Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Haha jah dat is m! Van facebook afgeplukt?


Heb nog nauwelijks gereden eigenlijk. Donderdag gehaald, vrijdag bussen ingeladen en zaterdag zelf wezen racen! Zondag natuurlijk de tt gekeken.
 
Gefeliciteerd! Gaaf ding en leuke kleuren. Ik zie die Kawa's zowat overal wel voorbij komen, enorm populair. :)

En zaterdag nog even naar Ten Kate op en neer geweest met een mooie route binnendoor, alleen jammer van het weer. Zo vertrek ik naar Tessel met een kameraad, we wilden eigenlijk een mid weekje doen maar met het voorspelde weer...
 
Mijn naam is Mark, woon in de buurt van Deurne. Sinds gister in het bezit van een Aprilia RSV Mille :) , zijn er mensen die hier in de buurt zo mee en dan een rondje rijden?
 
Mijn naam is Mark, woon in de buurt van Deurne. Sinds gister in het bezit van een Aprilia RSV Mille :) , zijn er mensen die hier in de buurt zo mee en dan een rondje rijden?

Hoi Mark; welkom op dit topic. :t
Alweer een jonge rijder erbij!
En Liessel is inderdaad in de buurt van Deurne; buurman!

Misschien dat er door jouw komst weer eens wat groepsritjes worden gereden?! :]
 
Welkom.

De MV heeft me vorige week laten staan. Hij sloeg met dat loeihete weer af bij de rotonde in Mill.
Daarna wilde hij niet meer starten. Motor is door pechhulp afgeleverd bij een ducati-dealer hier in de buurt maar die konden het probleem niet oplossen: na afkoelen startte Bella weer alsof er niks gebeurd was. Het italiaanse kreng.
Nu moet ik zelf maar uitzoeken wat het probleem kan zijn. Lekker een relaxed toerritje maken is er niet meer bij voorlopig, met deze fiets.
 
Hey lambal onze Ger heeft dat ook ooit gehad was zijn bobine gescheurd en laatst iemand die had ik meen probleem met een thermostatische regelaar die kapot was....dus kunnen meerdere dingen zijn..
Succes ermee tis niet fijn het idee dat je motor je in de steek laat...
Groetjes Karin
 
Laatst bewerkt:
hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een motor, het word mijn eerste(liefste wil ik een super sport) niet te duur om mee te beginnen.
iemand ideeën of locaties waar ik het beste voor zown motor kan gaan kijken? suggesties voor een bepaald merk of soort motor mag ook.

mvg.

Bart
 
Laatst bewerkt:
Alweer een jarige vergeten; sorry John;

Gisteren was DevilDriver (John)jarig; hij werd gisteren 34 jaar.
Alsnog van harte gefeliciteerd, kerel!

full
 
hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een motor, het word mijn eerste(liefste wil ik een super sport) niet te duur om mee te beginnen.
iemand ideeën of locaties waar ik het beste voor zown motor kan gaan kijken? suggesties voor een bepaald merk of soort motor mag ook.

mvg.

Bart
Ligt een beetje aan het budget maar als je zo rond kijkt dan lijkt de Suzuki GSX-R een beetje de betere en betrouwbare keuze. Model wat ik heb 04-05 is zo tussen de 4-5k wel een nette te vinden, model na 2000 met injectie is tegen of net over de 3k goed te vinden. Ligt een beetje aan je budget dus ook. :)

En John nog van harte gefeliciteerd! *O*
 
hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een motor, het word mijn eerste(liefste wil ik een super sport) niet te duur om mee te beginnen.
iemand ideeën of locaties waar ik het beste voor zown motor kan gaan kijken? suggesties voor een bepaald merk of soort motor mag ook.

mvg.

Bart
Ligt helemaal aan je budget en wensen.
Wil je een 600 750 of 1000 ?
en rond welk bouwjaar wil je ?
 
gene elektronica of ander probleem ?


Ongetwijfeld een probleem :+

Ik denk zelfs twee problemen: eentje voor het afslaan en eentje voor het niet starten. Het laatste zou iets simpels als het start-relais kunnen zijn dat niet functioneert bij (te) hoge temperaturen. Het afslaan kan echt alles zijn.....NPS, TPS, kabelbreukje, rot kontaktje in de electronica of ontsteking, brandstofpomp enz. Mogelijke oorzaken zat. Probleem is echter dat je niet alles uit kunt wisselen want stervens duur en lange levertijden. Bovendien wordt het zoeken er niet makkelijker op want alles werkt nu prima. Moet 'm dus pisheet rijden en kom dus in ongetwijfeld op de lulligste plek stil te staan. :X
 
Ik kom hier toch echt te weinig de laatste tijd.
En weer was ik bijna te laat, want.....
We hebben weer een jarige vandaag;

Harley is vandaag jarig en hij wordt 36 jaar!
Van harte gefeliciteerd, Harley!

full
 
Thnx, leuk cadeautje voor mezelf van de verjaardagscentjes.
Eindelijk een systeemhelm gevonden die mij past. de HJC RPHA Max Evo lekker licht (voor een systeemhelm) en bevalt goed !
 
RHPA serie van HJC is behoorlijk goed! Zelf erg tevreden met mijn 11 Pro in het wit met en getint vizier. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan