Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het mooie weer is in aantocht........denk ik......
full
 
Vandaag nog naar Zwolle geweest, naar de 851/888 meeting...geen klap verkeerd gegeven....paar honderd meter voor de zaak een bui op de kop....Haha.
 
Straks rijden voor Rijden voor geluk.

Mensen kunnen ze nog aanmelden..

Het feestje Rijden voor Geluk gaat beginnen. Het beloofd een waar spektakel te worden. Inschrijvingen mogelijk tot 10.45 uur Beldershoekweg 100 Enschede.

70 Kilometer's , dat moet toch te doen ween...
 
Straks rijden voor Rijden voor geluk.

Mensen kunnen ze nog aanmelden..

Het feestje Rijden voor Geluk gaat beginnen. Het beloofd een waar spektakel te worden. Inschrijvingen mogelijk tot 10.45 uur Beldershoekweg 100 Enschede.

70 Kilometer's , dat moet toch te doen ween...

Rijden voor geluk
Begin dan iig niet aan een Duc!


Maaruh, is een mooi initiatief Jeffrey :Y


Op noar Gilhus :W
 
Gisteren naar het 192 museum (Zeezender Veronica en Mi-Amigo) geweest en daarna naar het mooiste en grootste (prive) motorfiets museum van Nederland. Erg veel zeer exclusieve motorfietsen en een schitterende entourage..

Te lastig om hier alle 160 foto's te plaatsen maar heb ze wel op mijn Facebook pagina staan.

Al met al een geweldige leuke en leerzame dag!
 
Ondanks moederdag gezellig druk in Gilhus met veel Duc's en een Piaggio *D

Ook weer ff bijgekletst met Wil :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo, de kogel is door kerk:

Ik ga op zoek naar een Honda VFR800 vtec, dus vanaf bouwjaar 2002...goedkope segment hè. Dus mocht iemand iets weten dan hoor ik graag, ook geen haast hier maar ik zoek een tour motor met sport trekjes....
 
Nee, wil een 4-cilinder want die rijdt soepeler onderin. Ducati heeft een 4-cilinder uitgebracht maar die is boven mijn budget.... ;)

Gewoon een andere met een mindere Spartaanse houding voor mijn leeftijd..... _O-
 
Nee, wil een 4-cilinder want die rijdt soepeler onderin. Ducati heeft een 4-cilinder uitgebracht maar die is boven mijn budget.... ;)

Gewoon een andere met een mindere Spartaanse houding voor mijn leeftijd..... _O-


Je hebt het nog lang volgehouden.. ;)


Mss ga ik ook op zoek naar een Honda.. O-)
 
Nee, wil een 4-cilinder want die rijdt soepeler onderin. Ducati heeft een 4-cilinder uitgebracht maar die is boven mijn budget.... ;)

Gewoon een andere met een mindere Spartaanse houding voor mijn leeftijd..... _O-
ik weet wel een superfietsje van mijn broer,een honda 1300 ,,,,,hij stopt ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan