Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk je effe weer te gesproken te hebben. Was weer gezellig druk daar echter iets verderop bij het kruispunt bij de Lutte (waar ik Jos tegen kwam in z'n zwarte Cabrio) was een motorrijder verongelukt... Geen idee wie maar maar is ook niet belangrijk. Erg vervelend en veel sterkte aan de nabestaanden...

R.i.p. motorrijder of rijdster..

Je vroeg me trouwens of ik wist waar iemand woonde in Hengelo, ik zei nee maar uiteraard wist ik dat wel maar was er effe niet met mijn hoofd bij. Ben zelf al een paar keer bij diegene op bezoek geweest...

Het kan ook ouderdom zijn natuurlijk... :+ :X ;)



Triest nieuws, net een half uur terug en zag het op Tubantia... '(
Gevaarlijk punt daar trouwens..

Mooi ritje in de omgeving van Billerbeck gedaan met een man of 5..
 
En dan ook dit nog:

© Dennis Nengerman / News United
Motorrijdster gewond bij ongeval in Beuningen
BEUNINGEN - Op de Beuningerstraat heeft vanmorgen een ongeval plaatsgevonden tussen een motorrijdster en een auto. De motorrijdster is afgevoerd naar het ziekenhuis

Redactie 13-08-17, 11:26
1
Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Veldweg in Beuningen. In een bocht kwamen beide voertuigen met elkaar in aanraking. Bij de aanrijding is een motorrijdster gewond geraakt en met onbekende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Beide voertuigen zijn door een berger afgesleept.
 
En dan ook dit nog:

© Dennis Nengerman / News United
Motorrijdster gewond bij ongeval in Beuningen
BEUNINGEN - Op de Beuningerstraat heeft vanmorgen een ongeval plaatsgevonden tussen een motorrijdster en een auto. De motorrijdster is afgevoerd naar het ziekenhuis

Redactie 13-08-17, 11:26
1
Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Veldweg in Beuningen. In een bocht kwamen beide voertuigen met elkaar in aanraking. Bij de aanrijding is een motorrijdster gewond geraakt en met onbekende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Beide voertuigen zijn door een berger afgesleept.
Ai ai, Ongelukken gebeuren en dat zal ook altijd zo blijven, maar het geeft toch altijd een rot gevoel.
 
En dan ook dit nog:

© Dennis Nengerman / News United
Motorrijdster gewond bij ongeval in Beuningen
BEUNINGEN - Op de Beuningerstraat heeft vanmorgen een ongeval plaatsgevonden tussen een motorrijdster en een auto. De motorrijdster is afgevoerd naar het ziekenhuis

Redactie 13-08-17, 11:26
1
Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Veldweg in Beuningen. In een bocht kwamen beide voertuigen met elkaar in aanraking. Bij de aanrijding is een motorrijdster gewond geraakt en met onbekende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Beide voertuigen zijn door een berger afgesleept.
En gisteren ook al één in Hertme...
 
Borden staan er al

full
 
Geen idee, maar de foto is bij de ingang vd vliegbasis gemaakt....zijn iig overal in de omgeving borden geplaatst... ;)
 
Grappig die prijzen van een NR750:

Achtervorkje: 5525,50 euro.
kuipruitje: 1572 euro.
Spiegelkapje: 842 euro.
koplampkuipje: 3554 euro.
Tank/zitje: 6839 euro.
koplampje: 3456 euro.
Voorspatbordje: 1568 euro.
Krukas: 2702 euro.
Cilinderkop (alleen de voorste): 11362 euro! Achterste: Zelfde prijs.
Carterhelft: 5862 euro.
Achterwiel: 4940 euro.
achterschokdemper: 1958 euro.

Je kan er maar beter niet mee vallen zal ik maar zeggen.. ;) :+

Kalsbeek verkocht ze destijds voor 55.000 euro, eigenlijk een koopje... ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Net het werk erop zitten dus ik laat het ook aan mij voorbij gaan ;)

Voor dat geld koffie in Gilhus en in Emsbüren frisdrank met hartige hap en dan nog dik geld over *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan