30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Ik ga van de week maar eens melden dat ik een paar dagen weg ben. Mijn agenda is nog leeg, ware het niet dat ik eigenlijk tot donderdag avond in Duitsland op training zit. Ze missen me daar vast niet na de lunch. :+
 
BREAKING NEWS:

Nu last minute beschikbaar: 1 peroons kamer met faciliteiten op de gang.
IVM met her-tentamen gaat Lianne ons niet vergezellen naar Heimbach.
Dus help een arme studente en slijt deze kamer aan iemand voor slechts 120 euro....

Is deze kamer nog beschikbaar? Zie dit topic nu pas. Ziet er goed uit. *O*

*edit* Ik ben dan helemaal niet vrij. Sorry :$
 
Laatst bewerkt:
en getrouwd met een Aziatische, het lijkt wel of hij van alle walletjes eet.....
@Petra: ik kan vanavond niet :+ maar houd het graag tegoed voor 1 juli :W
 
En Jeroen, staat de superjoker nog of kom je met het vliegtuig naar Heimbach???

Tekort aan piloten dreigt bij KLM

Breek me de bek niet los....

Maar, dat weekend pakken ze mooi niet meer af! Ha Ha!

Iets anders: bedankt voor de mail... Ziet er goed verzorgd uit...

@Henk: gaan we daar nog bij een ontbijt aanhaken? Past dat qua tijd?

Keuzestress!!!! Vorig jaar heb ik ingekort gereden (iets met een dingetje met mijn rug end at ik eigenlijk niet lang op de motor mocht zitten, en vrouwlief die ook niet te lang wilde enz enz), dit jaar was ik dat inkorten alleen van plan als het druilerig weer is. . . maar natuurlijk wordt het prachtig weer. . . . Dus . . . keuzestress!!! Want dat Cochem heb ik vorig jaar dus niet gedaan... maar die Kleine Eifelwegen ziet er ook appetijtelijk uit. Hellup!

Oh, wacht ff, Karin wil waarschijnlijk in september ook een rondje en mijn collega met zijn vrouw die tegen die tijd ook heur rijbewijs heeft ook wel. Dus ik pak het Cochem rondje, kan ik in september wel die kortere doen! *O* Als er dan nog twee kamers in Haus Diefenbach te boeken zijn natuurlijk....
 
Breek me de bek niet los....

Maar, dat weekend pakken ze mooi niet meer af! Ha Ha!

Iets anders: bedankt voor de mail... Ziet er goed verzorgd uit...

@Henk: gaan we daar nog bij een ontbijt aanhaken? Past dat qua tijd?

Keuzestress!!!! Vorig jaar heb ik ingekort gereden (iets met een dingetje met mijn rug end at ik eigenlijk niet lang op de motor mocht zitten, en vrouwlief die ook niet te lang wilde enz enz), dit jaar was ik dat inkorten alleen van plan als het druilerig weer is. . . maar natuurlijk wordt het prachtig weer. . . . Dus . . . keuzestress!!! Want dat Cochem heb ik vorig jaar dus niet gedaan... maar die Kleine Eifelwegen ziet er ook appetijtelijk uit. Hellup!

Oh, wacht ff, Karin wil waarschijnlijk in september ook een rondje en mijn collega met zijn vrouw die tegen die tijd ook heur rijbewijs heeft ook wel. Dus ik pak het Cochem rondje, kan ik in september wel die kortere doen! *O* Als er dan nog twee kamers in Haus Diefenbach te boeken zijn natuurlijk....

Ontbijt is geen probleem. Misschien dan wat eerder vertrekken?
 
Want dat Cochem heb ik vorig jaar dus niet gedaan... maar die Kleine Eifelwegen ziet er ook appetijtelijk uit. Hellup!

_O- _O- _O-

Ben er natuurlijk niet om het jullie makkelijk te maken.... :+


Als er dan nog twee kamers in Haus Diefenbach te boeken zijn natuurlijk....

Ik zeg trek de joker en nu vast leggen....

Of door de week gaan: is veel rustiger rijden.... Keues, keuzes, keuzes... :+ :+ :+
 
Zal ik je helpen Jeroen?

Ik zou Cochem bewaren voor met Karin en nu of Luxemburg of de kleine Eifel wegen. Die laatste is erg mooi, en ook erg rustig, alleen er zitten een aantal venijnige haarspelden in direct achter elkaar aan, waar ik niet blij van wordt. Ik vermoed dat Karin die ook niet leuk vindt.

Daarnaast is Cochem door de weeks veel leuker dan in het weekend door alle drukte..
 
Ik heb de routes bekeken en ik vind het allemaal leuk. Van mij mogen er ontelbaar onmogelijke bochten in zitten en of er asfalt ligt boeit me ook niet. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan