Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het nog, mooi van lelijkheid. Maar hé wel een 16V..! ;)
Dat blokje was echt geniaal. Niet snel, maar zo soepel. Zelfs met 65.000km op de teller terwijl de rest van de motor weg aan het roesten was :+

Tot zoveel kleppen schopt m'n auto het niet trouwens...
 
Laatst bewerkt:
Begint het nieuwe motorseizoen op 1maart of 1april... :?
Motorseizoenen bestaan niet meer. Met een beetje goede motorkleding rij je het hele jaar door. ;)

Vandaag weer effe naar de motorbeurs in Utrecht geweest. Nog meer die gaan?
 
Motorseizoenen bestaan niet meer. Met een beetje goede motorkleding rij je het hele jaar door. ;)

Vandaag weer effe naar de motorbeurs in Utrecht geweest. Nog meer die gaan?
Oh ja dat is ook weer. Naja vorig jaar al geweest dus kan wel weer een paar jaartjes zonder :P.
 
Oh ja dat is ook weer. Naja vorig jaar al geweest dus kan wel weer een paar jaartjes zonder :P.
Zo is't.

De prijzen rijzen daar ook de pan uit tegenwoordig. We waren met z'n tweeën, 35,00 entree, 16,50 parkeren. Twee broodjes beenham en 2 flesjes drinken 20 euro, 2 x koffie 4,50 en dan nog een beetje brandstof al met al toch een kleine 100 euro zonder dat je wat spullen voor je motor hebt gekocht.

Maar ach, je bent er ook een dagje uit natuurlijk en je spreekt weer wat bekenden van vroeger oa. Hans van Loozenoord en
Gerrit Wolsink. De bekendste crosser van Nederland uit de jaren '70 die nimmer wereldkampioen is geworden helaas.
 
ik ga morgen ,, betaal 29,- met zo'n arrangement trein + intree , eten en drinken neem ik zelf mee ,,,

maar jammer dat Honda en Triumph er niet zijn.
hoop niet op het zelfde drama als bij de autorai....

nou met dat kou front kon het best wel eens 1 april worden dat het zout weg is en de temperatuur in de dubbele cijfers.
 
Zo is't.

De prijzen rijzen daar ook de pan uit tegenwoordig. We waren met z'n tweeën, 35,00 entree, 16,50 parkeren. Twee broodjes beenham en 2 flesjes drinken 20 euro, 2 x koffie 4,50 en dan nog een beetje brandstof al met al toch een kleine 100 euro zonder dat je wat spullen voor je motor hebt gekocht.

Maar ach, je bent er ook een dagje uit natuurlijk en je spreekt weer wat bekenden van vroeger oa. Hans van Loozenoord en
Gerrit Wolsink. De bekendste crosser van Nederland uit de jaren '70 die nimmer wereldkampioen is geworden helaas.
Gisteren in Utrecht met de rolltrap naar de beneden en wist ik gelijk waarom het nog geen motorseizoen is......brrrrr
 
ik ga morgen ,, betaal 29,- met zo'n arrangement trein + intree , eten en drinken neem ik zelf mee ,,,

maar jammer dat Honda en Triumph er niet zijn.
hoop niet op het zelfde drama als bij de autorai....

nou met dat kou front kon het best wel eens 1 april worden dat het zout weg is en de temperatuur in de dubbele cijfers.

Moet je dan nog overstappen vanuit Almelo naar Utrecht? Stap je uit in Hoog Catharijne..?

Veel plezier!
 
Moet je dan nog overstappen vanuit Almelo naar Utrecht? Stap je uit in Hoog Catharijne..?

Veel plezier!
Hangt af welke trein je vanuit Almelo neemt, gaat hij naar Den Haag dan hoef je niet over te stappen in Amersfoort.

En idd, je stapt uit in het winkelcentrum, en dan is het een klein eindje via de roltrap naar het jaarbeurs complex.
 
hiero een blade naast 2 appies
full
 
Als je naar buiten kijkt: Het lijkt zomer maar het is winter.. :X


Gevoelstemperatuur rond de -10..

Dus geen Gilhus.. '(

Ben ik al maanden niet meer geweest..... ;)

Ik vermaak nu met andere bezigheden, en motorrijden nu is het laatste waar ik nu aan denk.

Wel ga ik binnenkort een belletje aan wagen voor nieuw olie/filter en afleveren hier...kan ik de topkoffer monteren en dan laat het mooie weer komen.
 
Dacht vannacht de eerste wedtsrijden WSB o te nemen. "De 30ste editie van de world superbikes "stond er.
Voor de zekerheid van Eurosport2 en Motorsports tv opgenomen.

Niks geen Philip Island.
Dikke teleursteliing.
In eerste instantie.
Uitgezonden werden de allereerste twee races in de WSB!
Donington Park, 1988.
Met Merkel op Honda rc30, Pirovano Yamaha Bimota, Lucchinelli op de 851 en alle anderen.
Mooi stukje historie.
 
Ben ik al maanden niet meer geweest..... ;)

Ik vermaak nu met andere bezigheden, en motorrijden nu is het laatste waar ik nu aan denk.

Wel ga ik binnenkort een belletje aan wagen voor nieuw olie/filter en afleveren hier...kan ik de topkoffer monteren en dan laat het mooie weer komen.


Wat dacht je van hier.. :')
 
Ben ik al maanden niet meer geweest..... ;)

Ik vermaak nu met andere bezigheden, en motorrijden nu is het laatste waar ik nu aan denk.

Wel ga ik binnenkort een belletje aan wagen voor nieuw olie/filter en afleveren hier...kan ik de topkoffer monteren en dan laat het mooie weer komen.
Pas nog geweest O-) ff bakkie doen bij Jos en Jennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan