Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is inderdaad niet erg warm maar het zou wel droog blijven in het weekend. Weet ook nog niet of ik op de motor ga, dat zie ik 's morgens dan nog wel.

Ben er op uitnodiging van Ferry Brouwer en Louwrens Wigchers beide dagen als Vip.


Das Netjes !!!
 
Met dat ene matje ben ik :)
Lol.. :+ ;)

Die vrouw aan de overkant in die tuinbroek, die is ongesteld of is pot...

Zei mijn kameraad altijd als we zijn vriendin bij haar ouderlijke op gingen halen. Kwam ze met zo'n tuinbroek aan naar buiten zei die: Gvd, weer geen sex, ze heeft die klotenbroek weer aan...
_O- ;) :+
 
Lol.. :+ ;)

Die vrouw aan de overkant in die tuinbroek, die is ongesteld of is pot...

Zei mijn kameraad altijd als we zijn vriendin bij haar ouderlijke op gingen halen. Kwam ze met zo'n tuinbroek aan naar buiten zei die: Gvd, weer geen sex, ze heeft die klotenbroek weer aan...
_O- ;) :+
zwien...
 
Effe iets anders, wat een Mickey Mouse baan was dat toch. Die Sluinerweg was net 3 meter breed :? En al die overstekende bomen enzo :')
Ja maar toen waren de coureurs ook nog geen watjes. 3 meter is meer dan genoeg om met drie man tegelijk in te halen.. ;)
 
als dat ding van wildamracing voorop lag kwam er niemand meer voorbij.....
ik dacht deze of zo....
full
 
Ja maar toen waren de coureurs ook nog geen watjes. 3 meter is meer dan genoeg om met drie man tegelijk in te halen.. ;)
Ik zie nog die coureur, weet ff z n naam niet, over de motorkap van een geparkeerde auto vliegen en bijna in de hooiberg bij Streppel _O-
 
Hee Wil, gisteren je oude Superbike favoriet nog gespot in Assen:

full


Giancarlo Falappa.
 
Ondanks een zwaar ongeval was het genieten bij de superbikes in Assen.

Goed vermaakt in de VIP van Wigchers en Yamaha. Lekker gegeten bij Pata-Yamaha (v/d Mark) en gelukkig bleef het droog. Was er samen met Ferry Brouwer, Jos Schurgers (kuipen) en Chris Groeneweg (Kawasaki).

Ook weer wat oude bekenden gesproken die ik al jaren niet meer had gezien b.v. Jaap Geerts, 2x nederlands kampioen zijspan.

Al met al voor herhaling vatbaar.

full
 
Ondanks een zwaar ongeval was het genieten bij de superbikes in Assen.

Goed vermaakt in de VIP van Wigchers en Yamaha. Lekker gegeten bij Pata-Yamaha (v/d Mark) en gelukkig bleef het droog. Was er samen met Ferry Brouwer, Jos Schurgers (kuipen) en Chris Groeneweg (Kawasaki).

Ook weer wat oude bekenden gesproken die ik al jaren niet meer had gezien b.v. Jaap Geerts, 2x nederlands kampioen zijspan.

Al met al voor herhaling vatbaar.

[afbeelding]


En een Turk heeft de superbikes gewonnen , op een kanuni zeker }) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan