30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

"Unstoppable" volgens de reclame uitingen en jullie laten je afschrikken omdat er geen weg loopt...... Had je geen kettingzaag en schep bij je dan?

Pfff...... raar volk die RT chauffeurs. :/
 
Pfff...... raar volk die RT chauffeurs. :/
_O- _O- Ik maak nou juist vaak het omgekeerde mee...zodra het asfalt ophoudt stoppen de GS ridders op hun dure en hoge paarden.... _O- :W :+
Ik merk dat ik behoefte heb aan een emoticon die een lange neus trekt....
 
Laatst bewerkt:
Popopeter vraagt, wij draaien...:

Ik merk dat ik behoefte heb aan een emoticon die een lange neus trekt....

full



Of een zeer goed alternatief...

full
 
Laatst bewerkt:
Om 5.00 uur lag ik op een tropisch eiland met een harem zedeloze vrouwen. :9


Om 8.00 uur schrok ik wakker. -O-
 
Om 5.00 uur lag ik op een tropisch eiland met een harem zedeloze vrouwen. :9


Om 8.00 uur schrok ik wakker. -O-

Om 05:00 lag ik op een tropisch eiland met mijn vrouw, werd ik wakker van de hitte. Deed de airco aan en sliep lekker verder.

Groetjes van Bonaire!

Morgen helaas weer naar huis... maar dan is de lente toch begonnen?
 
Kijk, hier logeren we:
Bonaire04.jpg

Sorobon Beach Resort, simpel 2-onder-1-kap-strandhuisje, wel slaapkamertje met airco en een eigen veranda.

Weinig motoren gezien op het eiland, 1 keer een groep 50+ Amerikanen die in de haven waren afgemeerd met een cruise schip en een Harley hadden gehuurd en een toertje deden:
Bonaire01.jpg

Bonaire02.jpg


Ik probeer op mijn manier het BMW Motorrad Evanglie toch voorzichtig te prediken:
Bonaire03.jpg

Bonaire05.jpeg
 
Vanmiddag een toertje Betuwe gedaan.
Rijdt mij een kolonne Bmw motoren tegemoet.
Nog ff gezwaaid naar een zelfde figuur als Peter.
Zelfs zijn motor een R1100RS toonde gelijkenis.
 
Nog ff gezwaaid naar een zelfde figuur als Peter.
Zelfs zijn motor een R1100RS toonde gelijkenis.
Ha Jan, het zal mijn tweelingbroer geweest zijn ;) . Ik heb vannacht mijn dochter van schiphol gehaald en wilde er vandaag voor haar zijn. Wel heb ik de bestelde handvatverwarming binnen gekregen en gemonteerd op de Honda VF. Morgen weer een rit van ongeveer 175 km met 11 man en vrouw tot nu toe. Start bij Breda en dan west rond Bergen op Zoom. We lunchen in de Bakkersmolen in Wildert, gemeente Antwerpen. Het is elk jaar weer prijs, na de gedwongen winterslaap vanwege de overgangsregeling (pas in 2025 wordt hij belastingvrij) is het net alsof je weer een nieuwe motor hebt *O* .
NB, ik had het eerder eens over 1000 Euro...hier staat een te koop (kenteken 1991, maar ze zijn allemaal gebouwd rond 1984) in een bijzondere blauw zilveren kleur en 999 Euro, dezelfde BT45 banden en ook een nieuwe accu. www.svolta.nl/shop/honda-vf-1000-f-1991-73014-km.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan