Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ben benieuwd :)
Hopelijk snel in de gelegenheid om eindelijk eens een ritje te doen nu het mooie weer er eindelijk is
 
En weer thuis, nieuwe aanwinst staat alweer gestald.
full
 
Vandaag tijdens een feestje van t raceteam even gek gedaan..

Onderkuip de lak gesmolten en een opzich oke bandje weggestookt 😅 Maar t was wel geinig

 
En weer thuis, nieuwe aanwinst staat alweer gestald.
[afbeelding]
Mooi bankstel! :P Ziet er netjes uit, veel plezier ermee. :)

Ga je hier nog een zijspan aan maken of niet?

Vandaag terug van het weekend gemerkt wat jij zei met een volle rugtas, dat is toch echt niet ideaal. Best last van mijn schouders nu. Kom binnenkort eens langs voor die houder, mss gelijk eens kijken of sw motech wat heeft. Zag alleen voor het model vanaf 2005 de soft case panniers.
 
Jeps, heb al drie jaar een zijspan liggen om aan de v-rod te bouwen, maar dan zou die niet meer solo kunnen als ik de aanbouw doe zoals het hoort (dus met voorvorkaanpassing) en solo rijden wil ik ook nog kunnen. En als je dan praktisch gaat kijken is een FJR beter geschikt voor zijspan en vakantiegebruik en heb het altijd een mooie motor gevonden. Paste helaas nooit op het eerste model maar dus wel op het 2006+ model. Dus die is het ook geworden :D compleet met onderhoudshistorie van de yamaha dealer, op onderhoud is er niet bespaard.
Toch 2 minpunten maar dat kan ik gelukkig zelf oplossen. 1 ervan is makkelijk want de banden die er nu onderliggen zijn gewoon ruk. De ander kost iets meer maar het zij zo. Ook het en der krasjes en krassen, maarja het is geen nieuwe en dat zal het bij mij ook toch niet blijven als het wel zo was :+
 
Laatst bewerkt:
Jeps, heb al drie jaar een zijspan liggen om aan de v-rod te bouwen, maar dan zou die niet meer solo kunnen als ik de aanbouw doe zoals het hoort (dus met voorvorkaanpassing) en solo rijden wil ik ook nog kunnen. En als je dan praktisch gaat kijken is een FJR beter geschikt voor zijspan en vakantiegebruik en heb het altijd een mooie motor gevonden. Paste helaas nooit op het eerste model maar dus wel op het 2006+ model. Dus die is het ook geworden :D compleet met onderhoudshistorie van de yamaha dealer, op onderhoud is er niet bespaard.
Toch 2 minpunten maar dat kan ik gelukkig zelf oplossen. 1 ervan is makkelijk want de banden die er nu onderliggen zijn gewoon ruk. De ander kost iets meer maar het zij zo. Ook het en der krasjes en krassen, maarja het is geen nieuwe en dat zal het bij mij ook toch niet blijven als het wel zo was :+

Wow: gave brommer; maar dacht, dat jij meer van de dikke 2 cilinders was.
Ben benieuwd, wat je ervan gaat maken, Harley!
Ik ben niet zo van de zijspannen; heb genoeg aan 2 wielen...
 
Jeps, heb al drie jaar een zijspan liggen om aan de v-rod te bouwen, maar dan zou die niet meer solo kunnen als ik de aanbouw doe zoals het hoort (dus met voorvorkaanpassing) en solo rijden wil ik ook nog kunnen. En als je dan praktisch gaat kijken is een FJR beter geschikt voor zijspan en vakantiegebruik en heb het altijd een mooie motor gevonden. Paste helaas nooit op het eerste model maar dus wel op het 2006+ model. Dus die is het ook geworden :D compleet met onderhoudshistorie van de yamaha dealer, op onderhoud is er niet bespaard.
Toch 2 minpunten maar dat kan ik gelukkig zelf oplossen. 1 ervan is makkelijk want de banden die er nu onderliggen zijn gewoon ruk. De ander kost iets meer maar het zij zo. Ook het en der krasjes en krassen, maarja het is geen nieuwe en dat zal het bij mij ook toch niet blijven als het wel zo was :+
Klinkt als een goeie en verstandige beslissing. :) Qua rijden zal het een geweldige motor zijn en qua zitten omdat jij lang bent okk prima te doen. En die dingen zijn prima op te lossen. Mijn gixxer had ook een slechte band en nodig toe aan onderhoud, ook zijn plekjes maar ach. Precies wat jij ook zegt haha.

Maar succes ermee, ik ben heel benieuwd!
 
Wow: gave brommer; maar dacht, dat jij meer van de dikke 2 cilinders was.
Ben benieuwd, wat je ervan gaat maken, Harley!
Ik ben niet zo van de zijspannen; heb genoeg aan 2 wielen...
Ik vind alles mooi 2 4 6 cylinder lijn boxer of v blok allemaal hun eigen charmes en nu heb ik ze weer allemaal ;)
Gl1500 6 cylinder boxer
V-rod v-twin
Fjr 4 cylinder lijn
En zelfs nog een rm250 tweetakt één cylinder.
Van alle markten thuis haha
 
mooi filmpje ricksmits....neem aan dat band toch al versleten was.....?

Harley proficiat met je nieuwe aanwinst veel plezier ermee ,die fjr kan met gemak op 1 wiel..

Gisteren ook gereden ,wat heerlijk toch om half elef vertrokken en vond het in het begin toch nog wat frisjes en om 4 uur weer thuis,met paar stops onderweg natuurlijk...
Het was gelukkig rustig op de weg (niet teveel motors en fietsers) en een hele mooie route die ik dag ervoor zelf in elkaar heb gezet.
Soms wel erg slecht wegdek ,langs kanaal richting griendstveen.........

hierbij de link kunnen jullie hem ook keertje gebruiken degene die wil dan he...


100 miles route well karin voor HDC Helmond 160 km
 
Netjes Harley!

FIjn om te horen Karin dat je lekker gereden hebt aangezien je toch vaak zat trubbels hebt gehad.


Ik heb de zondag lekker bij onze ooster buren besteed. Lekker dagje Nordschleife geweest met de auto dat wel :D Maar wel lekker met de auto de ring op geweest. Is altijd leuk!! Er waren ook genoeg foto's gemaakt :D

Hier even een paar kliekjes :D

oOy2O28.png

JcCjxeN.png

uDM5ZIG.png


heb me heeeerlijk vermaakt met de auto op de ring. 19.1Km afgelegd in 11min30sec
niet slecht voor zo'n ouwe bak. Ongeveer 100km/h gemiddelde snelheid :D Auto had het wel zwaar te sleuren op de stukken die goed omhoog gingen. Gelukkig komt daar verandering in. Morgen een Saab 9000CS 2.3Turbo ophalen die dan dient als donor.. Althans de 2.3Turbo motor haha:D
 
@JohanH, tenzij iemand stiekem mijn beestje uit de schuur getrokken heeft, ben ik het niet geweest.
@Harley dikke bike hoor
 
Netjes Harley!

FIjn om te horen Karin dat je lekker gereden hebt aangezien je toch vaak zat trubbels hebt gehad.


Klopt inderdaad, nu gaat het met rug en nek redelijk, spierreuma PMR is weg, na 3 1/2 jaar eindelijk van prednison af sinds half maart... Alleen is nu mijn schouder verrot, ac gewricht helemaal versleten en verkalkte biceps... Maar ik mag onder echo spuiten blijven halen voorlopig...
Geen zin in weer een operatie en revalidatie lees niet kunnen motorrijden tijdje... Augustus motorvakantie... Vantevoren nog paar weekendje weg met motor... Hopelijk blijft zo goed en gooit de K.... Geen roet in het eten...
Dus ja inderdaad laatste jaren zat trubbels gehad.. :]

Groetjes karin
 
Netjes Harley!

FIjn om te horen Karin dat je lekker gereden hebt aangezien je toch vaak zat trubbels hebt gehad.


Ik heb de zondag lekker bij onze ooster buren besteed. Lekker dagje Nordschleife geweest met de auto dat wel :D Maar wel lekker met de auto de ring op geweest. Is altijd leuk!! Er waren ook genoeg foto's gemaakt :D

Hier even een paar kliekjes :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

heb me heeeerlijk vermaakt met de auto op de ring. 19.1Km afgelegd in 11min30sec
niet slecht voor zo'n ouwe bak. Ongeveer 100km/h gemiddelde snelheid :D Auto had het wel zwaar te sleuren op de stukken die goed omhoog gingen. Gelukkig komt daar verandering in. Morgen een Saab 9000CS 2.3Turbo ophalen die dan dient als donor.. Althans de 2.3Turbo motor haha:D


Whaaa vette bak :9~ :}
Ik ga richting boedapest komende juli met budapestrally ;)
Ook iets voor deze mooie klassieker :]
 
Vandaag tijdens een feestje van t raceteam even gek gedaan..

Onderkuip de lak gesmolten en een opzich oke bandje weggestookt 😅 Maar t was wel geinig

Je gaat best lang door, niet bang dat je koelleidingen knappen ? zou ze voor de zekerheid wel ff controleren, op een gegeven moment begeven ze het namelijk op deze manier.
Maar spektakel is het wel :D

mooi filmpje ricksmits....neem aan dat band toch al versleten was.....?

Harley proficiat met je nieuwe aanwinst veel plezier ermee ,die fjr kan met gemak op 1 wiel..

Gisteren ook gereden ,wat heerlijk toch om half elef vertrokken en vond het in het begin toch nog wat frisjes en om 4 uur weer thuis,met paar stops onderweg natuurlijk...
Het was gelukkig rustig op de weg (niet teveel motors en fietsers) en een hele mooie route die ik dag ervoor zelf in elkaar heb gezet.
Soms wel erg slecht wegdek ,langs kanaal richting griendstveen.........

hierbij de link kunnen jullie hem ook keertje gebruiken degene die wil dan he...


100 miles route well karin voor HDC Helmond 160 km
Fijn te lezen dat je weer lekker op pad kunt en er plezier in hebt !

Netjes Harley!
...
Ik heb de zondag lekker bij onze ooster buren besteed. Lekker dagje Nordschleife geweest met de auto dat wel :D Maar wel lekker met de auto de ring op geweest. Is altijd leuk!! Er waren ook genoeg foto's gemaakt :D

Hier even een paar kliekjes :D
...
heb me heeeerlijk vermaakt met de auto op de ring. 19.1Km afgelegd in 11min30sec
niet slecht voor zo'n ouwe bak. Ongeveer 100km/h gemiddelde snelheid :D Auto had het wel zwaar te sleuren op de stukken die goed omhoog gingen. Gelukkig komt daar verandering in. Morgen een Saab 9000CS 2.3Turbo ophalen die dan dient als donor.. Althans de 2.3Turbo motor haha:D
Thanks, en de ring blijft altijd leuk. Al te lang niet meer geweest.
Al ga je er zelf niet op blijft altijd leuk om te kijken.
 
Laatst bewerkt:
@ Harley idd al ga je niet de ring op is het nog enorm genieten :D. We waren de zondag ook bijna als laatste de baan op gegaan dus was redelijk rustig.
 
Zijn er nog plannen om as. weekend de gashendel open te trekken met wat lui, als het zondag inderdaad zo'n mooi weer wordt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan