Oldskool GSXR topic deeltje 40

Hoi allemaal

Ik ben de trotste bezitter van mijn aller eerste GSXR 750W 1993

Ik wil hem enigszins naar mijn zin maken te beginnen met een superbikestuur .
Ik ben op zoek naar een handleiding om dit te doen en de materialen die ik nodig heb voor mijn aller eerste project.

Wie heeft dit liggen en wil er vanaf en kan mij tips geven?

Hoor het graag

Groet,
Alex
 
mooiste 750 ooit gemaakt :} :} [afbeelding]

Nee hoor,dat was de mijne ;)
full
 
meestal in frankrijk.
dit jaar rij ik in:
-croix en ternois (fr)
-folembray (fr)
-clastres (fr)
-mettet (be)
- assen (nl)
en mss dat ik nog een dagje francorchamps of zolder meepik.
Op speciale dagen? Youngtimer klasse of zoiets dergelijks. Of gewoon circuit dagen?
Kewl hoor :}
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal

Ik ben de trotste bezitter van mijn aller eerste GSXR 750W 1993

Ik wil hem enigszins naar mijn zin maken te beginnen met een superbikestuur .
Ik ben op zoek naar een handleiding om dit te doen en de materialen die ik nodig heb voor mijn aller eerste project.

Wie heeft dit liggen en wil er vanaf en kan mij tips geven?

Hoor het graag

Groet,
Alex
Welkom hiero ,
Bedoeld je een werkplaatshandboek?
Er staat in de OP wel een link waar je die kan downloaden
Nog mooie foto's van je gixxer? ;)
 
Dank je 😉👊🏻

Zaterdag ga ik hem halen dan volgende de pics

Wph digitaal had ik al gevonden online idd Thx voor de tip
Ik heb nog wel een kroonplaatje met risers en spiegler stuur liggen weet alleen niet of die op jou gixxer past. zou je even de diameter van je vorkpoten moeten meten aan de bovenkant
 
het zijn gewone circuitdagen dat ik rij.
Evengoed ontzettend kewl op zo,n oldskool gixxer natuurlijk.
Rij je met origineel uitlaatsysteem btw? In verband met geluidsrestricties? Had zelf een leuke Yoshi liggen maar ben bang dat ik daarmee niet door eventuele keuringen kom ook omdat ik al met open k en n filters wil gaan rijden
 
meestal in frankrijk.
dit jaar rij ik in:
-croix en ternois (fr)
-folembray (fr)
-clastres (fr)
-mettet (be)
- assen (nl)
en mss dat ik nog een dagje francorchamps of zolder meepik.

Hopelijk kom ik je nog een keertje tegen!

Ik ga dit jaar ook in Frankrijk rijden maar op Ecuyers, Assen op 11 April.
 
~
Evengoed ontzettend kewl op zo,n oldskool gixxer natuurlijk.
Rij je met origineel uitlaatsysteem btw? In verband met geluidsrestricties? Had zelf een leuke Yoshi liggen maar ben bang dat ik daarmee niet door eventuele keuringen kom ook omdat ik al met open k en n filters wil gaan rijden[/


Ik rij met een volledige voorbochtenset van yoshimura met een arrow einddemper.
rij ook met een k&n filter maar in de origine luchtfilterbak.
 
\
Evengoed ontzettend kewl op zo,n oldskool gixxer natuurlijk.
Rij je met origineel uitlaatsysteem btw? In verband met geluidsrestricties? Had zelf een leuke Yoshi liggen maar ben bang dat ik daarmee niet door eventuele keuringen kom ook omdat ik al met open k en n filters wil gaan rijden[/


Ik rij met een volledige voorbochtenset van yoshimura met een arrow einddemper.
rij ook met een k&n filter maar in de origine luchtfilterbak.
ok thnx voor de info
weet jij hoe het zit met de keuringen wordt er streng gekeken naar het geluid ?
lees dat er voor sommige banen verplicht word om met originele pijp of met een killer te rijden .
 
Ik heb nog wel een kroonplaatje met risers en spiegler stuur liggen weet alleen niet of die op jou gixxer past. zou je even de diameter van je vorkpoten moeten meten aan de bovenkant

Ok top ga ik dat van het weekend meteen opmeten , weet je zo welke diameter jij hebt ? En ik weet dat kabels te kort worden weet jij toevallige welke en waar ik dan de juiste lengte kan bestellen ?
 
ok thnx voor de info
weet jij hoe het zit met de keuringen wordt er streng gekeken naar het geluid ?
lees dat er voor sommige banen verplicht word om met originele pijp of met een killer te rijden .

in croix en ternois en in clastres zijn er geen geluidslimieten. de andere circuits rij ik met een dbkiller erin iendien nodig. maar tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad met het geluid.
zelfs in mettet kon ik zonder killer rijden en daar zijn ze heel streng, maar mijn arrow demper is ook een stille uitlaat.
 
Ok top ga ik dat van het weekend meteen opmeten , weet je zo welke diameter jij hebt ? En ik weet dat kabels te kort worden weet jij toevallige welke en waar ik dan de juiste lengte kan bestellen ?
je remleiding vanaf de rempomp tot aan de verdeler wil nog wel eens te kort zijn koppelingkabel gaat meestal wel .ligt ook een beetje aan het stuur wat je monteerd.langere remleiding heb ik volgens mij ook nog wel liggen.
Als je de maten hebt pb je maar ff ;)
 
in croix en ternois en in clastres zijn er geen geluidslimieten. de andere circuits rij ik met een dbkiller erin iendien nodig. maar tot op heden heb ik nog nooit problemen gehad met het geluid.
zelfs in mettet kon ik zonder killer rijden en daar zijn ze heel streng, maar mijn arrow demper is ook een stille uitlaat.
ok top bedankt voor je info
 
Bij trackdays 4all is er op assen op 11 april een aparte classicsuperbike groep voorzien, voor degenen die hun gsxr nog eens op het circuit uit willen laten
 
Tuurlijk! Rij zelf ook met b12 blok rond, het is ook geen wedstrijd, gewone circuitdag verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan