30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Dat pairen met Anita, daar wil ik het hier eigenlijk niet over hebben...... :$

Ik heb nooit gesproken aanwijzingen van mijn navigatie. Ik word gek als ik een dag lang gedirigeerd word door een vrouw die ik niet ken. Daarnaast, ik maak zelf wel uit of ik links of rechtsaf sla. B|

Maar goed, de Interphone 5MC is een fantastisch ding. Goede ruis onderdrukking en een gesprek voeren zonder te schreeuwen tot 140. :t
 
Ik ben heel content met mijn Sena S20. Heb de Blauwe Tand verbinding tussen die set en de navigatie wel verbroken. Per bocht 4 keer moeten horen dat er een bocht komt werd mij te gortig. Wel Blauwe Tand verbinding met de EiFoon en zo dus ook met Flitsmeister...
 
Dat bedoel ik, een vreemd wijf dat net doet alsof je Alzheimer hebt. Volgens mij heet ze Claire, maar fatsoenlijk aan me voorstellen ho maar. :/
 
Ik ben erg tevreden met mijn Uclear set als het gaat om bluetooth headset.

Maar kom je niet zo vaak tegen in scherpe aanbiedingen.
 
*O* *O* *O* *O*

26 motoren, dat wordt stapelen op het terras!!!
7 rijdende meiden!!!



O en al je dan toch echt nog mee wilt...

er is altijd nog plek bij Susi & Fritz
 
Ja leuk, *O*
oh nee. :$

Ik krijg altijd commentaar dat ik de sneeuwballen te groot maak en te hard gooi. -O-

Maar kan niet wachten tot het weer op beter wordt en we weer kunnen rijden.
Maandag eerst maar eens de motor naar de dealer voor een beurt zodat hij er helemaal klaar voor is.
 
Laatst bewerkt:
Kunnen ze ook een stukje Lebensraum van die ezels afzetten en inzetten als Motorparkeerplaats? Er mag wel een verkeersregelaar worden ingezet bij onze aankomst! Wat een gezelligheid! *O*

Geen punt, die GSen kunnen wel ergens het gras in... :+
 
Laatst bewerkt:
Kunnen ze ook een stukje Lebensraum van die ezels afzetten en inzetten als Motorparkeerplaats? Er mag wel een verkeersregelaar worden ingezet bij onze aankomst! Wat een gezelligheid! *O*

Jeroen, volgens mij krijg je dan een boze Gabi achter je aan... :Y

Maar...
ze zal Ralf wel als verkeersregelaar inzetten en er kan vast ook wel voor de garage achter de barbeknoeis geparkeerd worden.
 
Parkeren gaat toch prima zo.
L0G6ZmgKUD3MOHInAWg_PePJio0wF22v0O4NMb74CDjN00H5K3gowMnGsw61Yz_Xt31_D1XMHszj-vBovM0eMVy9IBjEIJAJxSnRqzjSqJlppjXLFU_6DUh5cMczxAGsqxG9SJ2ElRwG7JloP8BeeHbz1TryIkNKbdHk6RHTB5vMh0uMTsz0SgQ2J7hrBrCKsP5nuIg8Gk4vxLPmcW-K0kfcTkHbEHuaRjroIaPeZiilmdlsi0WjDCVdZ5FCyEZHucd0MCQ_-ZKG2yKPzMO76n94YYhhmU6ueeUw-l8PnFSGtsJUTFqdNtKoy-aAWjLqUEmFtBmsnj0JmoSCkVkhKBPgS8QSl9JYxVXeHhwv9PDl0aFImmlH452nTT26t5L6feXNL5ZjxeMUXnqxYnTz-XYqGwAKxko7HugYNgj2QuHAxpMEw_6cj8L6wvHHb6MsYG7Md3rbCr7okQgVyI_tpNWG5azyjkYPSjPbxW-7pcJO3X0L9R7V1yQ7ilNc-k1WCqDJhegC_ONNllMa-BJ_6-NWuJYyRb4DSiJQfXCUN3aKm-GPvAg6M5JQKOIIH-zYrp0O-nyOixgGpJfd0xyyyFf4aXO0ljnZ1vaLez6DrY9igREMzv3C=w1199-h899-no
 
Zolang mijn motor niet naast een doorlopende weg staat, op een plek waar je er een aanhanger of een bus naast kan parkeren, is het mij om het even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan