30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Jeroen..... Bonaire....niet eens in het crew hotel ??

(Vd valk....met klein prive strand...)

Zo goed is dat strandje kennelijk niet.. Dag 1, wie zaten er naast ons bij de lunch (Jibe, zit pal naast Sorobon, verhuren ze ook windsurf spul)?? De collegae die ons hadden ingevlogen!

We hebben er wel even over gedacht, maar een weekje los van de KLM kan ook geen kwaad..
 
Laatst bewerkt:
In de tijd dat ik nog ipb kon vliegen heb ik daar ook eens gezeten..
Echter toen volbetalend om niet de stress mee hoeven maken om naar huis te komen .
Echter wilde mijn toenmalige echtgenote perse BC vliegen..dat kon volgens de purser alleen als ik correcte kleding droeg..jeans was een no go..
Ik vond achterin ook prima en dat werd geen fijne verstandhouding tussen echtgenote en purser...
Maar die lag wel een aantal dagen naast ons op het strand... .
Haha..ik genoot lekker van het weer
 


[Detox schreef:Om 5.00 uur lag ik op een tropisch eiland met een harem zedeloze vrouwen. :9
Om 8.00 uur schrok ik wakker. -O- ]


Jeroen1969 schreef: Om 05:00 lag ik op een tropisch eiland met mijn vrouw, werd ik wakker van de hitte. Deed de airco aan en sliep lekker verder.

Soms zit het -O- en soms *O*
 
Dat IPB-en is en blijft een stress dingetje inderdaad... maar, meteen afkloppen, tot nog toe maar 1 keer niet meegekomen van Vancouver naar San Francisco (een lunch en een potje Yahtzee later ging de volgende al waar we wel in paste) en 1 keer moest het gezin in 2 etappes naar Vancouver, Karin en ik voorruit, kids een dag later (destijds 19 en 17 en die hadden democratisch besloten dat het beter was als ik bij Karin bleef). Vanavond is er eind aan de pret hier en weer IPB stress, maar 7 open Bizz (ben lang genoeg in dienst om die rechten te hebben) en 5 open achterin... Zou goed moeten komen..
Lekker weer stukkie motor toeren, donderdag naar MSA voor de 50k beurt (woensdag met de ST van Karin zelfde kant op). Volgens mij is het lekkere weer ons al vooruit gereisd richting NL...
 
Boxerdame viert vandaag haar verjaardag !!!!

Ik geef hier wel de aftrap...

Petra...van harte gefeliciteerd namens Shirley en moi.
Maak er een mooie dag van maar bestel de volgende keer wel wat beter weer....:)
 
Hieperdepiep..... Hoera (x3)!

Slingers (x veel), ballonnen (x nog meer), confetti (minstens 3 stofzuiger zakken vol)

Maak er een mooie dag van!
 
fokke-sukke-dubbele-wenskaart-verjaardagskaart-2.jpg
 
Ze is het met drie vriendinnetjes in Amsterdam aan het vieren.....

Ik heb me bij dit weer maar eens op de de route van de pre-meet gestort.
Kan verklappen dat dit jaar start en eind punt zelfde zijn als vorig jaar, alleen tussen liggende deel is compleet anders.


IMG_0967_zpsrladgsqx.jpg
 
Oeps, ik zie nu pas dat de opwarmtour in het weekend van het EK Trail hier in Zelhem valt en ik krijg dan vrienden te logeren die de trail willen bezoeken.

Mogelijk dat ik het eerste deel wel mee kan rijden, afhankelijk van het startpunt, een deel van de wedstrijd missen vind ik geen probleem.
 
Petra, ook namens ons van harte gefeliciteerd *O* *O*
Hoop voor jou dat je er een rustig avondje Amterdam van hebt gemaakt en morgenochtend weer fris en fruitig bent :Y
 
Dank jullie wel voor alle felicitaties!!!

Overdag in Amsterdam doorgebracht; de Jordaan en de grachten op zoek naar 2 geocaches en 's avonds met z'n allen thuis gegeten.

Ik was heel erg jarig!

preview
 
Ben ik nog vergeten Petra te feliciteren :o Boxerdame alsnog een gezond 53e levensjaar toegewenst.

Loosdrecht is prima, ik zal de heenweg wel via Beekbergen rijden om samen met Paul naar Loosdrecht te rijden en dan zal het ruim anderhalf uur kosten hier vanuit de Dutch Outback.

Ik hou nog even een slag om de arm maar hoop als nieuwkomer in de groep toch wel even kennis te komen maken. De pannekoeken zal ik moeten missen want dan moet ik koken voor mijn gasten.
 
Ik hou nog even een slag om de arm maar hoop als nieuwkomer in de groep toch wel even kennis te komen maken.

:} :} :}


Dedikkemuts.nl is geen probleem. Mits het weer meewerkt zullen wij er staan.

Psies weer moet wel leuk zijn, paar dagen van te voren zal het wel duidelijk zijn of het wat kan worden of niet.



Dikke Muts Muis ligt wel leuk. Is om 10 uur open, dan om een uur of 11 rijden.


 
Terug
Bovenaan Onderaan