Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik mijn appie V4 kleppen zijn gesteld
compleet andere uitlaat er onder
rapid bike dr op nu afbouwen en naar de RDW
full
 
Ben benieuwd naar het resultaat, en het vinden van de juiste mapping. Ga je hem ook checken op een dynobank want dat vind ik wel het alle belangrijkste om te weten of je goed zit?

Mijn V4 slechts nieuwe olie/filter/bougies vervangen. Afgelopen vrijdag op de vfr stand in Utrecht hierover gebabbeld en ik rek het met 3-4K kilometers op. Praktijk blijkt dat de vtec speling nauwelijks verloopt en dat het slechts bij checken blijft, anders wordt het een dag werk. Kan nog een jaartje wachten. Bovendien mocht het stuk lopen dan kun je voor 500 euro een andere blok bij Boonstra kopen...dingen gaan nl nooit kapot.

Bij de duc zou ik het risico niet willen lopen maar met Honda techniek durf ik het wel aan.... :+
 
Laatst bewerkt:
Boeit niet, dat ding moet me elke dag naar mijn werk gaan brengen. En dat kan zo'n ST heel goed.FF kijken wanneer ik tijd heb. Ik neem hem anders wel een keer mee naar Gilhus.
zijn beregoede brommers mits onderhoud goed om de 90 000 andere distrubrieriem en de achtervork wil ook wel eens heel slecht zijn ,heb je een ABS dat kan ook problemen geven de is en kijk even naar het uitlaatdempers
 
Laatst bewerkt:
zijn beregoede brommers mits onderhoud goed om de 90 000 andere distrubrieriem en de achtervork wil ook wel eens heel slecht zijn ,heb je een ABS dat kan ook problemen geven de is en kijk even naar het uitlaatdempers
Nieuwe distributie zit er op. Ook een nieuw balhoofd. Achtervork is goed, eens kijken wanneer we die laten poedercoaten/verzinken. Voor nu dik in het vet gezet.
ABS zit er niet op. Scheelt weer.

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou? Gildehaus? :o
Nog geen zin, is me een tikkeltje te koud en in DL ligt nog teveel zouttroep op straat... ;)

Ben iig in voorbereiding....duc is gepoetst en verder starten en rijden.... _O-

Gisteren naar de stalling geweest voor een afspraak te maken wanneer de VFR gebracht kan worden incl. olieverversen...

Ohja, de eerste 3 motorrijbewijzen zijn al ingevorderd, langs de IJsseldijken was het gisteren raak.

Kortom, dimmen daar....
 
Nog geen zin, is me een tikkeltje te koud en in DL ligt nog teveel zouttroep op straat... ;)

Ben iig in voorbereiding....duc is gepoetst en verder starten en rijden.... _O-

Gisteren naar de stalling geweest voor een afspraak te maken wanneer de VFR gebracht kan worden incl. olieverversen...

Ohja, de eerste 3 motorrijbewijzen zijn al ingevorderd, langs de IJsseldijken was het gisteren raak.

Kortom, dimmen daar....
Iedereen weet toch dat dat daar een gevoelig punt is? Die 3 blijkbaar niet.
 
Dat bedoel ik, hou je daar gedeisd.....zo moeilijk kan het niet zijn. En als je wilt uitleven: ga de A31 op of neem een circuitdag... :]
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de 888 de eerste 2018 kilometers gemaakt...rondje Holterberg etc. Was prima te doen..... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan