Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Bart proficiat een fijne dag............
*O*

vdM-racing mooi geworden (ook al hou ik zelf niet vd kleurstelling)
vrijdag beloofd een mooie dag te worden,veel plezier :]
 
Nog meer mensen die vandaag gereden hebben? Ik heb er maar een tank peut doorheen gejaagd, even richting de heimat!

Is Harley nog actief trouwens, had hem vorige week een berichtje gestuurd maar nog geen reactie? :)
 
ja vandaag rondje overloon, Venray, well en toen binnedoor terug naar Mierlo en vanaf Mierlo naar huis gereden.

heerlijk!! en de VFR doet t prma, loopt nog niet 100% maar wel al weer iets beter. Snel even synchroniseren... hopelijk. Dan loopt de vfr iig netjes en niet meer zenuwachtig.
 
Klinkt goed! Moet de gixxer ook nog een grote beurt laten geven, dan zal die ook wat soepeler lopen. :) April mag ie.

Ben zelf naar Kleve geweest.
 
Vanmiddag lekker gereden 125 km om mee te beginnen... Op terugweg van Aarle-Rixtel naar Helmond even klein beetje gespeeld met gas en motorrijder voor me die in bocht in ging halen en net voor tegenligger zijn eigen weghelft weer te vinden....
Wat is het rijdend toch een fijne motor.... (manoeuvreren stilstaand zware joekel, gelukkig hou ik met parkeren er rekening mee hoe ik hem neerzet)...
Maar mijn pols van koppelen pffff deed echt voort bij iedere koppeling zeer van gemert naar huis toe..
Heerlijk gereden ooh dat had ik al gezegd hihihi
 
Maar mijn pols van koppelen pffff deed echt voort bij iedere koppeling zeer van gemert naar huis toe..
Heerlijk gereden ooh dat had ik al gezegd hihihi

Goed om te horen, dat je nog met zoveel plezier rijdt, Karin!
Volgende keer bij het schakelen beetje spelen met het gas en zonder de koppeling te gebruiken gewoon schakelen.... O-)
 
Nog meer mensen die vandaag gereden hebben? Ik heb er maar een tank peut doorheen gejaagd, even richting de heimat!

Is Harley nog actief trouwens, had hem vorige week een berichtje gestuurd maar nog geen reactie? :)
Vandaag niet gereden maar de voortuin van wat groen voorzien vorig jaar helemaal overhoop gegooit en alles bestraat met losse plantenbakken maar die nooit gevuld nu wel. En daarna naar het park geweest met de kabouter.

Ik had je bericht wel gelezen maar MF doe ik meestal thuis en dan vergeet ik als ik op het werk ben wel eens dat er daar ook dingen gevraagd werden. Snelste antwoord krijg je dus als je een mailtje stuurd naar info@dcamotorcycles.nl want dan kan ik ze niet vergeten en vink ik pas iets af als het verwerkt/beantwoord is.
 
Haha is goed, zak ik de volgende keer doen. Dankjewel iig.

En klinkt goed karin! Mijn conditie is ook niet meer wat het geweest is merk ik wel, en vandaag na een uur of 5 toch wel een houten kont en stijve spieren. Wel een heerlijke dag gehad. *O* Achterband is nu echt bijna kaal. :+
17269907_10210634415930878_316720162_o-Medium.jpg

Aangepaste zadel is ook super, geen drukpunten en lekker veel grip. :)
 
Nice!

Vandaag toeristische route gedaan naar Bemmel, moest even wat ophalen voor de VFR.
Terug weg andere toeristische naar huis gepakt. Was nog even critisch, laatste benzine streepje was weg... haha en moest nog eventjes tot de pomp. Is nog beetje aftasten hoeveel km's ik nou kan rijden voor de tank daad werkelijk leeg is.

Misschien toch maar eens berekenen.
 
Nice!

Vandaag toeristische route gedaan naar Bemmel, moest even wat ophalen voor de VFR.
Terug weg andere toeristische naar huis gepakt. Was nog even critisch, laatste benzine streepje was weg... haha en moest nog eventjes tot de pomp. Is nog beetje aftasten hoeveel km's ik nou kan rijden voor de tank daad werkelijk leeg is.

Misschien toch maar eens berekenen.
22 liter tank met gemiddeld 1 op 17 en als je echt rustig rijd 1 op 25 :X

1 keer gehaald met een rondrit met gemiddeld 20 km per uur :( |(
 
Uhm 1:17 betekend dus 374km op een volle 22L tank..
Dan rijd ik dus echt onzuinig of hij loopt nu gewoon echt TE rijk....
 
het is zeker zo leuk dat hij een mooier geluid maakt hoe meer toeren je draaid :D haha das verslavend man zo'n klapperende V4 xD
 
mag niet klagen met ruim 1:10 de soes haalde dat niet hahahaha die liep hooguit 1:8 ghehe
denk als de cabrs gesynchroniseerd zijn dat de viffer dan nog wel iets zuiniger loopt. Nu is het zo dat wanneer ik het gas dichtdraai hij nog ff door blijft lopen.. Is bij sommige bochten wel creapy ghehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan