Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen een probleem(pje) op te lossen?
Er staat een boom in mijn achtertuin en die heb ik al van alle takken ontdaan.
Nu moet de stam met een omtrek van 52 cm doorgezaagd worden op 1 meter hoogte.
Heeft iemand een kettingzaag en kan/wil je die stam voor mij doorzagen?
Meld je hier maar of stuur een pb'tje.
Dank, Fred
 
Die wacht op een nieuwe accu. En mijn spul leen ik niet meer uit...Bij de hare heeft de valbeugel het meeste voor z'n rekening genomen. Dat wordt polijsten en chromen. De mijne heeft schade aan het blok, knipperlicht, spiegel en kuip.

Hier vanmiddag ook rampspoed.

Bij vertrek van werk druk in gesprek met collega, slot vergeten uit voorwiel te halen en na 5 meter op mn bek dus... '(

Kon nog wel met dat ding (scoot, haters kom dr maar in :Y ) koffie halen in Hengel en na de Piaggio dealert in Enschede.

Zal wel op een paar honderd schade uitlopen :r . Nu met natte lap op knie waar een dikke bult op zit achter de comp :')
 
Hier vanmiddag ook rampspoed.

Bij vertrek van werk druk in gesprek met collega, slot vergeten uit voorwiel te halen en na 5 meter op mn bek dus... '(

Kon nog wel met dat ding (scoot, haters kom dr maar in :Y ) koffie halen in Hengel en na de Piaggio dealert in Enschede.

Zal wel op een paar honderd schade uitlopen :r . Nu met natte lap op knie waar een dikke bult op zit achter de comp :')
normaal doe je een (gele) kabel om je stuur,zodat je weet dat er een slot op zit,de zgn. ,,herinneringskabel..
Ik zou ,m nooit op slot zetten,zo,n ding wil niemand jatten :Z :Z :Z ......
Grapje Gerbert,wel sneu hoor,een voordeel is dat je nooit meer vergeet met een slot erop weg te rijden.. :Y :Y :Y
 
Wie kan mij helpen een probleem(pje) op te lossen?
Er staat een boom in mijn achtertuin en die heb ik al van alle takken ontdaan.
Nu moet de stam met een omtrek van 52 cm doorgezaagd worden op 1 meter hoogte.
Heeft iemand een kettingzaag en kan/wil je die stam voor mij doorzagen?
Meld je hier maar of stuur een pb'tje.
Dank, Fred
Heb wel een elektrische kettingzaag te leen.....ophalen hè
 
normaal doe je een (gele) kabel om je stuur,zodat je weet dat er een slot op zit,de zgn. ,,herinneringskabel..
Ik zou ,m nooit op slot zetten,zo,n ding wil niemand jatten :Z :Z :Z ......
Grapje Gerbert,wel sneu hoor,een voordeel is dat je nooit meer vergeet met een slot erop weg te rijden.. :Y :Y :Y

Ik heb destijds geleerd dat dat koord een andere naam had: idiotenkoord
Of heb ik het mis?
 
normaal doe je een (gele) kabel om je stuur,zodat je weet dat er een slot op zit,de zgn. ,,herinneringskabel..
Ik zou ,m nooit op slot zetten,zo,n ding wil niemand jatten :Z :Z :Z ......
Grapje Gerbert,wel sneu hoor,een voordeel is dat je nooit meer vergeet met een slot erop weg te rijden.. :Y :Y :Y

Herinnering heeft hier plaats gemaakt voor dementie vrees ik :')

Worden veel meet scoots gejat dan motoren Jos :o

Schadebedrag is te overzien trouwens. Met zo'n ding moet je naar de brommerhandel gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Herinnering heeft hier plaats gemaakt voor dementie vrees ik :')

Worden veel meet scoots gejat dan motoren Jos :o

Schadebedrag is te overzien trouwens. Met zo'n ding moet je naar de brommerhandel gaan ;)
Klopt helemaal Gerbert,vaak treed dementie in/op na je 50e jaar,dan wordt het 50+,en daar heb ik ,,nog,, niks mee.....
full
 
En wijzer gezien hun leeftijd...... :?

Is toen ik nog jong was ook overkomen.....krak en spatbord gebroken.....daarna nooit meer een schijfremslot gebruikt... _O-

Was een kabelslot..

Schade iets boven de 200, valt me nog mee maar jammer geld weer natuurlijk.. :')
 
Hey Josmans,

Komende zaterdag ga ik een dikke Indian Scout proberen.
Ik vind de luchtgekoelde blokken machtig imponerend, maar ben benieuwd naar de watergekoelde dikke tweecilinder.
Ik kom wel even aan als ik het red.
Nou Cor,nog een ritje gemaakt op de indiaan?
 
Leuk spul! Mag zelf ook nog graag vinyl draaien. Echter komt het er met die kleine blagen maar weinig van...
Het ernstige is dat ik van een collega zijn oude element even mocht lenen. Een heel erg goed element... En nu ik gehoord heb hoe m'n speler kán klinken moet ik er toch maar eens wat geld in steken. Pff, wat een verschil met het element dat ik er zelf op heb zitten :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan