Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Aangezien het morgen weer een overvolle dag is (vaderdag, fietstocht, kermis); vanmiddag maar een rondje gedaan. Ben een bakkie wezen doen bij Motoport in Echt. Was een gezellige drukte daar. Op het parkeerterrein stonden zeker zoveel leuke motoren van bezoekers als binnen in de zaak. Was wel warm in die strakke leren combi...
 
Lekker in spijkerbroek en hoodie, gisterenavond ook nog even op pad geweest en dan is het toch een stuk fijner rijden als het lekker doorwaait.

Super fijn! Totdat je wordt geschept door een auto en een paar meter over de grond glijdt })

Iedereen moet lekker zelf weten hoe ze gekleed op de motor stappen, maar voor mij enkel een leren pak. Dan maar een beetje zweten hier en daar 8-)
 
Beetje cordura/kevlar spijkerbroek is sterker dan een textielen, weinig mis mee. Een hoedie zou niet mijn keuze zijn maar dat schijnt ook best prima te wezen. Niet voor de echt hogere snelheden maar goed.

Ik heb nu sinds kort een Revit GTR Air doorwaaijack, en dat is echt een uitkomst!

Merk ook een goeie helm met voldoende verluchting ook enorm veel scheelt. :)
 
En alweer hebben we een jarige;
Vandaag wordt Decipher (Jos)28 jaar.
Van harte gefeliciteerd, Jos!

full
 
Jos proficiat .............
enne ik heb ook een doorwaai jas aangeschaft voor komende vakantie en werkt met dit weer heerlijk...
Gisteren 241 terug gereden vanuit Friesland met mijn nieuwe motor...

Onderweg bij tankstation even een stop na 100 km en dat zonder windscherm....met mijn doorwaaijas en regenbinnenjas erin aan...daar even in de regen gereden..




en daarna douchen en motor bepakken en op naar een motortreffen in weert...


vannochtend brak terug gekomen en geslapen........
windscherm besteld ......dat geluid heb ik toch gemist...
 
Sow, sow; dat koopt allemaal maar andere brommers?!
Voor mij geen andere brommer; heb een paar weken geleden wel een andere auto gekocht.
Na 4 BMW's en 4 Volvo's nu eens een Nissan Qashqai; bevalt goed!
 
Sow, sow; dat koopt allemaal maar andere brommers?!
Voor mij geen andere brommer; heb een paar weken geleden wel een andere auto gekocht.
Na 4 BMW's en 4 Volvo's nu eens een Nissan Qashqai; bevalt goed!


kijk en dat interesseert mij nu weer niet zo autos hahahahaha... :]
 
Hoi allemaal ben een tijdje geleden ook lid geworden van dit forum :)

Ik heb dan eindelijk afgelopen donderdag mijn rijbewijs gehaald :) heeft iets langer geduurd dan ik wou maar hij is binnen *O* :}


Gr Bart (royalbiker)
 
Hoi allemaal ben een tijdje geleden ook lid geworden van dit forum :)

Ik heb dan eindelijk afgelopen donderdag mijn rijbewijs gehaald :) heeft iets langer geduurd dan ik wou maar hij is binnen *O* :}


Gr Bart (royalbiker)

Gefeliciteerd Bart :] !
Nu komt pas de praktijktest ;) .
Mooi op tijd geslaagd,zou ik zo zeggen.
Al een motor klaar staan ?
 
Nee helaas heb ik nog geen motor klaar staan ;( ;(
Hoezo helaas ?
Nu kun je juist proefrijden op verschillende motoren,voordat je voor je favoriet gaat ;) .
Succes bij de zoektocht naar je motor en laat je niet verleiden,door het uitzien van de motor,maar kijk rond !
Iemand meenemen,die verstand van motors heeft,is bij aankoop geen slecht idee.
Succes :]
 
Hoezo helaas ?
Nu kun je juist proefrijden op verschillende motoren,voordat je voor je favoriet gaat ;) .
Succes bij de zoektocht naar je motor en laat je niet verleiden,door het uitzien van de motor,maar kijk rond !
Iemand meenemen,die verstand van motors heeft,is bij aankoop geen slecht idee.
Succes :]

Dankjewel :] ,hoe bedoel je proefrijden op verschillende motoren?
 
Dankjewel :] ,hoe bedoel je proefrijden op verschillende motoren?

Dat je eerst eens op verschillende motoren rond rijd,voordat je besluit er een te kopen :) .
Een motor koop je immers,om er zo lang mogelijk plezier van en op te hebben .....
En je kunt een motor wel heel mooi vinden kwa uiterlijk,maar dat wil niet zeggen,dat je er fijn op zit of lang op kunt zitten ;) .
 
Dat je eerst eens op verschillende motoren rond rijd,voordat je besluit er een te kopen :) .
Een motor koop je immers,om er zo lang mogelijk plezier van en op te hebben .....
En je kunt een motor wel heel mooi vinden kwa uiterlijk,maar dat wil niet zeggen,dat je er fijn op zit of lang op kunt zitten ;) .

Ik ken redelijk wat mensen die een super sport hebben en na 2-3 uur rijden last krijgen van de polsen, schouders en rug. Dit geldt uiteraard niet voor iedereen, maar wel iets om rekening mee te houden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan