Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem je er ook 1 voor de motodin :Y 3 halen 2 betalen , en dan neem jij de gratis motor })

full
 
full



Start in Twello 250cc. 1979.

Punt, Schouten, Nooteboom, Bakker, Hernamdt, H vd Kruijs, Kasteren, Straver, Beck.
 
In het weekend nog mensen naar de Superbikes in Assen..?
Nope, hopelijk met mooi weer een rondje vh weekend....ik vind het nog steeds niet aangenaam qua temperatuur....pak van mij is momenteel niet warm genoeg voor mij...
 
Laatst bewerkt:
nee ,vond ik heel verwarrend in die tijd,als je achter iemand loopt wist je nooit of het een man of een vrouw is....

In '79 begonnen met zo weinig mogelijk naar de kapper te gaan met jaren later als onderstaand resultaat... ;) :+ _O-

full
 
Nope, hopelijk met mooi weer een rondje vh weekend....ik vind het nog steeds niet aangenaam qua temperatuur....pak van mij is momenteel niet warm genoeg voor mij...


Het is inderdaad niet erg warm maar het zou wel droog blijven in het weekend. Weet ook nog niet of ik op de motor ga, dat zie ik 's morgens dan nog wel.

Ben er op uitnodiging van Ferry Brouwer en Louwrens Wigchers beide dagen als Vip samen met Jos Schurgers en Chris Groeneweg (Kawasaki).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan