Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Druk in Gilhus, vele forumlui. *D

Rotboer oa met een prachtige Yammie 1300, mooi ding Jan! :t

Zichthuis met zijn uiterst charmante (moet ze toch van moederskant hebben ;) ) dochter, motorrijdster in spé 8-)

Trouwens nog iemand gezien hoe het met de MotoGP is vergaan :?



}) O-) })
 
.
full
 
weer terug van de tt van man, wat een ervaring/belevenis, echt heel apart zoals dat er daar aan toe gaat.
natuurlijk overschaduwen de ongevallen of dodelijke slachtoffers een gedeelte van de week en staat iedereen daar wel bij stil, het evenement gaat gewoon door.
ik hoorde in totaal 11 doden in die 2 weken van trainen en racen, wel iets om even bij stil te staan.
toch overheerst het gevoel bij een apart evenement aanwezig te zijn geweest.
 
weer terug van de tt van man, wat een ervaring/belevenis, echt heel apart zoals dat er daar aan toe gaat.
natuurlijk overschaduwen de ongevallen of dodelijke slachtoffers een gedeelte van de week en staat iedereen daar wel bij stil, het evenement gaat gewoon door.
ik hoorde in totaal 11 doden in die 2 weken van trainen en racen, wel iets om even bij stil te staan.
toch overheerst het gevoel bij een apart evenement aanwezig te zijn geweest.
Hartstikke mooi Henk,zal inderdaad donders mooi zijn geweest *D
 
weer terug van de tt van man, wat een ervaring/belevenis, echt heel apart zoals dat er daar aan toe gaat.
natuurlijk overschaduwen de ongevallen of dodelijke slachtoffers een gedeelte van de week en staat iedereen daar wel bij stil, het evenement gaat gewoon door.
ik hoorde in totaal 11 doden in die 2 weken van trainen en racen, wel iets om even bij stil te staan.
toch overheerst het gevoel bij een apart evenement aanwezig te zijn geweest.
moeten binnenkort eens kontakten Henk ben heel nieuwschierig..
 
Heb het voor mekaar, nieuwe knie zit erin en nu aan t revalideren.
Denk nog een paar dagen ziekenhuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan