Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag na eerst een nieuwe accu te hebben gekocht (hij heeft zoals verwacht de winter niet overleefd) lekker een rondje gemaakt. Was echt héérlijk warm :)
 
Het was vandaag druk met de motoren in Duitsland,heb ook fijn gereden voor het eerst dit jaar.
T was hier nog niet zulk mooi weer.
Daarom accu nog maar ff in de opslag gelaten en de brommer nog onder het kleedje gelaten. En rijden, dus nog niet :(
 
Vandaag na eerst een nieuwe accu te hebben gekocht (hij heeft zoals verwacht de winter niet overleefd) lekker een rondje gemaakt. Was echt héérlijk warm :)

Beter dan vandaag, vanmorgen straten nog nat en een gevoelstemp rond de 5 graden :X

Toch met de scoot maar ff koffie gehaald in Hengel ;)
 
Gisteren met de Beemer op pad geweest en een mooi aantal km erbij op gezet. Vanmorgen met de Kawa weg geweest maar het was een stuk frisser dan gisteren.
 
Goedenmiddag mensen!

Ik ben Sander ben 30 jaar en woon tegenwoordig in Ede, heb het grootste deel van mn leven versleten in Wierden en ben hier nog geregeld te vinden wegens familie etc,

Ik hou deze in de gaten en als er eens een rit is meeting of iemand wil eens stuike rijden ga ik proberen te komen:)

altijd welkom om me een prive bericht te sturen :+

ohja ik rij een R6 uit 2001 ;)


Hallo Sander,

Welkom hier.
Zoals Jeffrey al zei is er ook een facebookpagina waar ritten, treffens, uitnodigingen etc op te vinden zijn.
Effe aanmelden en je bent er deel van.
Binnenkort rijden we bv met een koppel naar de pitstopdagen van Ten Kate.
Kun je mooi meerijden als je wilt.
https://www.facebook.com/groups/1605640593002382/
 
Vandaag met "Red Baron" op pad geweest, door de Achterhoek en Langs de IJssel weer terug. Heerlijk weertje en ontzettend veel toer motorrijders onderweg tegen gekomen.

full
 
Vandaag met "Red Baron" op pad geweest, door de Achterhoek en Langs de IJssel weer terug. Heerlijk weertje en ontzettend veel toer motorrijders onderweg tegen gekomen.

[afbeelding]


Door het Münsterland. Maar wat een wegwerkzaamheden/omleidingen overal B|

Ook veel blauw op straat daar in het Germaanse :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan