond is er weer een gezonde dosis live muziek in het gezellige clubhuis!
Prinz Clauz zal een avond onvervalste rock covers verzorgen.



Ook is het treffen toegankelijk voor moat'n van MFers en zijspanrijders die geen band met MF hebben. Wel graag zoveel mogelijk laten weten dat je komt en met hoeveel.


Zo gaat het er ongeveer uit zien:

- Aankomst op vrijdag (v.a. 12.00) of zaterdag
- Prijs: 12,50
- Start toerrit (zaterdag) tussen 14.00 en 15.00
- 18.00 ETEN!!
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.

Jullie zijn uiteraard weer welkom op vrijdagmiddag/avond, maar er is die avond buiten de vaste gezelligheid om nog niets te doen. Steeds meer hier weten al wel hoe gezellig de vrijdag avond/nacht is ;)


Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan (evt. solo) en een goed humeur...


Overnachten:

Er is voldoende kampeer ruimte, dus tent, slaapzak en slaapmatje is genoeg.


Kosten:

We blijven laagdrempelig, maar komende editie een lichte prijsstijging van 2,50 pp.
Verdere kosten zijn de consumptiekaarten voor drank, eten, als op ieder ander treffen.


Ik wil me ook aanmelden, wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag deelneemt aan het M-F zijspan treffen. We kunnen daar wel aan aflezen hoeveel MF-ers van plan zijn om te komen. De meeste vaste gezichten kennen we inmiddels wel.



Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

JA!!


Mag ik mijn hond, glory wife, kind*, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

Er zal een zijspan waardige toertocht worden uitgezet. Hierover dus geen zorgen.



Wijzigingen voorbehouden.

*het is niet echt een treffen voor kinderen, maar een opgeschoten puber is natuurlijk geen probleem. Men dient dat zelf verder in te schatten.
 
Staat genoteerd!
En hopelijk dit jaar weer eens op drie wielen
 
Daaaaag Oma

Afgelopen week gelijk maar even geregeld dat ik vrij ben dit weekend *O*
 
je kan beter vrij nemen dat weekend... dit weekend is er niet zo veel te doen in Genemuiden geloof ik ;)
 
Staat jaarlijks geagendeerd bij mijn werkgever ;)
 
Idd. Dit weekend gaan we naar Calluna.
 
Daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk... Moet er toch ook wel eens van komen, maar zeker niet dit weekend, want dan gaan we na een weekje werken in de usa weer snel verder bouwen aan mijn GLEZS
 
Terug
Bovenaan Onderaan