Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vier honda's gehad en heb er nu nog steeds één (Transalp).


Mijn eerste Honda:


full
 
Laatst bewerkt:
Was ook èèn van mijn wensen.....en ABS. En belangrijkste de prijs alhoewelde laatste rekening me tegenviel maar wel noodzakelijk was.

Maar ben ik alweer vergeten want hij rijdt subliem, lekker. Een koppel onderin en mocht vlot willen rijden dan gaat hij agv de vtec boven de 7k lekker door. Daarom is de BMW F800s afgevallen omdat er te weinig ‘uitdaging’ in zat... verder niks mis mee hoor.
 
Kleppen laten stellen..? ;)

Gelukkig niet...... ;)

Daar is al goenoeg over geschreven en ik laat dat bij de volgende winterbeurt controleren. Praktijk is dat bij controle ze binnen de toleranties zijn en derhalve niet gesteld hoeven te worden. Met mijn zomerse km’s is niks aan de hand; er draait heus niets in de soep....

Trouwens ik ben met kleppenstellen vd duc ook het eea al gewend. Alhoewel 2014 /20k (voor het laatst gesteld in 2008) ook niets aan de hand was. Het bleef bij deksels eraf en controleren.


Kortom, het mooie weer komt eraan.... :]
 
Motoport Hengelo had Suzuki eruit geknikkerd omdat het niet meer verkocht. Weinig vernieuwend. ;) :+
 
Ik weet niet wat er gebeurt maar het rommelt overal ,, Honda zwabbert al erg lang met hun modellen politiek

de opvolger van de transalp de 700 was een flop ,, te duur, te weinig vermogen, ding liep te duur voor het vermogen
te veel ruimte tussen de klassieke africa Twin en de huidige nieuwe ,, veel klanten rijden nu wat anders,

liefhebbers van de blackbird zijn ook niet blij vele willen de VFR1200 niet.

vind de Honda NC750X wel een interessante motor , wil ik nog eens proefrijden,, schijnen er goed te verkopen.

en de nieuwe africa twin, maar oh wat zijn die dingen duur ,,, en niet iedereen heeft dat 21" voorwiel nodig, denk als ze een model met 19" en gietwielen en tubeless ze veel varadero rijder blij maken

wat ik eigenlijk graag zou willen zien dat importeurs wat ingebonden worden,, dat een dealer in nl een deal kan maken met een importeur in een buurland of rechtstreeks bij de fabriek, want importeurs zo als PON zijn vreselijk ,, en bij de motoren zie je ook dat ze stom bezig zijn,, dealers worden gewurgd .

ze moeten de inrichting pand en website en ict laten doen door hun toegewezen bedrijven die belachelijke tarieven berekenen en vaak nog slecht werk leveren ook....
heb dat zelf gezien ( en ook dat doorbroken 8-) )

los van verplicht van duur gereedschap wat je nooit of erg weinig gebruikt, trainingen zijn wel goed, verplichte pakketten onderdelen afnemen ,, met veel zooi wat niet loopt , etc ....

als de EU eens wat wil doen aan die kartel vorming pak dat aan ,, maak de banden losser van importeurs ,, dan moeten importeurs onderling concurreren in de EU....
 
VFR 1200 heb ik wel naar gekeken maar ik vind hem nogal massief ogend.....de 800 is sportiever gestijled en dat past mij beter. Alhoewel de cardan zou me zeker bevallen......

Voor de rest ze doen maar....mijn motoren zijn de laatsten... _O-

Volgende stap is een scootmobiel.....opgevoerd hè.... :+
 
VFR 1200 heb ik wel naar gekeken maar ik vind hem nogal massief ogend.....de 800 is sportiever gestijled en dat past mij beter. Alhoewel de cardan zou me zeker bevallen......

Voor de rest ze doen maar....mijn motoren zijn de laatsten... _O-

Volgende stap is een scootmobiel.....opgevoerd hè.... :+


heb er op gereden,, ding is echt zwaar,, puf zit er wel in , maar komt wat geforceerd over, waar je met een pan weinig last van het gewicht had zolang ie maar rolt bleef de vfr 1200 zwaar aanvoelen ,, al liep ie wel op rails .

heb een nieuwe achterband ,,
 
Mijn Bridgestone’s ook...een goedkope setje...BT016PRO. En tot op heden bevallen ze uitstekend terwijl ik niets van slipstones’s moet hebben.....
 
En? hoe bevalt ie..?

:) :+


De eerste 200 km al prima. Stuurt lekker, en een echte (in tegenstelling tot de Duc) grab & go fiets. Kun je ook nog een keer een zandpad pakken.

En heeeel zuunig into the bargain ;)


Maar iets later naar Gilhus, zodat de straten wat kunnen drogen. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan