8e Zijspantreffen MC Genemuiden 2017

die kan mooi buiten de poort vlak aan het water staan ;)


grapje hoor HEVU, maar met al die decadente Goldwing rijders veranderd de sfeer voor je het weet *D
 
Foto van tent trailer Vulpen?

Is ter grote van de Bosso bus. Je moet hem gezien hebben op het laatste BOT

full
 
Nog een afzegging. :(

De remmen van mijn span doen vrijwel niets meer. Ik kan pompen wat ik wil, maar de remklauwen (denk ik) zitten muurvast. Ook niet zo gek na anderhalf jaar stilstand, dus ik heb van't weekeinde iets anders te doen. Ik wil ze namelijk wel zo snel mogelijk weer in orde hebben voor de Zeelandiarun.
 
zonde Bosso, maar schept wel hoop voor HEVU, kan zijn klap kar op de plek van je T1 bustent *D
 
zonde Bosso, maar schept wel hoop voor HEVU, kan zijn klap kar op de plek van je T1 bustent *D
:(
Ben net klaar met haast klusje.
Moet alles nog pakken en de kar staat nog op de winterstalling Op zolder dus.
Gaat gewoon tentje worden.

Maar ga nu proberen om om 18.00 uur in het genemuidense te geraken

@Bosso
Ge kunt ook meet de 4 wieler komen. Je moet wel buiten het hek parkeren denk ik maar van daar naar de toog is niet zover.
 
En Bosso dan met zijn VW bus................tent...

Is ter grote van de Bosso bus. Je moet hem gezien hebben op het laatste BOT

[afbeelding]

zonde Bosso, maar schept wel hoop voor HEVU, kan zijn klap kar op de plek van je T1 bustent *D

was niet te missen :P . mooi ijkpunt voor mij, moest ik nog even rechtdoor en een beetje links aanhouden..

Het lijkt verd... wel of mijn tent belangrijker is dan mijn aanwezigheid. B|
Als ik nou nog eens niet kan, stuur ik 'm wel per post op! Oké? :+




@Bosso
Ge kunt ook meet de 4 wieler komen. Je moet wel buiten het hek parkeren denk ik maar van daar naar de toog is niet zover.

Weet ik wel, maar dan gebeurt er weer niks aan het span. En de komende weekeinden kan ik ook al niet aan dat ding arbeiten. B|

Keuzes mannen. Soms moet men (moeilijke) keuzes maken. Helaasch. '(
 
Dik feest was het. Thnx lui en tot trefs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan