30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Gefeliciteerd Petra en voor mij ben je nog steeds een jongedame :Y *O* .

En....weer?? wat weer! Gewoon de juiste jas aantrekken en komen :P .
 
Pre-meet rit voorgereden! :]

Rob moet er nog wat aan versleutelen, maar ik vind het een leuke route.



Nou ben ik natuurlijk bevooroordeeld... :+
 
En.... vandaag de lunch plek gevonden.

Dus 22 april rondje rijden met de liefhebbers die mee gaan naar Heimbach....


en mogelijk wat aanhakers... :+
 
Als jullie nou ook nog zulk weer als deze dagen kunnen regelen, zou helemaal top zijn.
Morgen vrije dag, lekker serieus stukkie rijden. :] Waarschijnlijk doe ik de Achterhoek weer even aan. Altijd leuk rijden daar.
 
full

Vrijdag 10.00 in Holten, terug naar Markelo. We zijn nu met zes.
 
Kijk, dat vind ik nu eens leuk Paul, ik zal je meenemen als mijn introducé. Meestal post ik mijn tripjes hier of bij de RS'sers uit beleefdheid, zelden dat er iemand interesse heeft.
STARTLOCATIE: Mc Donalds (Snelweg A1)
ADRES: Zuidzijde 7 Holten
10.00
EINDBESTEMMING: Wapen van Markelo
ADRES: Grotestraat 1 Markelo
Tourrit “Het Twentse land”Tourrit welke gaat door het mooie Twentse Land. De route gaat over fraaie landelijke wegen met vele bochten en heuvels. De route is circa 200km lang (rijtijd exclusief stops circa 4 uur).

Er zijn een tweetal stops voorzien in de route;

1x lunchstop bij Paviljoen ‘t Lutterzand

1x middagstop bij CR Hoogspel in Delden

Remco uit Bathmen is de organisator en voorrijder op een Triumph Adventure.

Paul, stuur mij een PB met je mail adres dan krijg je de route.
En je hebt ondertussen de zegen van Remco.
 
Laatst bewerkt:
Chips.... ik moet ook werken... caramba...
Ik sluit me aan bij de opmerking van Rob: interesse is er zeker, maar tot op heden ben ik steeds van KLM als jij je leuke ritjes doet Peter! Vrijdag sta ik vanaf 08:30 tot 17:00 voor "de klas"...
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je morgen maar meerijden, ik heb me deze week de blubbers gewerkt
en er een vrije dag voor genomen,
Lekker :] lekker :9
 
Laatst bewerkt:
Ai, dan moet ik nodig in de tuin wat doen aan de verlichting, die is kapot en heeft aandacht nodig.
Een stuk of 8 lampen losmaken en repareren. Veel plezier zondag, hopelijk zit het weer dan ook mee.
 
Zo rijdt je nog met een leuk groepje door het Twentse land, zo sta je langs de kant zonder fatsoenlijk werkend iABS systeem (het beruchte elektrisch bekrachtigde iABS). Mannen voor je verdwijnen snel aan de horizon en ik heb amper remvermogen. Het verraderlijke is dat het bij de ene rempoging nog wel ontzettend goed remt en bij de volgende rempoging nagenoeg niets doet en je dwars over de kruising of door het rode licht knalt. Dus je weet niet hoe je moet remmen als je moet remmen.
Peter en de anderen zullen wel even verbaasd hebben staan kijken, waar die kale op die rode R1150R is gebleven, maar kon ze echt niet volgen om te waarschuwen en helaas niet elkaars telefoon nummer om te bellen. Dus met hangende pootjes maar terug naar Apeldoorn en gelijk de motor bij de dealer (niet BMW dealer) neergezet. iABS er uit en weg er mee. Beter ergens boven Enschede dan ergens in Duitsland tijdens een meerdaagse bijvoorbeeld.
Better luck next time.
 
We hebben nog gewacht en zelfs teruggereden, maar we vonden alleen de laatste man, die daar ook alleen maar reed omdat hij niet mee kon komen en die had ook een verkeerde afslag genomen. Al met al jammer, ook een 1200GSA viel uit bij de lunch toen we constateerden dat de achterschokdemper helemaal niets meer deed. een achterrijder had zijn achterwiel zien stuiteren. Ook vonden we vettigheid aan de stang, dus waarschijnlijk een lek. Uiteraard had de 1993 1100RS geen problemen.....
En voor het zout in de wonde Joke en co....
full

Eindpunt Markelo 31 maart.
(ik bemerk dat ik net als Ron van elke rit een plaatje van het eten meeneem....weet niet of dit een gunstige ontwikkeling is.... ;) :+
 
ook een 1200GSA viel uit bij de lunch toen we constateerden dat de achterschokdemper helemaal niets meer deed. een achterrijder had zijn achterwiel zien stuiteren.

Welk jaar? Met of zonder ESA?
Ruben heeft net nieuwe Wilbers erop: 500 euro, beter en goedkoper dan de OEM meuk.
Zonder ESA dat dan wel weer.
Met ESA is dit de oplossing: ESARepair

en vanaf volgende week heb ik een OEM ESA set over....
 
Dit is een 2009 met ESA. Ik had hem ook voorgehouden dat hij altijd alleen rijdt en ESA weinig gebruikt, maar hij denkt aan de toekomstige inruil/verkoop en denkt dan dat het beter is om ESA functioneel te houden.
Die OEM set is misschien interessant. Stuur mij svp in een PB wat meer details, km, geschikt voor deze motor?
NB, laat maar, hij heeft een afspraak maandag bij HK suspension onder het motto: wat een ander kwijt wil wil ik ook.... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan