Oldskool GSXR topic deeltje 40

ik ben er ook 11 april met robinjo , zou cool zijn als jullie ook gaan.

mijn motor is alleen net te jong voor die cup :X
de cup is tussen 85 en 95.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend is de RK gebracht en wat een schitterende bike!
Helaas is het stuurgewichtje aan de rechterkant beschadigd en ik wil graag een nieuwe kopen.
Op de tekening van CMSNL staat alleen een zwarte en die op de van mij is zilver.
Op sommige folders van de RK zie ook zwarte. Weet iemand wellicht of de zilveren versie dezelfde is als de gewone GSXR uit 89? Of wellicht het onderdelennummer?

Binnenkort plaats ik even een foto als ik het voor elkaar krijg :)
 
Als er een usd vork in je rk zit (foto's??) heb je ook de originele clipons niet meer, ben wel benieuwd naar je aankoop! Mss wel leuk om hem mee te nemen naar de classicsuperbikemeeting, de mijne gaat ook mee dan
 
Ja er zit een latere vork in. Ik heb geen idee of de originele clip ons er nog op zitten. Passen die niet op een latere vork? Op sommige RK folders zitten er ook zilveren stuurgewichten op dus lijkt dat er verschillen zitten tussen de A, B en C modellen.

Hij moet eerst nog gekeurd worden en er moet nog een accu in.
Daarna even olie verversen etc.
Ben vorig jaar ook even langs geweest maar was toen met mijn NSR250 en niet op een superbike :)
PM mij anders even je prive mail dan stuur ik je wat foto's en praat wat makkelijker.
 
Gisteren de volgeladen accu in de Gixxer gezet, na +/- 7 maanden stilstaan, liep binnen 10 seconden!
Wat een fantastisch apparaat blijft het toch. (nog niet gereden hoor)
 
ik ben er ook 11 april met robinjo , zou cool zijn als jullie ook gaan.

mijn motor is alleen net te jong voor die cup :X
de cup is tussen 85 en 95.


Heey....en me :W

Mot alleen nog n berg werk verzetten... zitten nog de originele Eifel vliegkes op...
van de motorvakansie Juli 2016 O-)
 
Laatst bewerkt:
Ja jij bent er uiteraard ook bij :Y

Moet je wel effe zorgen dat het beessie klaar is! Ik heb gisteren het eerste proefritje gedaan met de Slabby na alle aanpassingen en dat ging best goed :)
 
twijfel twijfel .....

Ohlins poten met de maat 50/55 .... :9 :9

kroonplaten met deze maten heb ik [tlr van Ray ]

maat van de klauwen nog zien te achterhalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan