30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Dienstmededeling Pre-meet a.s. zaterdag.

Net de lunch stop bevestigd en wat blijkt: ze verwachten een 2e groep motoren.
Komen een half uurtje to 3 kwartier na ons.

Let dus ff op hoe je, je brommer neerzet zodat je na de lunch ook weer weg kunt....
 
Beekberger doet een set-up voor een Pre-Meet The Sequal:
Als mijn motor er weer is (volgende week ;( ) , ga ik zaterdag 29 april even toeren vanaf Nijkerk.
Voor meer informatie zie stimon.nl

Ik wordt die dag wakker in Praag. Na weer wat vermaak om de Chinezen en Japanners op die brug gaat het naar Schiphol gevolgd door op en neertje Madrid.. ben pas om 23:10 klaar. Verwacht dat het ritje Nijkerk dan al een uurtje of wat over de finish is..

Veel plezier volgende week!
 
Dank.
Vandaag camper naar de garage voor grote beurt + APK en even de pakking van het carter vervangen voor een nieuwe, want hij lekt olie. Bellen ze midden op de dag. Het is niet de carterpakking.
Het is een pakking in het blok en de zaak moet helemaal uit elkaar en in en uitbouw kan alleen langs onderen, dus de hele wielophanging moet er ook onderuit. -O-
Wordt geschat op een week sleutelen. :(
Dure weken zo. iABS kapot en uitbouwen en nu dit er overheen. :X

Alle deelnemers aan de premeet morgen veel plezier toegewenst.
 
Laatst bewerkt:
Karin gaat morgen boodschappen halen en monchou taart maken ter gelegenheid van de verjaardag van onze dochter die gister 22 werd. Dus ik kom solo. Let aub niet te veel op de viezigheid op mijn RS, van de week vrij veel gewerkt dus geen tijd gehad om de insecten meuk van de RS te poetsen. Tot zaterdag ochtend bij de Dikke Muis!
 
Het 'Jan' effect is weer zichtbaar: vannacht wat regen gehad hier, maar nu komt de zon er doorheen.
De buien blijven mooi op een afstandje *O* *O* *O* *O* *O*

kaart_verwachtingen_Vandaag_dag.gif
 
Karin gaat morgen boodschappen halen en monchou taart maken ter gelegenheid van de verjaardag van onze dochter die gister 22 werd. Dus ik kom solo. Let aub niet te veel op de viezigheid op mijn RS, van de week vrij veel gewerkt dus geen tijd gehad om de insecten meuk van de RS te poetsen. Tot zaterdag ochtend bij de Dikke Muis!


Zou niet over de Diependaalselaan rijden als ik jou was... :+
 
...Ron... moet vandaag wat werken:
1 afmelding voor vandaag voor 2 personen


Jammer Ron dat je wegens zakelijke beslommeringen moet afhaken... Aan de andere kant: de schoorsteen moet ook roken!

Qua temperatuur: fleeze jasje doet wonderen. Zadelverwarming voor Jeanet er bij aan. Maar dat hoeven we jou allemaal niet te vertellen want op je buitenland reizen ben je met de RT door frisse buitenlucht gereden dan vandaag in midden Nederland te voelen is.... en .... jouw eigen zadel verwarming doet het nog ff niet..

Enfin, ik ga het ook een dagje zonder zadelverwarming doen, ik pak ondanks de frissigheid toch de RS.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn er helaas ook niet bij.
Shirley is gisteren geopereerd en heeft nog wat tlc nodig..
Ik zou mij schuldig voelen als ik de hele lekker zit te sturen....
Dus de juiste keuze maken en thuis bljjven..
 
Nou, Rob, Petra en Ruben, dank voor de organisatie van een mooi ritje. Heerlijke bochtjes gedraaid en dankzij veel bloesem en andersoortig kleurig plantenspul lag ons landje er heel fraai bij. Dankzij de paar regenbuitjes die we hebben gehad spoelde een vogelflets mooi van mijn vizier af.

Tikje fris was het wel, gelukkig had ik in die (veeeel te brede, volgens Peter) zijkoffers nog een jasje mee.

Heerlijk gelunched, lekker gedineerd, goed gezelschap, gelachen.
 
Ondanks mijn nieuwe pakkie heb ik het vanmiddag niet warm gehad. Het was fris, maar wel gezellig. :t
 
Een fantastische dag. Van regen heb ik niets gemerkt, zal wel aan de positie ik de groep gelegen hebben.
Jammer dat we na de lunch moesten afhaken om een ander reisdoel te halen. Het kampement is inmiddels opgebouwd.
Organisatie bedankt voor deze mooie dag.
 
Op een enkel (nou enkel...) spatje na een geweldige dag gehad en nog dingen geleerd ook!

Weet nu waarom zo'n koffer achterop een TOP koffer heet, dat nat geregende dames wijdbeens lopen, dat NL in het bezit is van een heuse motor lunchroom rijk is en dat een Africa Twin meer bodem speling heeft dan een 1100 RS.... :+

Iedereen bedankt voor de deelname en tot over 9 weken (heb ik me laten vertellen...).

Tijd om de routes eens af te maken
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik nog steeds af en toe een koude rilling heb, was het een leuke dag.
Waarbij:
ik wederom blij was met Rob zijn TOP koffer,
snap dat Ron & Jeannet besloten om bij de open haard te blijven,
ik Roelof daarentegen een echt bikkel vind, :}
ik Shirley beterschap wens, zal wel snel gaan met de goede zorgen van broeder Dirk,
Chris wollen ondergoed nodig heeft, ben jij nou een vent? Wel een mooie brommert! :9~
Jan zijn magische krachten lijken af te nemen, hoop wel dat hij ze kan opladen voor het Heimbach weekend.

Ik nu al uit kijk naar het weekend!!! *O* :] *O* :] *O* :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan