Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Woon zelf tegenwoordig in Veghel, werk in Ehv en straks Veldhoven, dus ja. :P

Zondag ga ik met een maatje in de buurt van Utrecht rijden. :)
 
Heerlijk dagje gehad zo, weinig of geen controles en heerlijk gereden. Lekker druk onderweg maar geen last gehad verder op een koekblikker die middenop bleef rijden waardoor wij stevig moesten remmen en zowat de berm in moesten... Maar lekker dagje!
 
ik had me eigen zo voorbereid op vandaag.. gopro was opgeladen, headset opgeladen... lig ik al vanaf vrijdag avond zowat ziek op bed... had gehoopt vandaag een stuk fitter te zijn maar te vergeefs niet fit genoeg naar mijn mening, dus nog maar een dagje op bed gespendeerd.. moet overigens morgen gewoon weer werken incl functionerings gesprek dusja... beter dan maar nog n dag extra thuis blijven.

Het was niet de griep ofzo maar een mi van enorme hooijkoorts en verkoudheid.. Daardoor benauwd gevoel met ademen, snotterig en hoest zowat mn keel dr uit.
 
Ja heb nog nooit z'n goei functionerings gesprek gehad haha :P aantal punten uitstekend als beoordeling. en de rest goed dus ze zijn blij. haha


Binnekort ga ik van contract veranderen en dan zullen we het gelijk eens over salaris hebben hahahaha
 
Ja heb nog nooit z'n goei functionerings gesprek gehad haha :P aantal punten uitstekend als beoordeling. en de rest goed dus ze zijn blij. haha


Binnekort ga ik van contract veranderen en dan zullen we het gelijk eens over salaris hebben hahahaha

Da's hardstikke mooi, Lloyd! :t
Bij welk bedrijf werk jij?
 
werk nu bij KDF techniek in Geldrop.
Momenteel heet het nog kdf en zitten we nog in geldrop maar we gaan volgende maand de 18de meen ik verhuizen naar eindhoven en dan naar de hurk, tegenover de Hanos.
De naam KDF techniek (Kunststof Draaien en Frezen) veranderd naar HQ Plastics dit omdat we onderdeel zijn van HQ pack wat ook op de hurk zit.
 
werk nu bij KDF techniek in Geldrop.
Momenteel heet het nog kdf en zitten we nog in geldrop maar we gaan volgende maand de 18de meen ik verhuizen naar eindhoven en dan naar de hurk, tegenover de Hanos.
De naam KDF techniek (Kunststof Draaien en Frezen) veranderd naar HQ Plastics dit omdat we onderdeel zijn van HQ pack wat ook op de hurk zit.
hahahaha lol dan bende oud collega :P
2 jaar gewerkt bij hq pack helaas telkens via detachering en zag en hoorden dat niemand meer vaste aanstelling kreeg dus maar optijd zelf gaan zoeken ;)

in die 1,5 jaar 25 man zien gaan en 5 kwamen er terug omdat ze naar een half jaar thuis zitten niks kregen gevonden ;)
 
En weer thuis, nieuwe aanwinst staat alweer gestald.
[afbeelding]

En nog een FJR *O* *O* *O*
Moet zeggen dat ik persoonlijk het wel jammer vindt dat er een zijspan aan gehangen gaat worden, maar als iedereen mijn smaak zou hebben wordt het ook maar een saaie wereld. Veel plezier met je FJR! Wil hem wel eens zien als hij af is.
 
Gijs: van harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan