Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag ff bij Motor Oost.

Na een jaar of 40 geen dealer meer van Honda, volgens mij al de zoveelste hier in de regio?

Tijd terug waren ze ook nog dealer van Aprilia, maar veel klachten over die motoren en vaak al vanaf nieuw volgens verkoper aldaar.

Duc's houden trouwens redelijk hun waarde O-)
 
Het rommelt bij Honda...verkopen lopen terug.

En op de vfr forum weigeren sommige dealers de (wurg) contracten te tekenen. Allemaal het gevolg van macht vd importeurs...
 
Laatst bewerkt:
Het rommelt bij Honda...verkopen lopen terug.

En op de vfr forum weigeren sommige dealers de (wurg) contracten te tekenen. Allemaal het gevolg van macht vd importeurs...


Hoorde al zoiets ;)

Ze stoppen ook al helemaal met brom/snor-gedoe in NL.

En hun auto's zijn peperduur.. |(
 
Voor de rest...ze doen maar.

Ik koop toch geen nieuwe Honda, en al helemaal niet bij zo’n glazen paleis. Ik steun de plaatselijke motorzaak uit principe en af en toe shop ik voor verbruiksdelen....wd40 bij de action bijv of zoals vandaag via internet voor dimlichten..H7

X-Treme vision van Philips...mooi wit licht. Montage ging vlot na het bestuderen vh instructieboekje. Iig vandaag ging de andere lamp ook stuk.. |( goed aan gedaan om 2 stuks te bestellen..
 
Laatst bewerkt:
Na een jaar of 40 geen dealer meer van Honda

Zeker weten..? Op hun website staat nog steeds dat ze dealer zijn en Honda Nederland geeft hun ook nog als dealer.

Wie wil er trouwens nu nog een nieuwe Honda? Alle nieuwe modellen zien er niet meer uit voor de Europesche markt. Maakt voor Honda zelf niet uit want de grootste afnemers zitten hier ook niet. De enigste Honda die nog een beetje te pruimen is de RC213V-S en de Africa-Twin.

[cynisch] Of zouden de verkopen terug zakken door de akties van Marc Marchrash..? [/cynisch] ;) :+ :P
 
Zeker weten..? Op hun website staat nog steeds dat ze dealer zijn en Honda Nederland geeft hun ook nog als dealer.

Wie wil er trouwens nu nog een nieuwe Honda? Alle nieuwe modellen zien er niet meer uit voor de Europesche markt. Maakt voor Honda zelf niet uit want de grootste afnemers zitten hier ook niet. De enigste Honda die nog een beetje te pruimen is de RC213V-S en de Africa-Twin.

[cynisch] Of zouden de verkopen terug zakken door de akties van Marc Marchrash..? [/cynisch] ;) :+ :P



Is heel recent hoorden we vanmiddag..


Ik denk dat één van de forumleden alhier daar debet aan is.. ;)
 
Net een bericht gehad van Sander. Klopt inderdaad. Einde Honda dealerschap...



Dank voor de info Gerbert.. :t
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen jaren jaren zie je ook bij ducati zoiets afspelen.....aantal dealers die failliet gingen en een dealer de dealschap teruggaf...etc.

Steeds maar grotere invloed ( winst) naar de importeur ( aandeelhouders) en minder marges bij de dealers....kortom, het geld komt niet bij degene waar het eigenlijk hoort.

Zolang mijn Honda niet bij de dealer komt vind ik het ‘best’....nogmaals ik probeer zoveel mogelijk de plaatselijke motorzaak te steunen... :t
 
nogmaals ik probeer zoveel mogelijk de plaatselijke motorzaak te steunen... :t

Dat zou ik ook wel willen maar hier in Almelo heb je niet zoveel die iets op voorraad hebben.


-Erison
-Roadhouse 84 (sinds kort in een nieuw pand op nieuwe locatie).
-MCA
-Jelle van Mil
-RR motoren (voor zover die nog wat doet).
-SO voor de vering. (eigenlijk Bornerbroek).
 
Net een bericht gehad van Sander. Klopt inderdaad. Einde Honda dealerschap...



Dank voor de info Gerbert.. :t


:t

Wel triest dat Hondabeleid..

Begin jaren 80 vorige eeuw nog een 3/4 kuip door Oost laten monteren op mijn 400N, waren ze al dealer..

full
 
Geloof dat ze een van de oudste dealers waren. Zijn echt een begrip in de regio. Die gaan het ook echt wel redden zonder dealerschap.
Importeurs hebben wel vaker rare fratsen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan