Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zijn de meningen wel verdeeld iig. Kijk maar eens naar de testreviews op YouTube (en daar staan me er wat). ;)

Tja, dumpprijzen..

Deze zit nieuw rond de 8000 en zijn jong-2ehands dan al rond de 6 a 7 te krijgen.

In Harley-rijder-ogen zijn dit natuurlijk al gauw dumpprijzen :P
tis en blijft NIKS
 
Zou ik niet wachten tot volgende week, nu slopen en overal schoonmaken.....en eventueel als blijkt na metingen een nieuwe SR monteren...Shindengen bijv.
 
Zou ik niet wachten tot volgende week, nu slopen en overal schoonmaken.....en eventueel als blijkt na metingen een nieuwe SR monteren...Shindengen bijv.

Das al redelijk gebeurt, gelukkig zitten de grootste en lelijkste aantastingen uit het zicht :/
 
En scoot net ook ingeleverd bij van 't Slot ter reparatie na die valpartij. Wachten was op een onderdeel maar kan nog ff duren. Maken hem nu zover mogelijk klaar als mogelijk.

Wel een leenfiets meegekregen dus sta voorlopig niet stil :+


Nou, ik brekebeen verder door het leven :W
 
I know, maar er is wat zuur gelekt over mss wel vitale delen (bedrading ed). Verder kan de oorzaak wel eens een defecte spanningsregelaar zijn..

Hoe kan dát nou weer? Zat het ontluchtingsslangetje er niet goed op?
Spanningsregelaar is ook geen hogere wiskunde. Boordspanning meten met wisselende toerentallen. Spanning moet redelijk gelijk blijven en niet boven de 14V komen.
 
Das al redelijk gebeurt, gelukkig zitten de grootste en lelijkste aantastingen uit het zicht :/
Maakte mij al zorgen..... ;)

Ik gok op een ontplofte accu agv een kapotte SR....max. spanning tijdens het optoeren max. 14-14,5V over de accu klemmen.

Voor rond de 125 euro heb je een goede en betrouwbare SR...niet die originele gevallen...Kijk bij Carmo Electronics voor een goede vervanger
 
Laatst bewerkt:
Dutch Motorcycle Festival


*BREAKING NEWS*: Wij gaan speciaal voor jullie een feestje buiten organiseren. Heel anders dan MOTORbeurs Utrecht, maar zeker net zo leuk! Kom naar Dutch Motorcycle Festival op 26 augustus op Vliegveld Twenthe!

Dutch Motorcycle Festival is er voor iedereen. Dus kom met al je motorvrienden of ze nou een rijbewijs hebben of niet. Kleine motormuizen zijn natuurlijk ook welkom; zij rijden bij ons hun eerste festivalmeters.


Ik vraag me af of zoiets aanslaat, en dat voor 18,50 euro entree..... :X

Landingsbaan van 1,2km......ideaal voor parkeren valt te lezen..... :?
Ik weet wel een andere bestemming.... _O-

Kortom, met mooi weer ga ik eerst naar Gildehaus en op de terugweg bij de ingang kijken.... ;)
 
Hoe kan dát nou weer? Zat het ontluchtingsslangetje er niet goed op?
Spanningsregelaar is ook geen hogere wiskunde. Boordspanning meten met wisselende toerentallen. Spanning moet redelijk gelijk blijven en niet boven de 14V komen.

Komt omdat dat ding boven het blok onder de tank zit. Niet echt een lekkere plaats voor een accu imo.

De MT03 had dat trouwens ook..
 
en een mooie triumph dan Jos?
ik vind zoveel motoren mooi,vandaag nog ff bij Ducati wezen kijken,maar ze zijn me te hoog
Eigenlijk rij ik ook te weinig ,dus zou een eenvoudig motorretje ook kunnen,misschien toch wel een sportster,maar eerst moet de harley verkocht worden.
Triumph en veel moderne motoren zijn voor mij te hoog,dat is jammer want er zijn natuurlijk veel leuke motoren,de zithoogte valt meestal nog wel mee,maar op een gegeven moment als je ouder wordt kun je met het pootje niet meer over het achterste gedeelte van de buddy komen ,een verschijnsel bij veel nieuwe motor- ontwerpen van de laatste jaren.
Mooie tijd om weer eens te orienteren,en wat motorzaken af te gaan.
 
Maar wel een echte Harley, volgens Harley :PI know, maar er is wat zuur gelekt over mss wel vitale delen (bedrading ed). Verder kan de oorzaak wel eens een defecte spanningsregelaar zijn..
Het zou te gek zijn dat harley zijn eigen model negatief beoordeeld.
Als de oude heer harley en davidson dit product zouden zien,zouden ze met afschuw reageren op dit wan-product.
Als je er op rijd,is het best een redelijke motor,maar alles lijkt wel of er een spons of rubbers tussen gemonteerd zit,leuk voor de beginnende motorrijder,maar het heeft niets meer met een Harley davidson te maken,het was een gok om de oude sportster te vervangen,maar is volgens mij totaal mislukt,de mening van HD,dat ze de beste motoren ter wereld maken is aanvechtbaar,maar hier hebben ze totaal de plank mis geslagen.
 
Laatst bewerkt:
ik vind zoveel motoren mooi,vandaag nog ff bij Ducati wezen kijken,maar ze zijn me te hoog
Eigenlijk rij ik ook te weinig ,dus zou een eenvoudig motorretje ook kunnen,misschien toch wel een sportster,maar eerst moet de harley verkocht worden.
Triumph en veel moderne motoren zijn voor mij te hoog,dat is jammer want er zijn natuurlijk veel leuke motoren,de zithoogte valt meestal nog wel mee,maar op een gegeven moment als je ouder wordt kun je met het pootje niet meer over het achterste gedeelte van de buddy komen ,een verschijnsel bij veel nieuwe motor- ontwerpen van de laatste jaren.
Mooie tijd om weer eens te orienteren,en wat motorzaken af te gaan.
Rebel??? ;)
 
ik vind zoveel motoren mooi,vandaag nog ff bij Ducati wezen kijken,maar ze zijn me te hoog
Eigenlijk rij ik ook te weinig ,dus zou een eenvoudig motorretje ook kunnen,misschien toch wel een sportster,maar eerst moet de harley verkocht worden.
Triumph en veel moderne motoren zijn voor mij te hoog,dat is jammer want er zijn natuurlijk veel leuke motoren,de zithoogte valt meestal nog wel mee,maar op een gegeven moment als je ouder wordt kun je met het pootje niet meer over het achterste gedeelte van de buddy komen ,een verschijnsel bij veel nieuwe motor- ontwerpen van de laatste jaren.
Mooie tijd om weer eens te orienteren,en wat motorzaken af te gaan.


Ja, die rare hoge konten B|
 
Hier de nieuwe 2017 Rebel 500 trouwens })

full
 
Eenschhhh :YGe moest eens weten ;)
dit heeft toch niks meer met een Harley te maken,?
ouwewijven ding met een radiateur van een chevy (alleen vloeistof gekoeld is al net zoals de V-rod
tegen de standaard Harleyprinciepes) is een motor voor een kabouter-immitatie japje
full
 
dit heeft toch niks meer met een Harley te maken,?
ouwewijven ding met een radiateur van een chevy (alleen vloeistof gekoeld is al net zoals de V-rod
tegen de standaard Harleyprinciepes) is een motor voor een kabouterS-immitatie japje
[afbeelding]

Voor jou en mij dus *O* *O*

We bedingen een kwantumkorting :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan