Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
t was er druk aanbod niet echt groot

wel gezellig
Idd, ik heb me prima vermaakt (en gratis naar binnen) met de proefritten/kletsen met deze en gene.......vd rest heb ik pas rond 20:00 uur iets van meegekregen maar toen waren de meeste motorrijders al vertrokken....en dan tot 22:00 doorspelen en standhouders die al aan het inpakken waren... :?

Die nieuwe ducati's rijden best goed, zit was lekker...alleen van sommige zat er echt te weinig vermogen in...vd 1200 eigenlijk weer teveel vermogen.... _O- gevoel bij mij zegt 100pk is zat

Alleen die snelheidscontrole's was ergelijk..typisch graaicultuur......en dan lees lees je via RTV Oost dat motorrijders zich keurig hebben gedragen...je kon ook niet hard rijden want er was vrij veel verkeer op de weg dus hoezo gas open...ik meende slechts eentje die te hard reed....|(


Ohja, als het goed gaat dan ga ik over anderhalf week de VFR ophalen..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Rumi Rolla:

full


Fijn weekend allen!
 
Laatst bewerkt:
Kreidler viertact??


Rumi Rolla 125cc.

Uit het boek “Moto Rumi The complete history” door Riccardo Crippa:

In 1954 Felice Rolla, an expert preparatory of racing bikes, decided to develop a Rumi prototype based on a 125 bi-cylinder Gobetto.
With the help of the factory, Rolla modified the 125 twin two stroke into 125 twin four stroke with DOHC.
The engine was mounted in a racing Gobetto.
Only one prototype was mounted by Rolla, and two more engines were transformed.
 
Tanktas gekocht bij MLM parts (SW Motech ION three). Ding gemonteerd. Ding superscheef (de bodem van de tanktas was helemaal scheef). Gisteravond mailtje gestuurd met foto's.

Ze hebben al een vervanger opgestuurd die morgen binnenkomt! Tegelijk met het retourlabel voor de huidige. Echt hulde voor deze benadering. Heb de tanktas ook al vrij snel nodig dus dat was zeer welkom :+. Echt perfecte service van die lui daar.
 
Laatst bewerkt:
Tanktas gekocht bij MLM parts (SW Motech ION three). Ding gemonteerd. Ding superscheef (de bodem van de tanktas was helemaal scheef). Gisteravond mailtje gestuurd met foto's.

Ze hebben al een vervanger opgestuurd die morgen binnenkomt! Tegelijk met het retourlabel voor de huidige. Echt hulde voor deze benadering. Heb de tanktas ook al vrij snel nodig dus dat was zeer welkom :+. Echt perfecte service van die lui daar.

Bestel ik ook veel de laatste tijd, inderdaad fijne winkel.

Had wat discussie over revisie kitjes voor de remklauwen van een GPZ 500, die zowel met 1 schijf voor, als 2 schijven voor, geleverd is. En dat hebben ze toen ook echt netjes uitgezocht.

Alles even dubbelchecken, en zeker zijn dat het goede opgestuurd werd. Later bleken de revisie setjes wel ok, maar de remblokken niet. Die konden kostenloos retour (ook verzendkosten door hun betaald).
 
Het werd me toch nog druk Henry.. ;)
Heb nog effen met Jan N. (Pisleppel) bij een RE5 Wankel staan kijken en luisteren. Echt iets aparts...

Filmpje staat op mijn Facebookpagina...


edit, Bedenk net dat je geen facebook hebt dus voor jou maar effe op Youtube gezet:

 
Laatst bewerkt:
Heb nog effen met Jan N. (Pisleppel) bij een RE5 Wankel staan kijken en luisteren. Echt iets aparts...

Filmpje staat op mijn Facebookpagina...


edit, Bedenk net dat je geen facebook hebt dus voor jou maar effe op Youtube gezet:


Thx! :)

We zagen hem idd voorbij komen rijden.

Die dingen moeten toch knap zeldzaam zijn.
 
En ja hoor, ongeveer 50 km gereden en alweer thuis :( wil nog niet f#*ck |(

Uitstellen tot volgend jaar Harm. Motor mooi oppoetsen, beurtje geven, Pak schoonmaken, helm en laarzen poetsen om vervolgens volgend jaar dubbel te genieten van het motorrijden. Gewoon thuis met motoren en alles wat daar mee te maken heeft is ook leuk om te doen. Motorrijden zelf is natuurlijk het leukst maar het is effe niet anders hoe vervelend ook..

Sterkte!
 
Uitstellen tot volgend jaar Harm. Motor mooi oppoetsen, beurtje geven, Pak schoonmaken, helm en laarzen poetsen om vervolgens volgend jaar dubbel te genieten van het motorrijden. Gewoon thuis met motoren en alles wat daar mee te maken heeft is ook leuk om te doen. Motorrijden zelf is natuurlijk het leukst maar het is effe niet anders hoe vervelend ook..

Sterkte!
Als t maar slecht weer is is t niet zo erg, maar met zo n mooie dag is t balen
 
En ja hoor, ongeveer 50 km gereden en alweer thuis :( wil nog niet f#*ck |(


Ben een maand geleden aan mijn neus geopereerd (huidkanker) Ik zat inderdaad onder de hechtingen en bloedkorsten. Die korsten " groeien" er vanzelf af. Ik pulk wel, maar soms zit er een hechting onder zo'n korst en dan krijg ik hem er niet zelf af. Ik kan derhalve ook niet goed en prettig een helm op, dus kan ik ook geen motorrijden.
Ik voel met je mee.
 
Laatst bewerkt:
Ben een maand geleden aan mijn neus geopereerd (huidkanker) Ik zat inderdaad onder de hechtingen en bloedkorsten. Die korsten " groeien" er vanzelf af. Ik pulk wel, maar soms zit er een hechting onder zo'n korst en dan krijg ik hem er niet zelf af. Ik kan derhalve ook niet goed en prettig een helm op, dus kan ik ook geen motorrijden.
Ik voel met je mee.
Er zijn ook ergere dingen dus ik doe t er maar mee.
Kan gelukkig wel met de verbouwing van t bedrijf helpen dus die voldoening heb ik wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan